Eiköhän tuo tainnut itse tuntea aika paljon vihaa kun noin teki...oli mamu tai ei.Olikohan se yks meitä mamuja, meitä vihattuja?
Olisi vain tehnyt itselleen pahaa eikä purkanut sitä niin että piti syyttömiäkin ottaa kuolonmatkalle. Kerran nyt noin piti mennä "ratkomaan" ongelmiaan.Eiköhän tuo tainnut itse tuntea aika paljon vihaa kun noin teki...oli mamu tai ei.
Niin tuntuis. Mutta, jos hänellä oli mielessä ne 72 neitsyttä?Eiköhän tuo tainnut itse tuntea aika paljon vihaa kun noin teki...oli mamu tai ei.
Emmä vihaa ketään.Niin tuntuis. Mutta, jos hänellä oli mielessä ne 72 neitsyttä?
Ethän Sinä kuitenkaan vihaa minua vaikka olen mamu ja jos lupaan olla loukkaamatta ketään?
Ok,siinä tapauksessa keljuilen ehkä päättömälle ja Rättikselle.Emmä vihaa ketään.
Omalla vastuullas sä keljuilet heille, mutt mitä järkee siinä on sillai ärsyttää toisia?Ok,siinä tapauksessa keljuilen ehkä päättömälle ja Rättikselle.
Hehän eivät ole sinun suosikki poikia?
Ikävä kyllä terroristit ei toimi sinun ehdottamalla tavalla.Olisi vain tehnyt itselleen pahaa eikä purkanut sitä niin että piti syyttömiäkin ottaa kuolonmatkalle. Kerran nyt noin piti mennä "ratkomaan" ongelmiaan.
Tämä on tullut kyllä selväksi turhan monta kertaa, tiedän sen. Mutta vihasta ei päästä tuolla tavalla eroon koskaan, sillä tuo on se raukkamaisin tapa.Ikävä kyllä terroristit ei toimi sinun ehdottamalla tavalla.
Saapi nähä millasessa kunnossa mulla tulee olemaan, ens viikolla saan kumminkin vasta tietää asioista enemmän kun piti vielä yks juttu laittaa menemään tällä viikolla (kun Kelasta unohtivat ite ensiks kysyä siitä!!), joten päätökset venyy vähän sen takia.Huh, mika päivä. Ensin reilusti reippailua pikkuisen kanssa, ja loppupäivä kuurausta. Miten voikin 72 neliöön olla niin helvetin iso kun siihen tekee supersiivousta?
Mä siis vasta muutin tähän, ja tää oli aivan järkyttävässä kunnossa. En tiedä onko koskaan juuri siivottu, ja kätevästi on valmiiksi piirretyt seinät ja rikkinäinen muovilattia
Kumpaan porukkaan sä kuulut?Tehkääs ihan oma aihe tuosta ikävästä tapahtumasta. Täällä ketjussa ei noista yleensä ole juteltu. Täällä koittaa keskenänään tulla toimeen natsifasistirasistit ja suvakkiviherituhippikommarit.
Siinä se en juo enää koskaan taas kumottiinTsih
Jassoo, huikkaa sitten vaan jos tarviit siivous apua, menee aika rutiinilla ja toi mun pieni OCD kuulemma aiheuttaa kiitosta työnjälkiä tarkastellessaSaapi nähä millasessa kunnossa mulla tulee olemaan, ens viikolla saan kumminkin vasta tietää asioista enemmän kun piti vielä yks juttu laittaa menemään tällä viikolla (kun Kelasta unohtivat ite ensiks kysyä siitä!!), joten päätökset venyy vähän sen takia.