Ottaako ellu, fantzu, kisu, kais, epek, bitch tai moni joka ei just ny ole paikalla oluen?
Mä tarjoan.
Mä tarjoan.
Samaa harrastat itsekkin, totuutta et kuitenkaan pysty kertomaan kun et sitä tiedä.Voisitko sitten kertoa miten se meni kun ilmeisesti olet joku osallinen muuten et asiasta tietäisi.Piiloudut vain harmaan vierailijan suojiin eikä ole munaa astua esiin ja kertoa totuutta.
Kaikkea muuta kuin viaton. Syyttää muita vaikka itse on pahin selkäänpuukottaja ja juorujen levittäjä.Mitähän typerää krut sitten teki. Viaton uhri.
Tuo tänne. Tuli työpuheluita niin paljon että join kaikki saunaoluet niiden aikana.Ottaako ellu, fantzu, kisu, kais, epek, bitch tai moni joka ei just ny ole paikalla oluen?
Mä tarjoan.
Ja keneltä tämä viaton selkäänpuukottaja sitten kuuli juorunsa?Kaikkea muuta kuin viaton. Syyttää muita vaikka itse on pahin selkäänpuukottaja ja juorujen levittäjä.
Hmm *kehrää*Tuo tänne. Tuli työpuheluita niin paljon että join kaikki saunaoluet niiden aikana.
Nyt sitten vaan istutaan hölmönä pyyhe ympärillä takapihalla.
Niin on,surullista & ikävää ettei asioiten anneta olla ja kaivellaan jatkuvasti.Mun mielestä toi on surullista, ihmisille ei anneta näin minkäänsortin mahollisuutta sopia asioita tai tulla takas kun koko ajan pidetään jotain sellasta pinnalla mikä ei ees heitä koske. Antakaa menneitten olla menneitä ja kysykää ihmisiltä suoraan asiat vaikka privana..ei se Päätönkään ketään elävältä ole syönyt niin etteikö häneltä uskaltais kysyä juttuja mustana ilman tällasta pelleilyä harmaana.
Sounds like a plan!Tuo tänne. Tuli työpuheluita niin paljon että join kaikki saunaoluet niiden aikana.
Mielenkiintoinen kysymys, mutta tuskin saat vastausta.Ja keneltä tämä viaton selkäänpuukottaja sitten kuuli juorunsa?
Mie eksyin nurkkabaariin.
Ai nii. Näit on vaan kolmekymmentä. *tsih* ei kun kaksikymmentäyhdeksän.Tuo tänne. Tuli työpuheluita niin paljon että join kaikki saunaoluet niiden aikana.
Mitä siellä teet eikö se mies tullutkaanMie eksyin nurkkabaariin.
En nyt halua kuulostaa äidiltäsi, mutta etkö ole sairauslomalla?Mie eksyin nurkkabaariin.
tein loivan kossupaukun. töihinkin pitää aamulla mennä.Ai nii. Näit on vaan kolmekymmentä. *tsih* ei kun kaksikymmentäyhdeksän.
Riittääkö molemmille jos mä tulen saunaan?
Ainahan se on sairauslomalla baarissaEi ole ensimmäinen kerta.En nyt halua kuulostaa äidiltäsi, mutta etkö ole sairauslomalla?
Ei miltään olemattomalta sisäpiiriltä, ei Päättömältä eikä hänen ystäviltään vaan ihmiseltä joka oli kaikkien kaveria, uteli kaiken mahdollisen palstaihmisiltä ja juorusi myös kaiken eteenpäin. Lopputuloksena kaikki epäilevät kaikkia, yksi kostaa kaikille ketjulaisille harmaana, vaikkei tiedä miksi ja mitä kostaa. Kuten olette huomanneet, suurin osa on lopettanut kirjoittelun kokonaan.Mielenkiintoinen kysymys, mutta tuskin saat vastausta.
En nyt halua kuulostaa äidiltäsi, mutta etkö ole sairauslomalla?
Tuli ja hän on täällä.Mitä siellä teet eikö se mies tullutkaan
Olkapää ja käsi kipeenä.En nyt halua kuulostaa äidiltäsi, mutta etkö ole sairauslomalla?
Juu siis eksyit vai ''eksyit''?Mie eksyin nurkkabaariin.
Juu siis eksyit vai ''eksyit''?
https://www.laki24.fi/aihe/55790/Eikö saikulla voi mennä baariin?
Toki, jos on vaikka influenssa, on suotavaa pysyä kotona muiden vuoksi.