The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä olen pahapaha ihminen ja ai niin ruma kuin rekkapaulat yhteensä jne jne...! Sovitaan myös niin että mä en ole tullut tänne jahtaaman miehiä keneltäkään
Korjataas pari asiaa.
Ensimmäinen on se, että olet harvinaisen kaunis neitokainen.
Jos tarpeeksi tarkasti katsoo niin jopa tukkasi näyttää hieman punertavalta.
Ja mua saa ihan luvan kanssa jahdata aina kunnes tuleva vaimoni sanoo, että ei saa.
 
vierailija
tehän voittekin porukalla pakottaa minut lopettamaan. kai nyt tuolla määrällä kiukkusia "miehiä" yhden päättömän hiljentää. (y)
Miksi ihmeessä lähtisit täältä? Uskottelet kaikille naisille olevasi sinkku jolla ei ole mitään tekemistä kenenkään palstalle kirjoittelevan eukon kanssa, kuitenkin pyörittelet näitä puutteessa eläviä siiderivalaita kuin kanalaumaa ympärilläsi vuorotellen. Eikä kukaan heistä ihmettele sitä. Kertoo näiden akkojen ÄÖ:stä aika paljon.
 
Miksi ihmeessä lähtisit täältä? Uskottelet kaikille naisille olevasi sinkku jolla ei ole mitään tekemistä kenenkään palstalle kirjoittelevan eukon kanssa, kuitenkin pyörittelet näitä puutteessa eläviä siiderivalaita kuin kanalaumaa ympärilläsi vuorotellen. Eikä kukaan heistä ihmettele sitä. Kertoo näiden akkojen ÄÖ:stä aika paljon.
mun ei tarvii uskotella yhtään mitään niinkun sinun nyt.:ROFLMAO:
 
Ai nii. Olkaas ny ketju ja auttakaa pientä menninkäistä liemessä.

Nimittäin ehkä maanantaina pitäisi lähteä ehkä tapaamaan semmoista (naista). Enhänmä enää osaa. Jos vie kukkia ja suklaatia niin onko se ylilyönti vai vieläkö naiset toivoo tommoisia?
Entäs ruoka? Jos mun tekee mieleni pyttipannua tai pitsaa niin mitäs jos nainen onkin vegaanidieetillä?
Ja entä jos hän vie minut baariin jossa on karaoke niin pitääkö mun laulaa humppaa vai tangoa vai pitää suuni kiinni?
Entä jos hän vie minut nuorisohelvettiin josta tahdon karata vaikka lähimpään lumihankeen?
Entä jos hän kaikesta huolimatta tahtoo seksiä? Sittenhän vasta liemessä olenkin.

Kertokaas mulle kuinka naisten kanssa nykyään ollaan kun mun tietoni on auttamatta vanhenneet.
 
vierailija
Miksi ihmeessä lähtisit täältä? Uskottelet kaikille naisille olevasi sinkku jolla ei ole mitään tekemistä kenenkään palstalle kirjoittelevan eukon kanssa, kuitenkin pyörittelet näitä puutteessa eläviä siiderivalaita kuin kanalaumaa ympärilläsi vuorotellen. Eikä kukaan heistä ihmettele sitä. Kertoo näiden akkojen ÄÖ:stä aika paljon.
:D

Osuvasti sanottu. Ne pikku ÄÄ Oot näkee aina peukuttamassa munatonta
 
vierailija
Ai nii. Olkaas ny ketju ja auttakaa pientä menninkäistä liemessä.

Nimittäin ehkä maanantaina pitäisi lähteä ehkä tapaamaan semmoista (naista). Enhänmä enää osaa. Jos vie kukkia ja suklaatia niin onko se ylilyönti vai vieläkö naiset toivoo tommoisia?
Entäs ruoka? Jos mun tekee mieleni pyttipannua tai pitsaa niin mitäs jos nainen onkin vegaanidieetillä?
Ja entä jos hän vie minut baariin jossa on karaoke niin pitääkö mun laulaa humppaa vai tangoa vai pitää suuni kiinni?
Entä jos hän vie minut nuorisohelvettiin josta tahdon karata vaikka lähimpään lumihankeen?
Entä jos hän kaikesta huolimatta tahtoo seksiä? Sittenhän vasta liemessä olenkin.

Kertokaas mulle kuinka naisten kanssa nykyään ollaan kun mun tietoni on auttamatta vanhenneet.
Unohda koko juttu, anna mulle hänen yhteystiedot niin asia koejattu

T, Algoma.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä