The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Aurinkoista pääsiäisen jatkumoa sulle :)!

Onko ollut ihan huikeita aurinkoisia kelejä? No on(y)! Lumet sulaa silimissä, tirpuset sirkuttaa ja on niin valoisaa - ihan pitkälle iltaan asti.

Hyvä on olla ja nauttia :)
Toivottavasti sullakin.
 
:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Päätön meni yllättäen hiljaiseksi kun kysymys koski treffejä!!! :poop::giggle::giggle::giggle::giggle:
Päättömän tuntien se lähti joko duuniin, harrastuksiin tai saunomaan. Tai alkoi viestiä viihdyttävämmässä (ja vähemmän vittuilevassa) seurassa kotona tai jossain muussa viestimessä kuin kaksplusslla eikä sillä oo hajuakaan mistään treffeistä.
 
Päättömän tuntien se lähti joko duuniin, harrastuksiin tai saunomaan. Tai alkoi viestiä viihdyttävämmässä (ja vähemmän vittuilevassa) seurassa kotona tai jossain muussa viestimessä kuin kaksplusslla eikä sillä oo hajuakaan mistään treffeistä.
tällä kerralla tein ruuan ja nyt alan kattelemaan elokuvaa. (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Kun omasta mielestään maailman eniten remppareiska pikkulisko ostaa itselleen kämpän niin siinä käy seuraavasti;
Ensin hän repii sorkkaraudalla pari metriä verholautaa irti.
Sit hänellä on maalipurkki ja pensseli.
Sit hän muistaa, että hänellä on isoveli.
Joka ny on juoppo ja hulttio mutta noin yleisesti ottaen osaa ja tekee hommat kuin tekisi äidilleen. Vaikka tekeekin pikkusiskolleen.
Sit vaan pari päivää pitsaa postiluukusta ennen muuttolaatikoita.
Kaunis kiitos no; "Vittu, sähän osaat".

Sä olet mun sisko joten älä luule että mä tekisin hommia vasemmalla kädellä selvitäkseni helpolla.
Jos luulet, että mä ylipäänsä tekisin mitään tekemättä sitä kunnolla niin onko meillä varmasti sama äiti?
Siis se jonka kämpän lattian mä laitoin kakskyt vuotta sitten?

Koita aina muistaa, että sinulla on isoveli.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä