The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Voi aikuisten oikeesti taas kerran.

Miten voi olla nuin hemmetin vaikeeta olla tölvimättä ja ketään kiusaamatta?! Ei niitä ilkeyksiä tartte koko aika olla oksentamassa näppiksiltä ulos vain sen takii että sulla kirjoittajalla on_vaikeeta_ja_paha_olla. Eikä se sun ongelmias mihinkään poista vaikka kuinka ilkeilisit toisille.

Selvitä pääkoppas oikeesti ja ole kirjoittamatta mitään jos et muuta osaa tehdä kuin aiheuttaa eripuraa ja pahaa mieltä.


*..hemmetin lastentarhalaiset(n)...mutisee mennessään..*
 
Vaan nyt on kuulkaas talossa vihreyttä ja vehreyttä :)!

Mä mitään raeruohoja tässä muistannujoutannu viljelemään:cautious:(n) mutta - ällösollos murheinen ollenkaan - kyllä ipanapakööri pelastaa ja työpaikan ihmeet :D!

Nyt on monen monta purnukkakippoa täynnänsä ruohikkoa ja ihania itetehtyjä tipusia:love:!

Ja mä sain oikein narsissiruukunkin!

Ihan kuin ois joulu tullunna vaikka pääsiäinen tipujen ylilentoineen vaan :rolleyes:
 
Miltä tuntuu tietää että sinä et koskaan tule kelpaamaan kenellekään?
Ensinnäkin, Ellu on mun palstanaistyttöystäväni.
Ihan varmasti kelpaa tai siis kelpaisi oikeassa elämässäkin.
Toisekseen, siinä vaiheessa kun kivat, fiksut ja kauniit nuoret neitokaiset lakkaavat kelpaamasta niin ihmiskunta on tiensä päässä.
Jos olisin edes kymmenen vuotta nuorempi ja viinan kiroista vapaa niin sun ei tarttis miettiä Ellun kelpaamisia. Siis jos hän osais laittaa hyvää pyttipannua niin pitäisin sinut hänestä kaukana.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Ensinnäkin, Ellu on mun palstanaistyttöystäväni.
Ihan varmasti kelpaa tai siis kelpaisi oikeassa elämässäkin.
Toisekseen, siinä vaiheessa kun kivat, fiksut ja kauniit nuoret neitokaiset lakkaavat kelpaamasta niin ihmiskunta on tiensä päässä.
Jos olisin edes kymmenen vuotta nuorempi ja viinan kiroista vapaa niin sun ei tarttis miettiä Ellun kelpaamisia. Siis jos hän osais laittaa hyvää pyttipannua niin pitäisin sinut hänestä kaukana.
Taidat olla pahasti jo kännissä! :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Vaan nyt on kuulkaas talossa vihreyttä ja vehreyttä :)!

Mä mitään raeruohoja tässä muistannujoutannu viljelemään:cautious:(n) mutta - ällösollos murheinen ollenkaan - kyllä ipanapakööri pelastaa ja työpaikan ihmeet :D!

Nyt on monen monta purnukkakippoa täynnänsä ruohikkoa ja ihania itetehtyjä tipusia:love:!

Ja mä sain oikein narsissiruukunkin!

Ihan kuin ois joulu tullunna vaikka pääsiäinen tipujen ylilentoineen vaan :rolleyes:
Meillä ei oo muuta pääsiäisvihreetä kuin kissojen ohra ruukussa :D ja pöydällä on pääsäismunakoriste :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä