The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenna olis anopin luona ruokailu & kahvit ja vissiin kai hautausmaallakin käynti.
Hyvä kun on pitempi viikonloppu,niin saa vähän leputtaa tuota kättä & jalkapohjaa. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Tekis mieli vähän heilauttaa kahvakuulaa,mut taitaa olla parempi tyytyä vaikka venyttelyyn ( tai jopa hytkytellä pyllyä musiikin tahtiin ) :unsure::D
 
vierailija
@Elena777 miksi sinua ei häiritse yhtään se, että päätön ignooraa sinua koko ajan täällä ja antaa huomion muille ihmisille, vaikka sinä yrität olla kuinka kiva hänelle ja kaikille?
Ei Elena ymmärrä, hänelle valkenee jonakin päivänä kyllä vielä se todellinen syy miksi päätön ei välitä hänestä yhtään. Se vaan ottaa aikansa, me muut ymmärrämme toki sen todellisen syyn jo.
 
vierailija
Bei striitillä oli kaikki hyvin.
Oli tuttuja poikia, oli Olli, Esko, Veikko, Jussi ja kaks muuta sumalaista ja minä.
Yksi nainen, Helena.
Nämä ihmiset olivat siellä kaupassa, jossa kävin,, Helena on siellä työssä.
Ostin sipulimakkaraa, Lappi juustoa, kupin kahvia ja possun.
Maksoi vähän yli 11 taalaa. Maksoin käteisellä.
Eivät lähettäneet terveisiä.
 
Fantzu
Miksi ihmeessä lähtisit täältä? Uskottelet kaikille naisille olevasi sinkku jolla ei ole mitään tekemistä kenenkään palstalle kirjoittelevan eukon kanssa, kuitenkin pyörittelet näitä puutteessa eläviä siiderivalaita kuin kanalaumaa ympärilläsi vuorotellen. Eikä kukaan heistä ihmettele sitä. Kertoo näiden akkojen ÄÖ:stä aika paljon.
Kaikille naisille? Miten hän voi pyörittää sellaisia naisia joita ei ole koskaan tavannut? Mä en ole tavannut päätöntä.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
vierailija
Bei striitillä oli kaikki hyvin.
Oli tuttuja poikia, oli Olli, Esko, Veikko, Jussi ja kaks muuta sumalaista ja minä.
Yksi nainen, Helena.
Nämä ihmiset olivat siellä kaupassa, jossa kävin,, Helena on siellä työssä.
Ostin sipulimakkaraa, Lappi juustoa, kupin kahvia ja possun.
Maksoi vähän yli 11 taalaa. Maksoin käteisellä.
Eivät lähettäneet terveisiä.
Eikö minulle lähetetty terveisiä :(
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä