The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Emt...siis mä olisin oikein hyvä kyttäämisen kohde kaupassa esimerkiks, koska en juurikaan katsele ihmisiä..katselen vaan hyllyjä ja mennä tohotan eteenpäin.:ninja:
Jaa. Mä ny en hirveesti kyttäile ketään ja vaikka viimeksi torstaina kävin kaupassa (ja kapakassa) niin en mä edes muista oliko siellä miehiä vai naisia.
Sen mä muistan kun inttiaikana näin söpön punatukkaisen tytön torilla myymässä kukkia joten kävin perhanan äkkiä viereisessä kirjakaupassa ostamassa kortin jossa luki; kelpaisiko treffit? Ja lainasin kynää kirjoittaakseni komppanian puhelinnumeron (kännyköitä ei oltu keksitty) Ja sit todella kiireellä ostamaan kukkakimppu hyvin kauniille neitokaiselle. Ehdin just sitoa kortin kiinni kukkakimppuun ja ojentaa sen takaisin hämmentyneelle neitokaiselle kun jo kuului huuto, että missä sä Aksu saatana taas kuppaat. Jotkut vaan ei ymmärrä hyviä tarkoitusperiä ja aina pitää olla kauhee kiire.

Et kyllä homma voi toimia vaikka lähikaupassa.
Itte olen aina ollu sitä mieltä että mitäs sen on väliä miten ja missä sielunkumppaninsa tapaa kunhan tapaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Kaikki laittaa musiikkia joten laitan sit minäkin.

Tää on siitä kummallinen biisi, että vaikka olen jokusen sata hääkeikkaa soittanut niin kukaan koskaan ei ole pyytänyt tätä.
Jos vielä joskus alan soittamaan niin ensimmäinen hääpari joka tämän häävalssiksi pyytää voitti just bingoarvonnassa ilmaisen bändin.
 
Ellu on päättömälle ilmaa, siksi hän ignooraa Ellua. Ikävää, mutta niin se vaan on.
Jaaha, siellä on taas joku joka tietää enemmän kuin ihmiset itse...ihan sama, tää ilma sai nyt tarpeekseen taas tästä paskankärystä...muista nyt seuraavaan viestiin vielä laittaa kuinka mä en kelpaa kellekään niin olet taas sanonut sen kaiken.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä