Joku 20cm pituisen ja lenkkimakkaran kokoisen omaava kaataa naisia ....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Ystävättäreni kertoi että pk-seudulla liikkuu mies joka on naisten keskuudessa saanut kovaa mainetta todella kookkaan kalunsa ansiosta. Voiko oikeasti isokaluiselle miehelle olla naista tarjolla niin paljon kun haluaa?

Paha sanoa mikä on oikeasti iso? Olen itse mies enkä nää muita juhlakunnossa :D

Itsellä on sellainen max 19 cm täydessä seisokissa ja saan juuri ja juuri sormet ympäri. Tosin aika harvoin saa maksimi seisokin..

En ole mitenkään jäätävän roteva, vaikka isohko olenkin. 187 cm pitkä ja painoa n. 100. On niitä paljon isompiakin miehiä kuin minä joten ei toi 20 cm kuulosta niin jättimäiseltä? Naiset varmaan tietää paremmin :)

Paha sanoa mikä on oikeasti iso? Olen itse mies enkä nää muita juhlakunnossa :D

Itsellä on sellainen max 19 cm täydessä seisokissa ja saan juuri ja juuri sormet ympäri. Tosin aika harvoin saa maksimi seisokin..

En ole mitenkään jäätävän roteva, vaikka isohko olenkin. 187 cm pitkä ja painoa n. 100. On niitä paljon isompiakin miehiä kuin minä joten ei toi 20 cm kuulosta niin jättimäiseltä? Naiset varmaan tietää paremmin :)
Jos sä kerran osaat pituuden mitata sentilleen, niin miten sä et muka osaa ympärysmittaa mitata, vaan sun täytyy tuollainen epämääräinen "juuri ja juuri sormet ympäri" -heitto laittaa kehiin? Oletko sä vähintään normaaliälyinen mies?

Jos sä kerran osaat pituuden mitata sentilleen, niin miten sä et muka osaa ympärysmittaa mitata, vaan sun täytyy tuollainen epämääräinen "juuri ja juuri sormet ympäri" -heitto laittaa kehiin? Oletko sä vähintään normaaliälyinen mies?
Jos totta puhutaan, niin mulla oli vain sellainen metallinen rullamitta käytössä :) Enpä sillä jaksanut ympärysmittaa tsekata. Eipä itseä oikeastaan kiinnostakkaan.

Ei vaan omaan korvaan toi 20 senttinen kuulosta niin poikkeuksellisen isolta, että sen avulla saisia niin paljon naisia kuin sielu sietää!

Olisit sitten laskenut. Piirin saa kaavalla 2 pi r
Eihän mulla ole kuin pituus mitattuna? Ei halkaisijaa tai ympärysmittaa tiedossa... pitäiskö mun mitata peukalon pään ja keskisormenpään etäisyys? Ei siis vaan kiinnosta niin paljoa :) Tyttöystävä tahtoi aikoinaan mitata pituuden.

Ei nyt eksytä tästä aiheesta; onko 20 cm niin harvinaisen iso että sillä saa naisia kun alkaa sana kiirimään?

Jos totta puhutaan, niin et sä kovin älykkäältä kaverilta kuulosta. Normaaliälyinen olisi ymmärtänyt laittaa vaikka langan kullinsa ympäri ja mitata sillä rullamitalla sen langan pituuden, mutta sinä kaikella todennäköisyydellä oletkin naispuolinen trolli, joten ei siitä sen enempää.
Sun on varmaan vaikea ymmärtää tätä, muttei jokainen mies stressaa kullinsa kokoa. Ei siinä huumassa tullut mieleenkään mitata ympärysmittaa kun tyttöystävä sohii rullamitalla pituutta :)

Etkö sä ihan oikeasti osaa itse googlata tutkimuksia aiheesta, vaan tyydyt kyselemään nimettömiltä nettipalstaajilta? Mikä sun lukuaineiden keskiarvo oli peruskoulun päättötodistuksessa?
Tietenkin osaan, 13 ja rapiat. Muistan jopa tuon, ei tarvinnut googlailla. Epäilen silti että itsellä olisi jotenkin jättimäisen suuri, en ole muutenkaan poikkeuksellisen isokokoinen.

Sun on varmaan vaikea ymmärtää tätä, muttei jokainen mies stressaa kullinsa kokoa. Ei siinä huumassa tullut mieleenkään mitata ympärysmittaa kun tyttöystävä sohii rullamitalla pituutta :)
Sun on varmaan vaikea naisena ymmärtää, mutta jokainen mies on jossain vaiheessa mitannut vehkeensä koon. Etenkin 20-senttisen omaavat. Naisena toki yritit nälviä minua tästäkin aiheesta. :)

Kyllä kyllä. Jos nainen on lähtökohtaisesti liikkeellä Parrua perille asti -yhdistyksen pikkujoulutunnelmissa on valintansa, jos mahdollista, tietenkin parru.

Jos taas nainen on liikkeellä normaaliin elämään kuuluvan ns. elämisen merkeissä ja sattuu kohtaamaan miehen, jonka kanssa fysiikat, kemiat tai biologiat kohtaavat niin paljon, että tekee mieli, on valintansa, jos mahdollista, juuri tämän kyseisen miesyksilön peenis.

Stadin yössä kulkee niin monenlaista morottajaa kohti elämänsä uusimman päivän aamua.

Tersuja.

Jos totta puhutaan, niin mulla oli vain sellainen metallinen rullamitta käytössä :) Enpä sillä jaksanut ympärysmittaa tsekata. Eipä itseä oikeastaan kiinnostakkaan.

Ei vaan omaan korvaan toi 20 senttinen kuulosta niin poikkeuksellisen isolta, että sen avulla saisia niin paljon naisia kuin sielu sietää!
Sun pitää mainosta sitä mahtisonnikaluasi, niin haarukat aukeavat.

Kertokaas tarkemmin miten toi käytännössä toimii?

Meinaan, että jos lyön baarissa parrun pöytään naisten ihailtavaksi niin lennän ulos jopa nurkkabaaristani.

Jos taas onnistun puhumaan itteni naarasotuksen kämpille niin ei kukaan ole koskaan lähteny ettimään mittanauhaa.

Joten kertokaas kuinka niitä naisia isketään mahtisonnivehkeellä kun mulla on aina käyny niin, että nainen on puhuttu valmiiksi petikuntoon ennen kuin paljastetaan millaisella varustuksella on aikomus toimeen ryhtyä.

Kertokaas tarkemmin miten toi käytännössä toimii?

Meinaan, että jos lyön baarissa parrun pöytään naisten ihailtavaksi niin lennän ulos jopa nurkkabaaristani.

Jos taas onnistun puhumaan itteni naarasotuksen kämpille niin ei kukaan ole koskaan lähteny ettimään mittanauhaa.

Joten kertokaas kuinka niitä naisia isketään mahtisonnivehkeellä kun mulla on aina käyny niin, että nainen on puhuttu valmiiksi petikuntoon ennen kuin paljastetaan millaisella varustuksella on aikomus toimeen ryhtyä.

Voi muuten olla, että parrun lyöminen baarin pöytään ei ole kuitattu pelkällä ulos lentämisellä. Ihan vain ajattelin kertoa vinkkinä :D Voi meinaan olla, että pääsee juttelemaan kissalan poikien kanssa.

Yhteistyössä