Kiitos selvennyksestä @Varpuuu Ja @Kattungar eli voin huokasta ja luottaa että ehditään hyvin! Ja eilen ultrassahan lääkäri totes että päivän pienempi ku neuvolan käskyjen mukaan
Se onkin ainoa raskauteen liittyvä käynti mihin pääsee, kun muuten ei töiden takia pääse. Hän on ollut muiden lapsiensa synnytyksissä mukana, ja nyt kun heitin että varasin synnytyspaikaksi Jorvin, jotta hänenkin on helpompi löytää, niin totes (kuulemma vitsillä), että hän on kumminkin töissä silloin eikä pääse paikalle. Vaikka olikin vitsi, niin loukkasi aika paljon.@Lellu-80 kyllä mä uskon että miehen suhtautuminen muuttuu ihan viimeistään sitten kun lapsi syntyy. Toivotaan toki että jo aiemminkin, että pääsisitte yhdessä fiilistelemään. Hyvä jos pääsee ultraan mukaan, ne on miehelle tosi hyviä tapoja konkretisoida vauvaa, kun jää oireista sun muista paitsi!
Täällä päin halvin on ilmeisesti 130 euron tietämissä. Mut sekin on mulle tällä hetkellä iso raha, minkä vois käyttää muuhunkin.@Elissa- Missä päin asut? Itse olen tänään menossa kaverin suosituksesta Perhe-Arteen Helsinkiin (toimipiste myös Lahdessa). Ultrat on keskivertoa reippaasti edullisempia, koska ultraamassa on lääkärin sijaan kätilö.