The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Sitä se nimenomanaan on:eek:
No mun korvaan ja silmään tuntu jotenki huonolta joku taistelukenttämäisyys...kun eihän sitä tapella tarvii ollenkaan.
Toki pientä vänkäämistä saa ja pitää olla, niinhän pääsee pintaa syvemmälle myös ja samalla pääsee opettelemaan sovintotaitojakin :)...mutta...

Jaa..jokaisella omat näkemyksensä/kokemuksensa. Pääasia että saa rakastaa:)(y)

• Tykkää
Reactions: epek ja poika
No mun korvaan ja silmään tuntu jotenki huonolta joku taistelukenttämäisyys...kun eihän sitä tapella tarvii ollenkaan.
Toki pientä vänkäämistä saa ja pitää olla, niinhän pääsee pintaa syvemmälle myös ja samalla pääsee opettelemaan sovintotaitojakin :)...mutta...

Jaa..jokaisella omat näkemyksensä/kokemuksensa. Pääasia että saa rakastaa:)(y)
Mä en vänkää ikinä:D

:oops:

Mutta onhan rakkaus sellasta tahtojen taistelua..ainakin alkuun:barefoot:

Ei kissoista voi tajutakaan. Ne on ihan oman tiensä kulkijoita. Koirat on helpompia. Mulla on koira ja kaksi kissaa. Kissat pistää mua jatkuvasti 6-0.
No osaa ne koiratkin vaan kulkea omia polkujaan ja tienvarsiaan ja ojiaan jajaja...! Hyvin osaavatkin mutta sitten samalla tajuuvat että sen isännän/emännän kanssakin on niin huisin hauskaa kulkea:)
Kissat taas...no kun en tajjuu niin en tajuu..mennä viipottavat mitenkä sattuu.

Menkööt. Rauha heijen olemisilleen.

• Tykkää
Reactions: *¿*
No osaa ne koiratkin vaan kulkea omia polkujaan ja tienvarsiaan ja ojiaan jajaja...! Hyvin osaavatkin mutta sitten samalla tajuuvat että sen isännän/emännän kanssakin on niin huisin hauskaa kulkea:)
Kissat taas...no kun en tajjuu niin en tajuu..mennä viipottavat mitenkä sattuu.

Menkööt. Rauha heijen olemisilleen.
Joo mutta koiria ja kissoja ei voi ees verrata toisiinsa, just sen takia että ovat niin erilaisia...:p

Kissat:love:*kehrää*

Joo mutta koiria ja kissoja ei voi ees verrata toisiinsa, just sen takia että ovat niin erilaisia...:p

Kissat:love:*kehrää*
Niinniinjuujuu, tietty ovat erilaisia muttakun - toiset nyt vaan on selkeitä koiraihmisiä ja toiset kissaihmisiä :)

Ihan niinku toiset on selkeesti yhden paistopinnan munaihmisiä ja toiset sitten epähuomioissaan ovat kahden paistopinnan munaihmisiä :)

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja

Yhteistyössä