The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
jokainen tällä palstalla tajuaa että syyllinen on ihan joku muu kun minä.
Joo tajuaa, paitsi ei tuo harmaa...mä otan ainakin nyt sen linjan etten vastaile sille enää mtn...mitä suotta.
Uskosin kuitenkin että hieno ihminen oisit tuntea ja se mitä joku harmaa törppö kirjottaa merkittee mulle yhtä vähän kuin kärpäsen kakka valtameressä.
 
vierailija
Joo tajuaa, paitsi ei tuo harmaa...mä otan ainakin nyt sen linjan etten vastaile sille enää mtn...mitä suotta.
Uskosin kuitenkin että hieno ihminen oisit tuntea ja se mitä joku harmaa törppö kirjottaa merkittee mulle yhtä vähän kuin kärpäsen kakka valtameressä.
Veikkaanpa ettet saa päättömältä vastausta, on voinut laittaa sinutkin mustalle listalleen niinkuin on tehnyt kaikille inhokeilleen täällä!! :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Veikkaanpa ettet saa päättömältä vastausta, on voinut laittaa sinutkin mustalle listalleen niinkuin on tehnyt kaikille inhokeilleen täällä!! :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
eihän sinua mustat listat haittaa kun et enää kehtaa edes kirjautua koko palstalle. :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
kerroppas nyt vielä meille kaikille että mihin nyt pitäis vastata? vai kysyitkö jotain mikä jäi taas kaikilta huomaamatta.
 
vierailija
en tiedäkkään, mutta mistäs sinä minun asiat tiedät? et mistään. muuten kertoilist tosiasioita etkä jutustelis päiväunistas.
syytät minua siitä että minulla on paljon naisia ja ite tunnustat ja kehut itseäs samalla asialla. tosin pelkkää paskapuhettahan tuo on.
ei ole vielä asiat sillä mallilla että netistä alan naisia itelleni ettimään.
Tuohonko pitäisi vastata? (y):rolleyes::sneaky::giggle:

Onhan sinusta vuosien aikana kertynyt paljon tietoa ketjussa ja loput olen kuullut pikkulinnulta aikanaan, sanotaan se nyt sitten vaikka näin!:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Kuka ihmeen Pasi? :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: Meitä on täällä enemmän kuin monta, ellet ole sattunut huomaamaan! :whistle::whistle::whistle:
Tuohonko pitäisi vastata? (y):rolleyes::sneaky::giggle:

Onhan sinusta vuosien aikana kertynyt paljon tietoa ketjussa ja loput olen kuullut pikkulinnulta aikanaan, sanotaan se nyt sitten vaikka näin!:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
jutellaas sitten lisää ihan naamakkain. et ole niin piilossa kun luulet olevas. pikkulinnut laulaa kaikille kun osaa kysyä.
 
vierailija
On kyllä perse mesta tämä kun jotain kerrot jollekin niin heti mennään laulamaan niitä livessä toisille ja sitten nauretaan ja haukutaan selän takana ja ruvetaan vittuilemaan ja levittelemään asioita kaikille.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä