The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No hä? Juustoistako täällä höpistään?

Hyviähän ne mokomat ovat, joko ihan sellasenaan (punkun kanssa tai kuoharin....äää, ja hiukan hedelmiä ja ehkä pähkinöitä jajajaj..) tai ruuan joukossa :).

Että joo vaan, kiits - mä just tulin kotio kaupankin kautta mutta ostinko mä juustoja?! Nytkyllä tekis mieli niitä...ja se on sitte ihan tasan tarkkaan teijen syy se*hmpfh*:cautious:

Enkä. Lähde. Kauppaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Kais
vierailija
No mä en raahaa viron puoleleta mozzarellaa suomeen. Säilyvyydenkin takia siinä ei oo järkeä.

Esimerkiksi Pirkan mozzarellassa aina lisäaine on sitruunahappo.
Se on tehty homesienestä. Siksi se ei sovi ollenkaan niille, joilla on sieniallergia - mut sullahan stä ei ole.
E171 eli Titaanidioksidi on kuitenkin VALKOISTEN juustojen väriaine, paitsi vuohenjuusto ON ihan valkoista. Mulla selviää huminana korvissa, jos sitä syön. Itse ei välttämättä edes huomaa sitä, mut tekkarin volumeasteikko näyttää, et nyt on korvat tukossa.:X3:
 
Jaa. Taijanpa viskata tämän vitkuttimen mäjelle...tai mitä luultavimmin napakalla heitolla tää kimpoilis ihan vaan tohon omppupuun latvaan ja siitä plätsähtäs hankeen... Muttamutta.

Nakkaako tää palsta vai tää vekotin vain mut vai tapahtuukokaan tämmöstä kenellekään muulle ollenkaanko - ettäkun vastaa tai tyksii niin johan oot vaikkajamissä?:unsure:
 
Jaa. Taijanpa viskata tämän vitkuttimen mäjelle...tai mitä luultavimmin napakalla heitolla tää kimpoilis ihan vaan tohon omppupuun latvaan ja siitä plätsähtäs hankeen... Muttamutta.

Nakkaako tää palsta vai tää vekotin vain mut vai tapahtuukokaan tämmöstä kenellekään muulle ollenkaanko - ettäkun vastaa tai tyksii niin johan oot vaikkajamissä?:unsure:
Juuh,niin tekköö :(
 
Jaa. Taijanpa viskata tämän vitkuttimen mäjelle...tai mitä luultavimmin napakalla heitolla tää kimpoilis ihan vaan tohon omppupuun latvaan ja siitä plätsähtäs hankeen... Muttamutta.

Nakkaako tää palsta vai tää vekotin vain mut vai tapahtuukokaan tämmöstä kenellekään muulle ollenkaanko - ettäkun vastaa tai tyksii niin johan oot vaikkajamissä?:unsure:
Tää palsta heittää hevosenpyllyä melkein aina kun tykkää jostain.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä