Suomi ei ole kaksikielinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Poistetaan pakkoruotsi niin saadaan resursseja vapautuneena aikana oppilaille ja opettajille. Pakkoruotsi on aina jostain pois koska päivässä on vain 24 tuntia.

Minä kannattaisin sitä, että lisätään äidinkielen, tässä tapauksessa suomen, tunteja niille, jotka eivät ruotsia halua opiskella.

Tässäkin ketjussa näkee, miten monilla ruotsia vastustavilla ei ole suomen kieli kunnolla hallussa.

Minä kannattaisin sitä, että lisätään äidinkielen, tässä tapauksessa suomen, tunteja niille, jotka eivät ruotsia halua opiskella.

Tässäkin ketjussa näkee, miten monilla ruotsia vastustavilla ei ole suomen kieli kunnolla hallussa.
Onko tuo sinun paras perustelusi pakkoruotsille? Ei mene hyvin sinullakaan. Argumenttivirheellä yrität pakkoruotsia perustella. Syö miestä kamppailua valheella pakkoruotsin puolesta Hahahaha...

Onko tuo sinun paras perustelusi pakkoruotsille? Ei mene hyvin sinullakaan. Argumenttivirheellä yrität pakkoruotsia perustella. Syö miestä kamppailua valheella pakkoruotsin puolesta Hahahaha...

En muista, monennenko kerran jo toistan: minulla ei ole mitään sitä vastaan, jos ko. aineen "pakollisuus" poistetaan, mutta kielivalikoimissa sen on edelleen pysyttävä.

Yritä nyt jo vihdoin sisäistää lukemasi. Tsemppiä :)

Yhteistyössä