The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kossu puolukkamehulla on hyvää:)
Jostain syystä eivät ole sukupitäjässä vieläkään oppineet laittamaan kossuun hiilihappoa tai makua.
Niinpä se pitää lisätä perusraaka-aineeseen itse.
Niinku vissyä tai puolukkamehua.

Rohkeat maustaa kossun punaviinillä joka antaa kossuun väriä ja makua ja kossu puolestaan tuo punaviiniin kaivattua potkua.
 
Kylläpä ketju hiljeni vauhdilla (naisten puoli) kun selvis että munaton saa pillua tänään!! :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Tota... tässä ketjussa ei sinun lisäksesi taida olla ketään neitsyttä vaan ainoastaan niitä joille seksi on normaalia. Oli sitä tai ei.
Sinua kiinnostaa toisten saannit ja paskalla käynnit.
Mä olin ehkäpä kymmenen kun tajusin, että vanhemmillani on seksiä ja jopa äitini käy kakalla.
Kokeiles kasvaa isoksi niin saatat huomata, että muiden intiimiasiat ei kuulu sulle.
 
vierailija
Kenelle jollekkin? Ellulle kenties? Miten mitään voi sattua jos et ole tuo lasten isä, ajattelit soittaa enirolle ja kysyä ellun ositteen. :ROFLMAO:
Vai minullekko sattuu jotain, kuule nyt poikaparka, sinun pitää ensin löytää minut. ;)
Epekkikö siellä uhoaa?? Ethän sinä metrimitta pärjäisi edes hattupäässä kenellekkään, et miehelle etkä kyllä naisellekkaan! :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Epekkikö siellä uhoaa?? Ethän sinä metrimitta pärjäisi edes hattupäässä kenellekkään, et miehelle etkä kyllä naisellekkaan! :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
En Epekiä tunne mutta olen ymmärtänyt, että miehellä on kaksi isoa koiraa ja on duunissa paikassa jossa aseita kutsutaan työkaluiksi.
Ei semmoisen tartte uhota kenellekään.
Kun sanalla on katetta niin ei tarvitse uhota. Riittää kun toteaa.

Tai sit voi olla kuin sinä jolla elämässä ei ole muuta tekemistä kuin pilkata Ellua. Aika säälittävää.
Kokeile vaihteeksi pilkata mua. Mut älä ihmettele jos hyvin kiltti Aksu ei olekaan kovin kiltti.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä