The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Muistaakseni noi merkit viittaa koneissa siihen, että ovat menossa kokonaan rikki ja antavat vaan tollai merkkejä siitä että kohta joko poksahtavat rikki tai sammuvat pysyvästi kokonaan.(n)
En ihmettelisi. Kun pitäisi päivittää vaan tää on tämnen muistiton pkkupaska enkä mä ilmeisesti milloinkaan muista ostaa muistitikkua tai ulkoista muistia. :oops:

Toisaalta, jos kahdensadan halpiskone kestää pari vuotta niin miksi edes nähdä päivittämisen vaivaa. Yli neljää vuotta ei kuitenkaan viidensadan läppärikään (mun käytössä) kestä.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
En ihmettelisi. Kun pitäisi päivittää vaan tää on tämnen muistiton pkkupaska enkä mä ilmeisesti milloinkaan muista ostaa muistitikkua tai ulkoista muistia. :oops:

Toisaalta, jos kahdensadan halpiskone kestää pari vuotta niin miksi edes nähdä päivittämisen vaivaa. Yli neljää vuotta ei kuitenkaan viidensadan läppärikään (mun käytössä) kestä.
Päivittää kannattaa ainakin Windowsia ja ohjelmistoja jota käyttää. Hardwaren puolelta läppäreitä taas ei tosiaan kannata päivittää yleensä. Ehkä jos on osaamista niin muistit voi vaihtaa isommiksi.
 
vierailija
En ihmettelisi. Kun pitäisi päivittää vaan tää on tämnen muistiton pkkupaska enkä mä ilmeisesti milloinkaan muista ostaa muistitikkua tai ulkoista muistia. :oops:

Toisaalta, jos kahdensadan halpiskone kestää pari vuotta niin miksi edes nähdä päivittämisen vaivaa. Yli neljää vuotta ei kuitenkaan viidensadan läppärikään (mun käytössä) kestä.
Mitä, sekotatko läppärillä laastia?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä