vierailija
Dagwood voileipä.Mitä ihmeen järkälettä sä oikein syöt?
Dagwood voileipä.Mitä ihmeen järkälettä sä oikein syöt?
Kuka sun käskee semmosta juomaanHirveetä kuraa
sistahNo munkin mielestä täyttäkuraa. Ja sillä sipuli!
Nevö hööd...ja hyvä niin, mulle riittää ohut herkku juustolla ja suolakurkullaDagwood voileipä.
Se on semmonen työmiehen voileipä, voi siihen laittaa ketettyä perunaa, raakaa naurista ihan mitä vain jääkaaåita löytyy.Nevö hööd...ja hyvä niin, mulle riittää ohut herkku juustolla ja suolakurkulla
Reumatismi.Mikähän kun kipu tuntuu jo sormissa asti?
yrjöpurjo!Se on semmonen työmiehen voileipä, voi siihen laittaa ketettyä perunaa, raakaa naurista ihan mitä vain jääkaaåita löytyy.
Pitää vain olla pitkät leukaluut.
Mitä tuo tarkoittanee?yrjöpurjo!
*oksennus*Mitä tuo tarkoittanee?
Sulla on joku thaikkuhoro, pikkusen noloo?kello on täällä jo pian ½ 3 yöllä.
hampaatki pesin just.
Ajattelin sen olevan jotain henkilökohtaisempaa*oksennus*
Aikaero on Thaimaan ja Suomen välillä on +5 tuntia. Lapsikin osaa laskea että Päättömän viestin hetkellä aikaeroa oli +7 tuntia, joten kyseessä ei ole Thaimaa. Ennemminkin Japani.Sulla on joku thaikkuhoro, pikkusen noloo?
Kannattaisi tilata minulta hartiahieronta.Mikähän kun kipu tuntuu jo sormissa asti?
Laitahan pikkupoju merkille pari asiaa.Sulla on joku thaikkuhoro, pikkusen noloo?
Tiedä riittääkö hieronta. Pitää käydä lekurilla.Kannattaisi tilata minulta hartiahieronta.
On muuten ainoa asia josta ex- vaimokultani ei ole vielä moittinut.
Molempia voi kokeilla?Tiedä riittääkö hieronta. Pitää käydä lekurilla.
ei sinun..Laitahan pikkupoju merkille pari asiaa.
Ensimmäinen on se, että Peppi on Peppi riippumatta siitä asuuko naapurissa vai japanissa.
Toinen on se, että häntä ei huorittele kukaan.
En minä mutta et ainakaan sinä.
Ei kannata mennä hieromaan jos on varattu nainen voi tulla sanomistaMolempia voi kokeilla?
Ei mun hierontani ainakaan vielä ole ketään tappanut tai estänyt lääkärille menoa.
Et niinku ratkaisu riippuu siitä kuka kysyy eikä siitä mitä kysytään?ei sinun..
Lainaus ja vastaus oli päättömän viestiin ei sinun.
Ööh... joka hieroo ammatikseen niin osaa pitää työn ja yksityiselämän erillään.Ei kannata mennä hieromaan jos on varattu nainen voi tulla sanomista
Sinä et ole ammattihierojaÖöh... joka hieroo ammatikseen niin osaa pitää työn ja yksityiselämän erillään.
Tai jos kaupan kassa hymyilee niin ei se sitä tarkoita, että tahtoisi kanssasi petiin just nyt heti.
Elämä on väärinymmärryksiä täynnä.
Juu wau, todella kaunista...menee niin tunteisiin...
En mä ole ammattimuusikkokaan.Sinä et ole ammattihieroja