Kankkunen saa jäädä tänne kotimieheksi siksi aikaa kun mä käyn Fantzulla syömässä.Tunnet sää Kankkusen Jussin?
Miks sää fantzulle meet syömään kun toinen on sun luonas kylässä?
Olen ja monta kertaa, mutta ei noi usko vaikka kuin yritän läpsytellä jalkaakin lattiaan samalla..ihavvaan tehostaakseni sitä miten tosissani olen ja että kandeis vähän pelätä meikää sillä hetkelläMuna paistetaan aina molemmilta puolilta, eikö @Elena777 ole kertonut.
Ei.Muna paistetaan aina molemmilta puolilta, eikö @Elena777 ole kertonut.
Höpöhöpö, mää käyn Kankkusen kyydissä ajamassa parit lenkit sillä välin jollain radalla!!Kankkunen saa jäädä tänne kotimieheksi siksi aikaa kun mä käyn Fantzulla syömässä.
Tere tulemast.Kun mulla on seuraavan kerran kankkunen niin nyt tiedän mihin tulen syömään!
Eikä paisteta molemmin puolin.Muna paistetaan aina molemmilta puolilta, eikö @Elena777 ole kertonut.
Ei.
EI!
EEEEEIIIIII!
MUNAT PAIZTETAAN YHDELTÄ PUOLELTA NIIN ETTÄ KELTUAINEN JÄÄ VALUVAKSI!
Tai ainakin niitä 100kgn tennareita! Eli set olis kait 50kg per kenkäOlen ja monta kertaa, mutta ei noi usko vaikka kuin yritän läpsytellä jalkaakin lattiaan samalla..ihavvaan tehostaakseni sitä miten tosissani olen ja että kandeis vähän pelätä meikää sillä hetkellä
Hei sä oot ihana ja ihuna just sen takia kun olet sinä ja ihan ihuna vaikket osais yhtään mitään, pörröpää
...aiettä...mie oon ihuna
Osasin!!
Jos ne ei tykkää kun muna suussa valuu pitkin suupieliä.Mutta tää on aina tätä, naiset muka haluaa kananmunankin kovana koska mielleyhtymä miehen penikseen on niin iso. Oikeasti kananmuna tulee keittää/paistaa että se jää löysäksi.
Mutta kun naiset kammoaa löysää munaa eli löysää miehen penistä niin sen vuoksi kaikki naiset aina haluaa munansa kovana.
Tuota mittaa en oo oppinutkaan vielä?Tai ainakin niitä 100kgn tennareita! Eli set olis kait 50lg per kenkä
Arvasin että multa meni överiksiHei sä oot ihana ja ihuna just sen takia kun olet sinä ja ihan ihuna vaikket osais yhtään mitään, pörröpää
Lues uusiksTuota mittaa en oo oppinutkaan vielä?
Miks ihmeessä ihon haluais pois?
Tuli tuhmia mieleen munasta.