.

Kiitos kaikille:love: mulla onkin täällä tylsät päivät, ovista oon yrittänyt metsästää mutta ei kovin lupaavalta näytä, toki epäilen ettei ovulaatiota välttämättä tässä km kierrossa tulekkaan. Mut mulle vois päivittää kiertopäiväks 18/31-35

@kettuperhe ihanaa :love::love:
 
2019-vauvan yrittämiseksi menee, ellei nyt jollain ihmeen kummalla olisi jo nyt raskaana (vielä ei mahda olla testi aika...). Takana joitaki kuukausia sitten tehty keskeytys sikiöperäisistä syistä ja nyt sitten uutta yritellään hiljalleen.

Tällä hetkellä kierto vielä sekaisin keskeytyksen jäljiltä, joten vaikea sanoa missä nyt mennään. Kp 33 menossa, eikä vielä oireita lähestyvistä kuukautisista eikä kyllä raskaudestakaan.

Yrityskertaakin hieman vaikea sanoa, kun tosiaan oli aiempi raskaus ja keskeytys tässä välissä. Eipä me olla ehkäisyä sen jälkeen käytetty. Eli käytännössä voi sanoa, että kolmas yrityskerta käynnistynee kohta?
 
Moikka
Täälä kahden pikkupojan äiti odottelee, josko saataisiin kolmas lapsi perheeseen. Ehkäisyä ei ole ollut 1v 2kk:een eli kuopuksen syntymän jälkeen. Menkat alkoivat vasta tammikuussa ja muutama kierto ollaan onnistuttu välttelemään sopivina päivinä toisiamme, koska tälle vuodelle ei oikein hyvä vielä lapsen tulla.

Nyt tänään sellainen päivä, että perjantai 13. ja se osoittautui ovispäiväksi tikuttelujen mukaan. Eilen tuli touhuttua. La menisikin jo ens vuodelle, joten ei sinänsä haittaa. Minä siis piinailijoihin DPO0. Kierto epäsäännöllinen (eka 36, 2. 34) ja luteaalivaihe vaihtelee (eka 7pv, 2. 10pv). Odottelen mielenkiinnolla, mikä on tulos tässä ekassa varsinaisessa yrityskierrossa.
 
Tervetuloa uusille!

@kettuperhe ihanaa :love:
:love::love: tsemppiä kovasti matkaan

ON täällä ovis antaa odottaa itseään, tikuteltu nyt jo muutama päivä pelkkää haaleaa, limat alkais olla kohdillaan kyllä mut noi OS liuskat ei anna kunnon merkkiä että oltaisiin edes lähellä. Talletuksia on kyllä tehty, ei ihan päivittäin mut lähes joka toinen :p

Mitä kaikkia vippaskonsteja teillä on käytössä yrityksessä? Vitskujen lisäksi siis:geek:
 
mä taas loikkaan tuolta toiselta puolelta kommentoimaan.:rolleyes:

@SandraB mä ehin kokeilla meidän yritystaipaleella vitamiinien lisäksi (mulle ja miehelle omat), greippimehukuurit, vadelmanlehtiteen ja preseed liukkarin.
Preseed liukkarin ostin seiska kiertoon, vähän sillain "ainaki luistaa".:LOL: No tosta kierrosta tärppäs. Mulla oli tärppikierrossa vadelmanlehtitee, vitskut ja toi liukkari, liukkari oli ainoa uus juttu aikoihin.:D

Meillä oli eilen nt-ultra ja kaikki näytti hyvältä. Nyt viimein mä uskallan ottaa rennommin.:love:
 
@viipulainen kiitos vinkeistä ja onnea odotukseen

Tähän asti menty ihan vain vitamiinien avulla, mutta tähän kiertoon otin greippimehun mukaan ja piti myös tuo vadelmanlehtitee ottaa kans mut se ei sopinut mun makuuni vielä enkä oikein keksinyt millä sen saisi maistumaan että pystyisin juomaan :rolleyes:
Tota preseediä pitää sit kaiketi kokeilla seuraavaan eli seiska kiertoon jos ei nyt tässä tärppää
 
  • Tykkää
Reactions: viipulainen
Heippa!

Voisin myös siirtyä piinailijoihin dpo 1 tänään. Aina yhtä jännää...täynnä toivoa:love:
Kun tätä ketjua luin muistin että mullakin on pre seed kaapissa mutta unohdin käyttää:(
Ei ole mitään kokemusta liukkareista ylipäätään. Minkälaista tuo on käyttää...Voiko mennä överiksi:eek: laittaa liikaa tmv?
 
Heippa!

Voisin myös siirtyä piinailijoihin dpo 1 tänään. Aina yhtä jännää...täynnä toivoa:love:
Kun tätä ketjua luin muistin että mullakin on pre seed kaapissa mutta unohdin käyttää:(
Ei ole mitään kokemusta liukkareista ylipäätään. Minkälaista tuo on käyttää...Voiko mennä överiksi:eek: laittaa liikaa tmv?
Jos sulla on ne "truutit" jotka tuli ainakin mulle pakkauksen mukana, niin se 1g riittää erittäin hyvin. Kaikki muu oli ainakin mulle ihan överi paljon.:ROFLMAO: Eli sillä asetetaan se liukkari sen verran syvälle kun saa laitettua. Suosittelen ennakointia, ruiskumainen kapistus siinä lemmenhuuman tuoksinnassa vois olla pienonen turnoff.:LOL:

@vuuti:love: kiitos! Mä varmasti seurailen teidän plussauksia täällä ja vollotan vuolaasti jokaisesta.:cry:
:love:
 
@kettuperhe ihanaa! :love: Peukut ja varpaa pystyssä teille (y)

@Not alone jännää! Koska meinasit testata? :)

Tänne ei ihmeitä. Kovasti on jos jonkinmoista oiretta mutta luulotautia taitaa olla. Oviksesta asti jomottanut alavatsaa ja ajoittaisia sukkapuikkokipuja, eilen kihelmöi ja kutitti tissejä. Meinasin töissä ruveta ajatuksissani raapimaan :ROFLMAO:
Eilen myös yskiessä joka kerta vihlo kohdun alueella. Yksi mulle selkeä merkki tärpistä on lamaannuttava kipu kiinnittyessä, molemmissa raskauksissa ollut The oire..sitä odotellessa ;)

Yllättävän rauhassa olen pystynyt olemaan mutta vielä se kamelin selkä katkeaa. Mies ei juuri ole asiasta puhunut mutta selkeästi kiinnostunut on kun eilen kyseli et joko olen testannut :D

Mukavaa viikonloppua! :)
 
@Miina- varmaan ainaki maanantaihi katselen alkaako menkat. Tekis mieli jo heti huomenna mutta kuitenki tulis nega, hetki pitää elätellä toiveita vielä :ROFLMAO: toki muutenki aina pientä heittoa menkkapäivissä joten senki takia pitäs malttaa odottaa.

Meillä ei oo yhtää mitää vippaskonsteja käytössä, koitetaa vaa heilutella peittoo mahdollisimman paljon :ROFLMAO:
 
@kettuperhe tsemppiä piinailuun! Toivotaan, että pysyvät mukana :love::love:

Nojoo! Oli pakko käyttää ovisviikolle yks lomaviikko, kun onnistutaan miehen kanssa niin hyvin välttelemään toisiamme :ROFLMAO: Haluan päästä jo piinailemaan. Viimeksi tammikuussa tarvinnut piinailla :unsure: Toisaalta tässä on ollut kaikenlaista stressiä, niin ihan hyvä näin.

@Appelsiiniomena Tekee varmasti hyvää olla välillä huolettomammin! (y)

@Wintersun kovasti tsemppiä teille! Ihanaa, kun teilläkin asia etenee pikkuhiljaa :love:
 
Helou. Olen ekaa kertaa täälä!:)
En ole päässy kärryille mitä nuo kaikki lyhenteet kierroista yms tarkoittaao_O
Ehkäsyn jätin lokakuun lopussa pois ja vielä ei ole tärpännyt noh ens viikon perjantain pitäis taas alkaa, toivottavasti ei ala..:whistle::LOL:
 
Viimeksi muokattu:
@tofu, mä itse asiassa olin bongaavinani haalean viivan tuosta. Toivottavasti vahvistuisi! :)

Tervetuloa @Lilja<3, toivottavasti vierailu täällä kuumeilijoiden puolella jää lyhyeksi, eikä menkat alakaan ensi viikolla. Tsemppiä piinapäiviin! :)

Täällä pitäisi tänään alkaa menkat, mutta toistaiseksi ei ainakaan vielä näy. Tosin vasta toinen luomukierto kymmenen vuoden e-pillereiden käytön jälkeen nyt menossa, joten kierrot voi kyllä olla ihan mitä tahansa. Kunpa alkaisivat nyt vaan pian, niin pääsisi vihdoin aloittamaan sen varsinaisen yrittämisen :D
 
  • Tykkää
Reactions: tofu_ ja Lilja<3
Voisin liittyä seuraan, täällä yrityskierron 1 piinailut menossa, minä 26, mies 30. Menkkojen alkuun flo'n mukaan 8pv, muttei ole luomumenkoista kokemusta kuin yksien verran, eli saa nähdä mihin kierto asettuu. Mennään yrityskiertojen määrällä siis :) Epämääräisiä raskausoireita on ollut tässä kierrossa tosi paljon, mutta hormonaalinen ehkäisy lopetettu viime kuussa eli en tulkkaisi niistä paljoa... tein herkän testin eilen malttamattomana, selkee nega. Eiköhän tää 2019 puolelle joka tapauksessa olisi menossa. Ens viikolla uutta testiä. Ei malttaisi odottaa et sais varmistuksen et missä mennään.
 

Yhteistyössä