V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ne sattuuKuule, me tehdään kaksistaan iso kasa betoniruusuja jotka sitten viskataan kepeästi satelemaan sankarin ylle![]()
Mäne samaan nurkkaan häpeemään tuon päättömän kanssa siitä.![]()
I like your attitude dude!Me viihdytään oikein hyvin siellä kunhan ruusutkin ovat siellä.
Kuule, me tehdään kaksistaan iso kasa betoniruusuja jotka sitten viskataan kepeästi satelemaan sankarin ylle![]()
Kyllä voi. Mie olen antanut miehelle ruusun lahjaksi.no ei oikeen voi.![]()
Nii ja mitä tapahtui? Hämmentyikö hän ja nyrjäytti sen takia niskansa näin:Kyllä voi. Mie olen antanut miehelle ruusun lahjaksi.![]()
Sanoi kiitos ja halasi mua.Nii ja mitä tapahtui? Hämmentyikö hän ja nyrjäytti sen takia niskansa näin:
Jotenkin epäilen että ei..![]()
Pyh ja pah kun vaan toimivat hyvinä jujitsukaratekapotkuharjoituksina hänelleNe sattuu![]()
Ei kyll mä haluan nähä sittenkin ton ensimmäisen jujitsukarate jne näytöksen.Pyh ja pah kun vaan toimivat hyvinä jujitsukaratekapotkuharjoituksina hänelle
Tai sitten maalataan joku herkkä kansallisromanttinen ruusutaulu![]()
No ni! @päätön kuuntele kun urakalla puhutaan asiaa! *vetäytyy Fantsun selän taakse*Kyllä voi. Mie olen antanut miehelle ruusun lahjaksi.![]()
Nii justiinsa. täällä on nyt 3 naista ja 1 kalamies meijjän kanssa samaa mieltä!No ni! @päätön kuuntele kun urakalla puhutaan asiaa! *vetäytyy Fantsun selän taakse*
Siis maidottomia, HIH!Mahdottomia suklaakonvehteja. Sopii jos on vaikka maitoallerginen...