The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Painu harmaa ääliö helvettiin kiusaamasta Ellua.
Et sä kuitenkaan mitään tiedä päättömän ja Ellun väleistä tai mitä päätön on tehnyt.

Oot vain sairas,katkera ja säälittävä ihminen.
Toi Ellulle vittuilu on saanu ihan naurettavat mittasuhteet.
Sitä tekee joku jolla on elämässään tosi pahoja ongelmia.
Pitäis voida tuntea sääliä.
 
True Blood & pizza :p
Pitsan mä ymmärrän vaikka Luna kohta sanookin, että mun pitsassani on ihan väärät päälliset ja sitäpaitsi kirjoitankin sen ihan väärin.

Mut vampyyri- tai zombijuttuja mä en ymmärrä koska jos joku on kuollut niin miten siitä tulee enemmän kuollut jos se tapetaan toisen kerran?
Luen pari TexWilleriä jotta asia mulle valkenisi.
 
Painu harmaa ääliö helvettiin kiusaamasta Ellua.
Et sä kuitenkaan mitään tiedä päättömän ja Ellun väleistä tai mitä päätön on tehnyt.

Oot vain sairas,katkera ja säälittävä ihminen.
Niin ja asia on niin, että päätön ei oo tehnyt yhtään mitään...enkä kyllä minäkään. Emmä tajua tuota ihmistä, mutta kai sillä on niin paha olla tai jotain ja purkaa sitten sen näin....tai emmä tajua...:unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Mä muistan, kun muinoin (siis useita vuosia sitten) eräs ärsyyntyi kun luuli että mulla ja päättömällä olisi suhde ja vastaavaa vituilua kesti "harmaalta" vankan tovin.

Ettei vaan joku olisi mustis taas.
nykyään viesti toiselle on suhde, juttelu on jo panemista ja jos ei joka hetki ole vahtimassa jonkun viestejä on ignooraamista. :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Pitsan mä ymmärrän vaikka Luna kohta sanookin, että mun pitsassani on ihan väärät päälliset ja sitäpaitsi kirjoitankin sen ihan väärin.

Mut vampyyri- tai zombijuttuja mä en ymmärrä koska jos joku on kuollut niin miten siitä tulee enemmän kuollut jos se tapetaan toisen kerran?
Luen pari TexWilleriä jotta asia mulle valkenisi.
Mie tykkään vampyyrileffoista/ sarjoista & tuossa on kivannäköisiä miehiä & seksiä :D
 
Mä muistan, kun muinoin (siis useita vuosia sitten) eräs ärsyyntyi kun luuli että mulla ja päättömällä olisi suhde ja vastaavaa vituilua kesti "harmaalta" vankan tovin.

Ettei vaan joku olisi mustis taas.
Onhan se ny ihangauheeta jos sulla on suhde.
Minuakin suorastaan harmittaa.
Mut täytynee vaan kestää ja vittuilla kaikille nimettömänä.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mä muistan, kun muinoin (siis useita vuosia sitten) eräs ärsyyntyi kun luuli että mulla ja päättömällä olisi suhde ja vastaavaa vituilua kesti "harmaalta" vankan tovin.

Ettei vaan joku olisi mustis taas.
Mutta miksi olla mun kimpussa jos on päättömästä mustis?:confused: Eiku niin joo..tai siis hetkinen...eiks sen sillon pitäs olla kenen tahansa kimpussa?
 
Mutta miksi olla mun kimpussa jos on päättömästä mustis?:confused: Eiku niin joo..tai siis hetkinen...eiks sen sillon pitäs olla kenen tahansa kimpussa?
Joku ei tiedä että me palstastyylataan ja että vittuilut tulis hoitaa mun kauttani.
Viime vuonna mulle joku yritti vittuilla mutta se päättyi siihen, että baarimikko sanoi; Aksu olla kiltti ja rauhallinen kanta-asiakas. Sä olla riidanhaluinen kusipääjuoppo joten painu vittuun mun baaristani.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä