The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No ei oo mihinkään luottamista, ku herkkukaupassa sanoivat, että olet krutin nainen.
Ei kannata kaikkea uskoa.
Pitää uskoa vain palstafaktoja!
Palstafaktojen mukaan edesmennyt Majuri on mun veljeni mutta meillä on sekä eri isä, että äiti. Lispetti on mun ja Päättömän tytär tai jommankumman entinen tai nykyinen vaimo. Ja mä olen moderaattori joka ei vaan osaa poistaa mielestään asiattomia hölmöyksiä. Palsta on se joka tietää. Sun herkkukauppasi ei tiedä mitään.
Niih!
 
Fantzu
Ei kannata kaikkea uskoa.
Pitää uskoa vain palstafaktoja!
Palstafaktojen mukaan edesmennyt Majuri on mun veljeni mutta meillä on sekä eri isä, että äiti. Lispetti on mun ja Päättömän tytär tai jommankumman entinen tai nykyinen vaimo. Ja mä olen moderaattori joka ei vaan osaa poistaa mielestään asiattomia hölmöyksiä. Palsta on se joka tietää. Sun herkkukauppasi ei tiedä mitään.
Niih!
Kyllä, palstan välkyt tietävän elämäsi paremmin kuin sinä itse. :D
 
Mä ihmettelen sitä kun luullaan mustasukkaiseksi. Kohta tiedä mitä täällä sanoa kun aina kuvitellaan jotakin muuta. Ei ole eka kerta kun sanotaan mustasukkaiseksi. o_O
Niin mieti, meillä kahdella on suhde varmaan kun kirjotellaan toisillemme tälleen ja annetaan tykkäyksiä toinen toistemme viesteille...näin se maailma vaan toimi 'Eskoseni'o_O
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä