Ei edes oluelle se ei ole sopivaa.Oluelle, ei treffeille.
Puhumme tästä vielä!Menen nukkumaan ennenkuin kaivan itseni syvemmälle monttuun.
Mee ite pois. Sua ei tänne kaivata,Ellua kyllä.Mene sitten pois ja pysy. Kukaan ei sinua tänne kaipaa.
Totuus on se että sinä olet vittumainen vittuilija ja joka kiusaa muita.On se kumma kun ei totuutta saa sanoa.
Pitäis olla rekkarointi pakko. Vois blokata kusipäät.Typy meni aamutorkuille niin nyt ehti lukee taas viimeiset 7 sivua harmaan vittuilua. Ihme heebo kun jaksaa jatkaa. Olis kiva kun olis sellainen poista viesti näkyvistä toiminto, tai et vois suoraan saada noi harmaat viestit näkymättömiin
Voi kun kisut ovat välillä niin mukavia.Hyvää huomenta murut.
Aamukahvia ja herukkainen puuro hautuu.
Harmaa aamu tänään & Minttu häiriköi koko aamun pomppi ja juoksenteli sängyssä ja mun päällä ja jahtasi varpaita.
HupsTulipas vahva kahvi.
Jep,sanos muuta. Toi olis hyvä keino.Pitäis olla rekkarointi pakko. Vois blokata kusipäät.
Juu,tosi mukaviaVoi kun kisut ovat välillä niin mukavia.
Pidä puhuttelu itsesi kanssa. Me tiedämme että ei ole harmaata ihailijaa.Puhumme tästä vielä!
Ei vielä menee n 10 minoiskohan kaisun puuro jo valmista..?
Niin.. alkaa hiukomaan.oiskohan kaisun puuro jo valmista..?
On ne ihunia. Harmi vaan että olen allerginen. Uudella mies tuttavuudella on kisu.Juu,tosi mukavia
Kyllä mä noita rakastan ja on kiva leikkivät ja touhuavat,mutta antas nukkua.
Huomenta,parantumisia tytölle & jaksamista.Huomenta ketjuun. Tyttö oksensi puol kolmeen asti yöllä ja heräsi 6.15. Nyt mua väsyttää!
Niin onOn ne ihunia. Harmi vaan että olen allerginen. Uudella mies tuttavuudella on kisu.
Oh noes, tuo voikin olla hankala tilanne, riippuen siitä kuinka allerginen oletOn ne ihunia. Harmi vaan että olen allerginen. Uudella mies tuttavuudella on kisu.
Höh Yritä nukkua sitten kun tyttö nukkuu.Huomenta ketjuun. Tyttö oksensi puol kolmeen asti yöllä ja heräsi 6.15. Nyt mua väsyttää!
Juuh,huomasin. Meinaatte sitten mun puurot syödä@Kais toivottavasti on iso kattila tulilla, meitä nälkäisiä näyttää olevan monta