The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Selityksiä selityksiä. :whistle::whistle::whistle::poop:

Mitä se toinen aikasemmin väittikään, että sinulle ei kelpaa se yksi himopeukuttaja ja tässä on yksi syy miksi ei kelpaa! :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:(y)
Kutsu vaan rehellisesti himokkaaksi peukuttajaksi, toi sun keksimä sana on kärsinyt jo aikaa sitte inflaation.

Mikähän hiivatin keväinen auringonpistos suhun on iskenyt oikein?? Anna ihmisten olla ja lopeta toi kiusaaminen. Tajuat sä lainkaan, että ihmisillä jotka tänne kirjottelee on jo valmiiks muita ongelmia elämässä, tai ainakin mulla on..enkä mä kaipaa sun vikinöitäs jatkuvasti lisää? Et tajua? No onpa yllätys.

Jätä.minut.rauhaan.ja.etsi.itsellesi.uusi.harrastus.
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic
:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Kysytäänpä sitten kun kerran pyysit. Kelpaisiko sinulle tuo yksi peukuttaja joka kelpaa vain jollekkin turvikselle ja sillekkin vaan hätävarana? :rolleyes::barefoot::sneaky::geek: Tuotahan sinulta yritti joku toinen aikaisemmin kysellä, mutta kiersit vastauksen ovelasti. :devil::mad::poop::poop:
Voi elämänkevät ja kukkiva nuoruus!!:eek:
Ensinnäkin sinä ja sun kaveri voitte aivan rauhassa olla mamupatjoina, mä vetäydyn ennemmin vaikka luostariin..ja toisekseen mikä hemmetin parittaja sinä luulet olevasi???o_O:confused:
Onneks sentään matkasta putosi sana: Himo...jotain edistystä. Nyt voit sitten lakata ton sonnanjauhamisen...ei oo hei yhtään kivaa taas tää.:unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Fantzu
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä