Uskoutui sinulle = Luotti sinuun ja sinä päätit levitellä asiat kaikille? Selkäänpuukotus on uusi ystävyyden muoto?Nyt on kiihkeä, mutta kuitenkin jalat maassa oleva "tiiseri-romanssi" päällä palstalla. Ikäeroa hieman yli 20 v, molemmat perheellisiä, mutta kuitenkin on kiihkeää viestintää kuvien kera ja avointa viestittelyä kielletyistä aiheista
Ei se heidän suhteitaan varmaankaan kaada mutta kun tulevat piakkoin tapaamaan, niin miten sitten käy. Jos nainen antaa miehen maistella niin kyllä se tiedetään, auto metsätielle ja sitten <3
Ja sitten, elämä jatkuu ja molemmat muistelevat lämmöllä huumaista ja kaunista hetkeään
Nainen on uskoutunut minulle, ei mitään edes etukirjaimia. Vain se että ei tdellakaan ole p -kirjaimella alkava, ei todellakaan
Kevät se saa vipinää suonistoon <3
Aika pässi oot kyllä "uskotuksi" ystäväksi. Toivottavasti tämä sinulle uskoutunut ymmärtää jatkossa unohtaa sut kokonaan ystävistään.Nyt on kiihkeä, mutta kuitenkin jalat maassa oleva "tiiseri-romanssi" päällä palstalla. Ikäeroa hieman yli 20 v, molemmat perheellisiä, mutta kuitenkin on kiihkeää viestintää kuvien kera ja avointa viestittelyä kielletyistä aiheista
Ei se heidän suhteitaan varmaankaan kaada mutta kun tulevat piakkoin tapaamaan, niin miten sitten käy. Jos nainen antaa miehen maistella niin kyllä se tiedetään, auto metsätielle ja sitten <3
Ja sitten, elämä jatkuu ja molemmat muistelevat lämmöllä huumaista ja kaunista hetkeään
Nainen on uskoutunut minulle, ei mitään edes etukirjaimia. Vain se että ei tdellakaan ole p -kirjaimella alkava, ei todellakaan
Kevät se saa vipinää suonistoon <3
Tuli ihan eräs ex-sisäpiiriläinen mieleen tuosta.Uskoutui sinulle = Luotti sinuun ja sinä päätit levitellä asiat kaikille? Selkäänpuukotus on uusi ystävyyden muoto?
jaa, niinkuin olisi paljastanut paljonkinAika pässi oot kyllä "uskotuksi" ystäväksi. Toivottavasti tämä sinulle uskoutunut ymmärtää jatkossa unohtaa sut kokonaan ystävistään.
Näkyy yksi leviläinen *) notkuvan täällä peukuttelemassa taas, pettyi pahasti nyt kun ei ollut kyse hänestäTuli ihan eräs ex-sisäpiiriläinen mieleen tuosta.
Älä aliarvioi ystäväsi hoksottimia vaikka näemmä itse häntä pidätkin tyhmänä.jaa, niinkuin olisi paljastanut paljonkin
melkoinen vuohi oot
Kysynpä minäkinÄlä aliarvioi ystäväsi hoksottimia vaikka näemmä itse häntä pidätkin tyhmänä.
Kertoo susta paljon ihmisenä tuollainen.
Ei täällä muita rumia kurppia ole kuin Ellu, kelpaa ainoastaan turviksille kertapanoksi. Kukaan palstan miehistä ei huolisi itselleen tuota.Palstamammat peilaa tarinan ja pelot omiin miehiensä suhteen ja tajuavat että nuori liha kiinnostaa niitä ja jäävät heti kakkoseksi sellaiselle nuo kurpat
Ellua ei kiinnosta palstan miehet. Joku mies saa ellusta hyvän naisen.Ei täällä muita rumia kurppia ole kuin Ellu, kelpaa ainoastaan turviksille kertapanoksi. Kukaan palstan miehistä ei huolisi itselleen tuota.
Krapulako vaivaa? Sä voit aivan huoletta mennä itte panemaan turvistes kanssa jos haluttaa...vokit ja kauppakeskuksethan niitä on täynnä.Ei täällä muita rumia kurppia ole kuin Ellu, kelpaa ainoastaan turviksille kertapanoksi. Kukaan palstan miehistä ei huolisi itselleen tuota.
Ei hekään halua sitä.Krapulako vaivaa? Sä voit aivan huoletta mennä itte panemaan turvistes kanssa jos haluttaa...vokit ja kauppakeskuksethan niitä on täynnä.
Eiku mä oon aatellut ottaa jossain vaiheessa toisen kissan...tai jopa ehkä koiran...täytyy laittaa asioita järjestykseen elämässä muutenki.Ellua ei kiinnosta palstan miehet. Joku mies saa ellusta hyvän naisen.
mutt aina voi koittaa, jos he kuitenkin haluaisEi hekään halua sitä.
Yllättävää ettei päätön ole kumoamassa tätä väitettä.Ei täällä muita rumia kurppia ole kuin Ellu, kelpaa ainoastaan turviksille kertapanoksi. Kukaan palstan miehistä ei huolisi itselleen tuota.
Minua taas ei yllätä lainkaan.Yllättävää ettei päätön ole kumoamassa tätä väitettä.
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että miten olet päätynyt tähän päätelmään? Mukavaltahan Ellu vaikuttaa.Ei täällä muita rumia kurppia ole kuin Ellu, kelpaa ainoastaan turviksille kertapanoksi. Kukaan palstan miehistä ei huolisi itselleen tuota.
Hän haluaa kiusata ellua. Munaton mies tuo kiusaaja.Ihan mielenkiinnosta kysyn, että miten olet päätynyt tähän päätelmään? Mukavaltahan Ellu vaikuttaa.
Jos joku väittää, että kuu on juustoa niin ei siinä tarvita tuhatta tiedemiestä kumoamaan väitettä. Kuu saa puolestani olla hänen mielestään juustoa ja jos olis niin sehän olis vaan hyvä juttu.Yllättävää ettei päätön ole kumoamassa tätä väitettä.
Runsas vuosi sitten aukeni pandoranlipas eräältä sisäpiiriläiseltä, joka sitten potkaistiin muista syistä piiristä ulos. Siitä se kaikki silloin lähti ja faktoista tuli legendoja jotka elävät omaa virtuaalista elämäänsä kasvaen ja kehittyen.Ihan mielenkiinnosta kysyn, että miten olet päätynyt tähän päätelmään? Mukavaltahan Ellu vaikuttaa.
Kuka, mitä, milloin, hä?Runsas vuosi sitten aukeni pandoranlipas eräältä sisäpiiriläiseltä, joka sitten potkaistiin muista syistä piiristä ulos. Siitä se kaikki silloin lähti ja faktoista tuli legendoja jotka elävät omaa virtuaalista elämäänsä kasvaen ja kehittyen.
Ei hänellä ole siihen tarvetta, on kiinnostunut toisesta naikkosesta.Yllättävää ettei päätön ole kumoamassa tätä väitettä.