The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Jähäns, että kunnon erämeininkiä :)
Isompi ämpäri mukaan, liruttakoon siihen.
Ja vesikanistereita mukaan minkä tarvii juoma- ja ruokavedeksi. Peseytymiseen voi vaikka keittää lumesta vettä.


Vaimitäkätähkö?
Saunalla on jääklönttejä, peseytymisvettä siis olisi.

Katsotaan. Ehkä vaan mennään ja on sit vaikka pissimättä ellei puska kelpaa. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Ei kukaan viittis vaihtaa mun lakanat? Olkapää ja käsivarsi ollut viikon kipeä.
Heippa, luistelukenttä on puhdas taas:)
Mulla oli sellainen vaiva ja kuulin, et kestää tasan vuoden. Se kuulemma tulee tietyssä iässä naisille - ja niin kesti, koko vuoden! Sain sen hallintaan ilman lääkkeitä, kun nostin käsivarren ylemmäs kuin sydän on. Mut sen verran vaan, et ei käynyt kipeetä ja sit taas lepoa - rentouttamista, et ei pakota. Mut se kipu oli inhottava. Siis, mene ensin selällesi, siitä sit vähitellen hivuttaudut varovasti kyljellesi, kipeä olka sydämen yläpuolelle. Ja höyhentyyny sinne käden alle, kun lasket alas.
Onneksi kohta pärjää ilman takkia yms.
 
Fantzu
Heippa, luistelukenttä on puhdas taas:)
Mulla oli sellainen vaiva ja kuulin, et kestää tasan vuoden. Se kuulemma tulee tietyssä iässä naisille - ja niin kesti, koko vuoden! Sain sen hallintaan ilman lääkkeitä, kun nostin käsivarren ylemmäs kuin sydän on. Mut sen verran vaan, et ei käynyt kipeetä ja sit taas lepoa - rentouttamista, et ei pakota. Mut se kipu oli inhottava. Siis, mene ensin selällesi, siitä sit vähitellen hivuttaudut varovasti kyljellesi, kipeä olka sydämen yläpuolelle. Ja höyhentyyny sinne käden alle, kun lasket alas.
Onneksi kohta pärjää ilman takkia yms.
Tää taitaa olla työperäinen vaiva.
 
Korkeintaan jollekkin turvispaikkaa tarvitsevalle mustalle munalle kelpaisi, mutta ei suomalaiselle tosi miehelle.
Jos Ellusta puhut niin homma menee sillai, että ensin vittuilet minulle.
Mulla persus kestää potkimista ainakin sun paperisaappailla joten siihen voit treenata samalla kun mä juon kaljaa ja heitän tikkaa.
Mut jätähän neitokaiset rauhaan ja ole mainitsematta ylipäänsä mitään miehiä ennen kuin olet kasvanut isoksi.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä