Nääh,säilyypähän ruumis kivastisuola on muumioitten säilöntäaine, mutta jotkut kuitenki syö sitä.
nyt uskaltaa puhua ruuasta kun paula ei pääse paasaamaan myrkkyteorioitaan.
Niin täälläkin. Tein ison mukillisen ulos otettavaksi, ja pahus, typy sammui nakkisopan ja pullon (vastiketta) jälkeen niin nyt täytyykin tyytyä kahvin kanssa parvekkeilemaan.Oi hyvää kahvia
Ei kauheen suurta, että mullekin riittääSaiskos kupillisen? ISON kupillisen.
Kuin pitkällä lenkillä kävit?Örk.. Huomenta
Aamukahvi hahAamukahvi
Mä saattaisin siitä tehdä kermasta keittoa parsakaalin kanssa jos ei tarkoitus ole maitoallergikkoa syöttää.Huomenna pitäis tehä jotain helppoo & nopeeta kesäkurpitsasta.
Eilen ostin 2 kpl alehintaan,eilen käytin yhen ja siitä syön vielä tänään,mutta huomenna pitäis käyttää tuo yksi pois ennen kuin pilaantuu.
Kuulostaa hyvältä,mä söisin itse.Mä saattaisin siitä tehdä kermasta keittoa parsakaalin kanssa jos ei tarkoitus ole maitoallergikkoa syöttää.
aromisuola on pahhaaKai sentään aromisuolaa ja lihaliemikuutioita käytät
tein jo. tai kanat ja kasvikset on jo uunissa.Joo...tee-
Tuorekurkun päällä varsin maistuvaa.aromisuola on pahhaa
No mutta siinähän se on oikein hyvällä paikalla!Miksi miun avatar on ak:n avattaren päällä? Kun katsoo ketjun otsikkoa ystävät osiossa.
Siihen sopii sitruunapippuriTuorekurkun päällä varsin maistuvaa.
Sorry, taisin rohmuta pannusi tyhjäksi, joten sinun pitänee keittää lisää?Ei kauheen suurta, että mullekin riittää
Paistat pannulla kiekkoina, herneistä tuorejuustolla maustettu pyree ja vähän leipää lisukkeeksi ja valmis.Huomenna pitäis tehä jotain helppoo & nopeeta kesäkurpitsasta.
Eilen ostin 2 kpl alehintaan,eilen käytin yhen ja siitä syön vielä tänään,mutta huomenna pitäis käyttää tuo yksi pois ennen kuin pilaantuu.
No en mä sit heti kahvin jälkeen mihinkään lähde.Oi vitsi tuo kuulostaa hyvältä...meillä syyään tänään uunilohta
Mun kahvit!!Sorry, taisin rohmuta pannusi tyhjäksi, joten sinun pitänee keittää lisää?
Olisko tilkka maitoakin?
ja lehmänlapsille.maito kuuluu vauvoille
Eli kaurajuomaa sitten kahviinMun kahvit!!
Kahvia ei saa pilata maidolla...maito kuuluu vauvoille
Mun kahvit!!
Kahvia ei saa pilata maidolla...maito kuuluu vauvoille
Tuo on totta, juusto sopiikin vielä niin moneen ja monella tavalla syötynä!Maidosta voi luopuakin mutta juusto! Ei oo elämää ilman juustoa!
niihänmäjustsanoin.Nii...vasikoille.