The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Kysytäänpä sitten kun kerran pyysit. Kelpaisiko sinulle tuo yksi peukuttaja joka kelpaa vain jollekkin turvikselle ja sillekkin vaan hätävarana? :rolleyes::barefoot::sneaky::geek: Tuotahan sinulta yritti joku toinen aikaisemmin kysellä, mutta kiersit vastauksen ovelasti. :devil::mad::poop::poop:
paha mennä sanomaan mitään kelpaamisista kun en tunne ihmistä enkä ole koskaan nähnytkään. syöppä paskaa ja kuole pois.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Fantzu
Kuule kun tietäisit montako on ja on ollut, olisit aivan hiljaa! :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Niin onhan sinulla tuo Lunatic, ainakin tällä hetkellä! :whistle::whistle::whistle::whistle:
en tiedäkkään, mutta mistäs sinä minun asiat tiedät? et mistään. muuten kertoilist tosiasioita etkä jutustelis päiväunistas.
syytät minua siitä että minulla on paljon naisia ja ite tunnustat ja kehut itseäs samalla asialla. tosin pelkkää paskapuhettahan tuo on.
ei ole vielä asiat sillä mallilla että netistä alan naisia itelleni ettimään.
 
  • Tykkää
Reactions: Fantzu
Elena lopetti palstailun,kun pahoitti mielensä takiasi,sinä vaan naurat. (n):(o_O:cry::mad:
Älä viiti, siis ihan tosi...mä ymmärrän että mielenterveyspuolella on paha pula ihmisistä jotka vois auttaa sua, mutta koita jaksaa...kyllä sille alalle pyrkii koko ajan uusia ihmisiä, joten sulle on varmasti apu tulossa.
Päättömän takia mä en ole lopettanut täällä yhtään mitään, sitä paitsi kirjoitin: Näkemiin...en hyvästi, olen pahoillani jos läsnäoloni loukkaa sinua tai ketään muutakaan. SE ei ole tarkoitukseni.

Mitä tulee päättömän naisasioihin niin ne eivät kuulu mulle, mutta tuskin ne kuuluu sinullekkaan..ellet sitten ole joku pienen kikulin omaava metrimitta joka kitisee kateudesta tai joku ryhävalas joka on saanut häneltä pakit? Siinäkin tapauksessa mun on ikävä kyllä todettava ettei ne asiat kuulu sinulle...niin ikävältä kuin hyljätyksi tuleminen tuntuukin.

Jätä minut rauhaan, ymmärrän toki että se tuottaa haastetta...mutta sä alat muistuttamaan vähän liikaa nyt Paulaa joten olen huolissani sun mielenterveyden puolesta.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä