Pähkinämama
Hhmm, miks mä en voi vastata noihin kuva, GIF tai musa viesteihin. Saan vaan ilmoituksen että viestini vaikuttaa spammailta eikä sitä voida lähettää
Niin, kyllä minäkin mietin että miksi kisu punastuu niin kovin kovin paljon juuri palomiehistä...en tiedä...ja miksi juuri navat kiinnostaa niin paljon? Siis kisua!Ne palomiehet ovat mulle yhä arvoitus.
Mutta, punakkana täällä. Löylyssä tuli lämmin!
testaat mitä?*testi*
Tätä on kuule testattu ihan käytännössä silloin kun nää oli pikkusia vaahtosammuttimiaTai suihkuta puutarhaletkulla pojjaat puhtaiksi ennen kuin tulevat sisään
Luokattoman huonot jutut mulla joten tarviinpas*vänkää vastaan*Sie mitään laatikkoa tarvi. *heittää laatikon pois*
Mut jos ne olis nyt isompana hitaampia?Tätä on kuule testattu ihan käytännössä silloin kun nää oli pikkusia vaahtosammuttimia
...ei ollu ihan loppuunasti ajateltua toteutusta sitten koska yksi äiti-ihminen ja kaksi enempivähempi litimärkästä liika sukkelavikkeläistä pikkukinttusta= pienimuotonen Atlantti huushollissa....
Oi niitä aikoja!
Huijui mä tulisin kipeeks noista, siis maha menis tukkoon jos söisin pussillisen.suolapahkinoiden myydään ihan liian pienissä pusseissa. Tollanen 300g riitä mihinkään
Tahotko siekin oman pahvilaatikon?" järkytys" mä vaan totesin tai kysyin että et halua puhua palomiehistä & navoista
En haluuTahotko siekin oman pahvilaatikon?
Öitä.ja sitte nukkumaan, öitä.
Sauna on sielun ja ruumiin uudelleenrakentajaNe palomiehet ovat mulle yhä arvoitus.
Mutta, punakkana täällä. Löylyssä tuli lämmin!
Ei autaMut jos ne olis nyt isompana hitaampia?
Taisi Päätön kuvata EPEK henkilön kiukkuamassa.Hampipesullako nyt jo olet?
Niin, kyllä minäkin mietin että miksi kisu punastuu niin kovin kovin paljon juuri palomiehistä...en tiedä...ja miksi juuri navat kiinnostaa niin paljon? Siis kisua!
Aikaista herätystäkö?ja sitte nukkumaan, öitä.
..voitas tehä semmonen rivitalomökkikompleksi*ojentaa punaista maalia**räpsytiräpsyti*En haluu
Noup..voitas tehä semmonen rivitalomökkikompleksi*ojentaa punaista maalia**räpsytiräpsyti*
kello on täällä jo pian ½ 3 yöllä.Aikaista herätystäkö?
Unikuvia
Missä sä oot?kello on täällä jo pian ½ 3 yöllä.
hampaatki pesin just.
*ufopääkkönen*kello on täällä jo pian ½ 3 yöllä.
hampaatki pesin just.