The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Sinä täällä olet ainoa joka ei vastaa kysymyksiin, muuta kuin vittuilemalla ja kiertelemällä. Tämäkin vastauksesi tuli viestiin missä kysyttiin onko Elena mustalla listallasi, mutta ei tullut suoraa vastausta mieheltä siihenkään. :whistle::whistle::whistle::whistle:

Outoa laittaa jollekkin estolistalle ihminen jota et omien sanojesi mukaan edes tunne. o_O:confused::ninja::censored::poop:
mites tuo sun oma piipitys? vittu mikä mikkihiiri.
 
Outoa laittaa jollekkin estolistalle ihminen jota et omien sanojesi mukaan edes tunne. o_O:confused::ninja::censored::poop:
Jaa. Mä laitan estolistalle jokaisen joka sitä itte pyytää. Ja kaikki ne joiden kanssa homma menee riitelyksi.
Ja Rättiksen, koska en ny vaan jaksa lukea yksityiskohtaisia panojuttuja milloin jalkalampun tai puutarhasaksien kanssa.
En tunne estolistallani olevista ketään.
Miks pitäisi?
 
Et vastannut kysymykseen.Turha esittää ettet kirjoita harmaana kun olet sitä tehnyt.
Nyt on pakko kysyä kun alkaa läikkyä yli, että mikä ihmeen kyselyikä täällä on meneillään?? SIis harmailla?? Kysytte asioista mitkä ei teille kuulu pätkän vertaa ja esitätte tietävänne aisoista ja ihmisistä enemmän kuin ihmiset itte tietää!!??

Mitä sä teet sillä tiedolla minkä värisenä joku tänne kirjottaa??? Mitä te teette ylipäätänsä yhtään millään tiedolla mitään mitkä ei teille kuulu? Saatte jotain seksuaalista tyydytystä kiusaamisesta vai??
Onhan se kivaa joo, mutta hankkikaa joku toinen kanava noille jutuille.

Sovitaan vaikka sitten niin että päätön, joka kertoi jollekin teistä jo eilen ystävällisesti ettei tunne minua, on laittanut minut estolle koska olen sydänjuuriani myöten paha ihminen...sovitaan teille harmaille niin niin tuntuu paremmalta, eikös joo?? Mä olen pahapaha ihminen ja ai niin ruma kuin rekkapaulat yhteensä jne jne...! Sovitaan myös niin että mä en ole tullut tänne jahtaaman miehiä keneltäkään itselleni, en nyt enkä koskaan niin loppuu niistäkin vatvominen niin täällä kuin irl...sovitaan ihan mitä tahansa, kunhan nyt annatte tai annat ihmisten jo olla*kiukkuisia kirosanoja*

Miksette te voi kirjotella kivoja juttuja ja olla ystävällisiä?? Mä en ymmärrä tätä..tekis mieli lähtee menee mutt sitten mä niin tiedän että siitähän se riemu ja repeis harmaitten kesken, joten taidan jäädä ihan vaan kettuillakseni olemassa olollani takas teille.

Ugh, olen puhunut.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä