Mikä vanhuus ?Mul on menkat myöhässä. Joko se vanhuus iski?
Sori, mä pystyn puhuu mistä vaan.
Stressi ?
Mulla on menkat päällä
Saat multa,ole hyvä
Mikä vanhuus ?Mul on menkat myöhässä. Joko se vanhuus iski?
Sori, mä pystyn puhuu mistä vaan.
En perhana halua sitä.Mikä vanhuus ?
Stressi ?
Mulla on menkat päällä
Saat multa,ole hyvä
Riippuu mitä sulla on jääkaappissa, kaapissa ja pakasteessa.Mitähän sitä tekis lounaaksi kun kauppaan ei hitaita lähteä.
Et sää oo ku 7 v mua vanhempiEn perhana halua sitä.
Ei ole niin kovaa stressiä. Mä olen kohta 48v.
Kanaa ja kasviksia. Mä tulenki sinne syömään.tekiskö lihapullia ja salaattia vai kanaa ja kasviksia uunissa. kohta pitäis päättää.
taitaa jäähtyä tai loppua ennenkö tänne kerkiät.Kanaa ja kasviksia. Mä tulenki sinne syömään.
Et syö kaikkea. Sen voi lämmittää kun tulen.taitaa jäähtyä tai loppua ennenkö tänne kerkiät.
Ai sulla jo heittelee menkat.Mull menkat olivat viim vuonna kolme kertaa ja tänä vuonnakin on ollut jo kerran.
Ja nyt on sitä pannukaffetta. Lorautin oikein punaista maitoa sekaan.
Ai sulla jo heittelee menkat.
Saispa joskus maistaa pannukahvia.
Ai juu sulla oli se jutska.Ne ovat ehkä pikemminkin palailemassa syöpähoitojen jälkeen. Tai sit ei, mistäs sitä tietää.
Mutta pannukahvia voit tehdä vaikka kattilassa. Ostat vaan pannujauhettua kahvia, kiehautat veden, porot sekaan, kuohautus, pannu sivuun lideltä ja odotat viitisen minuuttia. Valmis!
Hifistellä jos haluaa niin pari suolanmurua vielä sekaan.
et söis kuitekaan, en käytä suolaa ollenkaan.Et syö kaikkea. Sen voi lämmittää kun tulen.
Siinä näkyy sen avatar kun on viimeksi postannut ketjuun.Miksi miun avatar on ak:n avattaren päällä? Kun katsoo ketjun otsikkoa ystävät osiossa.
Mä käytän tosi vähän suolaa. Kai siinä on jotakin mausteita?et söis kuitekaan, en käytä suolaa ollenkaan.
Mulla on äidin vanha kahvipannu,muutaman kerran oon pannukahvia tehny. Tuli kyllä muistoja mieleen.Ne ovat ehkä pikemminkin palailemassa syöpähoitojen jälkeen. Tai sit ei, mistäs sitä tietää.
Mutta pannukahvia voit tehdä vaikka kattilassa. Ostat vaan pannujauhettua kahvia, kiehautat veden, porot sekaan, kuohautus, pannu sivuun lideltä ja odotat viitisen minuuttia. Valmis!
Hifistellä jos haluaa niin pari suolanmurua vielä sekaan.
mausteita on tietenki kaikenlaista ja paljon. ei ruoka saa kuitenkaan mautonta olla.Mä käytän tosi vähän suolaa. Kai siinä on jotakin mausteita?
Kai sentään aromisuolaa ja lihaliemikuutioita käytätet söis kuitekaan, en käytä suolaa ollenkaan.
Dodih. Sitähän minäki.mausteita on tietenki kaikenlaista ja paljon. ei ruoka saa kuitenkaan mautonta olla.
en viitti edes mainita enää. kaikki sen tietää kuitenki.Meijjän pitäs opettaa täällä eräs kahvininhoaja juomaan tuota kahvia, niin ei tulis sen jälkeen enää viestejä siitä miten pahaa se on.
et söis kuitekaan, en käytä suolaa ollenkaan.
Ainahan voi ite ripotella suolaa ruuan pääälle