The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Vaikuttaa monestakin eri syystä johtuen narsistilta tuo punainen vastenmielisyys
Miten minusta tuntuu että se narsisti olet sinä, Krut, tiedät varsin hyvin ettei päätön aloita täällä draamoja vaan ne alkaa kun joku alkaa provoamaan häntä. Sellaisessa tilanteessa jokaisella on oikeus puolustautua, myös sinulla, Krut.

Ei itsensä puolustaminen tee ihmisestä narsistia, idiootti.
 
vierailija
Miten minusta tuntuu että se narsisti olet sinä, Krut, tiedät varsin hyvin ettei päätön aloita täällä draamoja vaan ne alkaa kun joku alkaa provoamaan häntä. Sellaisessa tilanteessa jokaisella on oikeus puolustautua, myös sinulla, Krut.

Ei itsensä puolustaminen tee ihmisestä narsistia, idiootti.
edelleenkään en ole krut, puolustautuminen ei liity tähän

tyypistä aistii narsistisuuden jo teksteistään
 
vierailija
Höpöhöpö. Kerro esimerkki missä hänen viesteissään aisti narsistisuuden?? Koittakaa päättää, joko valitatte kun hän laittaa pelkästään hymiön tai sanan, mutta nyt valitat kuinka hänen viesteistä aisti narsistisuuden...hah.:D
Näkeehän sen jo kaukaa että kyseessä on joku henkilökohtainen kauna Päätöntä kohtaan. Eikä mikään sydämmensä särkeneitten naisten puolustaja kuten itseäsä kehuu, kukaan ei edes usko että niitä naisia on olemassakaan.
Tämä kirjautumaton prinssinakki haukkuu itse kaikki naisnikit kostona jostain keksitystä syystä, ehkä Päättömän viestien peukuttamisesta.
 
vierailija
Näkeehän sen jo kaukaa että kyseessä on joku henkilökohtainen kauna Päätöntä kohtaan. Eikä mikään sydämmensä särkeneitten naisten puolustaja kuten itseäsä kehuu, kukaan ei edes usko että niitä naisia on olemassakaan.
Tämä kirjautumaton prinssinakki haukkuu itse kaikki naisnikit kostona jostain keksitystä syystä, ehkä Päättömän viestien peukuttamisesta.
Prinssinnakki:D:D
 
Aivan kuten arvlinkin, Päätön ei ihmeemmin uhoa mutta tarjoaa tilaisuuden luututa lattioita. Räksyttäjästä vaan ei ole ottamaan yhteyttä. :LOL:
Mä olen tietääkseni ketjussa ainoa joka on oikeesti pyyhkiny katua itteään isommalla lähimmälle taksitolpalle.
Semmoista voi sattua jos kärsivällisyyskynnykseni ylitetään.
Ja minä sentään olen hyvin kiltti.

Ärsytyskynnystäni ei kumminkaan kannata kokeilla.
Harmaat vittuilijat on sitä nyt kokeilleet pari päivää.
 
vierailija
Mä olen tietääkseni ketjussa ainoa joka on oikeesti pyyhkiny katua itteään isommalla lähimmälle taksitolpalle.
Semmoista voi sattua jos kärsivällisyyskynnykseni ylitetään.
Ja minä sentään olen hyvin kiltti.

Ärsytyskynnystäni ei kumminkaan kannata kokeilla.
Harmaat vittuilijat on sitä nyt kokeilleet pari päivää.
Sä olet aivan ihana, mutta jos mä veikkaisin rahasta teidän kahden välisessä matsissa niin ne rahat menis päättömän puolelle.
 
Pitäisköhän joskus varata sali ja tuomari. Siellä sit vois palstamiehet ottaa mittaa toisistaan ja naiset kinastella ja lyödä vetoa suosikkiensa puolesta.
Lopulta kaikki voittais kun saatais selville kuka se kaikista suurin on.
 
vierailija
Pitäisköhän joskus varata sali ja tuomari. Siellä sit vois palstamiehet ottaa mittaa toisistaan ja naiset kinastella ja lyödä vetoa suosikkiensa puolesta.
Lopulta kaikki voittais kun saatais selville kuka se kaikista suurin on.
Olen saanut asiasta hieman erilaisen käsityksen, suuruutta haluaa nuo moppaajat ja ak joka kädet on tappavat aseet tai jotain.
Päätön ei käsittääkseni halua muuta kuin turhan vinkumisen loppumista.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä