Hiuksellisten miesten puolisot! Olisiko sinulle kova paikka jos miehesi alkaisi kaljuuntumaan?

ulkonainen
Eli sulla sama juttu rintojen suhtee jos imetyksen jälkeen lätsähtäis. Hankkisit implantit että olisi miehen mieleen?

Meneekö se teillä tosiaan noin?
Osaatteko ihmiset lukea? Kirjoitin etta mieheni saisi paattaa pitaako kaljun vai hankkiiko implantit, mina en asiaan puuttuisi millaan lailla. Han osaa kylla tehda omat paatoksensa. Ja sama minun kohdallani, emme puutu toistemme valintoihin.

mmmmm
mieheni on ollut ihan kokonaan kalju jo monta vuotta. siis ihan paksut hiukset kasvaa, mutta ajelee ne itse pois. kuuluu semmoiseen genreen, missä se on gtapana. ja tykkään kyllä hänen ulkonäöstään, oli kalju jo kun tavattiin:) en voisi hänelle hiuksia oikein kuvitella. joskus on antanut hiusten kasvaa, mutta sitten onneksi leikannut pos, tykkään siitä enemmän, vaikka hänen oma valintansa se kyllä on.

Ken guru
Osaatteko ihmiset lukea? Kirjoitin etta mieheni saisi paattaa pitaako kaljun vai hankkiiko implantit, mina en asiaan puuttuisi millaan lailla. Han osaa kylla tehda omat paatoksensa. Ja sama minun kohdallani, emme puutu toistemme valintoihin.
Kirjoitit näin:

Ja siis en tykkaisi etta mieheni menettaisi hiuksensa, mutta minkas sille sitten voisi. Han saisi harkita pitaako kaljun vai hankkiiko hiusimplantit.

Ken guru
En tykkaisi ei liene tarkoita etta kehottaisin hanta hankkimaan hiusimplantit? Joten edelleen peraankuulutan luetun ymmartamista :).
No kirjioituksesi oli kyllä muotoiltu niin, että siitä saa sellaisen käsityksen että koska sinä et pidä kaljuista miehistä sinä laittaisit miehesi miettimään implanttien ottoa.

Sama asia että miehesi sanoisi sinulle, että: imetyksen jälkeen rintasi ovat kamalat, kannattaisiko harkita implanttien ottoa?

ulkonainen
No kirjioituksesi oli kyllä muotoiltu niin, että siitä saa sellaisen käsityksen että koska sinä et pidä kaljuista miehistä sinä laittaisit miehesi miettimään implanttien ottoa.

Sama asia että miehesi sanoisi sinulle, että: imetyksen jälkeen rintasi ovat kamalat, kannattaisiko harkita implanttien ottoa?
Se etta sinun mielestasi kirjoitukseni on "muotoiltu" kasittamaan toista kuin tarkoitan, on ihan oma tulkintasi. Kun tasta nyt tuli tallainen kiista, niin voin taten todistaa etten ikina suosittelisi miehelleni hiusimplantteja.

Han on itse sanonut etta han ne ottaisi JOS kaljuuntuisi, mina en ole ikina hanelle kaljuuntumisesta edes puhunut. Samoin vaikka rintani ovat karsineet imetyksesta, mieheni ei ikina siita asiasta mitaan sanoisi, itse voisin kylla harkita leikkausta.

Ken guru
Se etta sinun mielestasi kirjoitukseni on "muotoiltu" kasittamaan toista kuin tarkoitan, on ihan oma tulkintasi. Kun tasta nyt tuli tallainen kiista, niin voin taten todistaa etten ikina suosittelisi miehelleni hiusimplantteja.

Han on itse sanonut etta han ne ottaisi JOS kaljuuntuisi, mina en ole ikina hanelle kaljuuntumisesta edes puhunut. Samoin vaikka rintani ovat karsineet imetyksesta, mieheni ei ikina siita asiasta mitaan sanoisi, itse voisin kylla harkita leikkausta.
O.K. Ja mielestäni hyvä niin :).

ei haittaa
No ei se minua haittaa, mutta miestä varmasti. Uskon että on kova paikka, varsinkin kun on niiiiiin nuori (22v.) ja hiukset harventunu selvästi.. En usko että kalju hänelle sopisi, mutta parempi sekin kun koko päälaki kaljuna!

"vieras"
Omalla miehelläni oli alkava kalju jo kun tavattiin. En kiinnittänyt siihen mitään muuta huomiota sen lisäksi, että vaan huomasin näin olevan. Minusta olisi kamalaa alkaa arvostella puolisoa jos sen ulkonäkö muuttuisi jotenkin, koska muutokset ei haittaa minua. Toivottavasti saan itsekin rupsahtaa rauhassa.

"qwer"
[QUOTE="hmm";24883881]Mun miehellä on ihana pitkänpitkä tukka. Tottakai mä mielummin pitäisin sen tuommoisena, mutta en mä sitä kaljuuntumisen takia jättäisi.
Kunhan ei vaan alkaisi höylätä päätään täysin kaljuksi, se olisi yäk ja hyi. En tykkää yhtään kokokaljuista.
Mielummin vaikka sitten semmoinen juice-tukka (toivottavasit sellaista ei kuitenkaan ikinä tule.)
Mutta onneksi se ei kaljuunnu.[/QUOTE]

Mistäs tiiät?

Hyi, naurettavaa ja turhamaista. En oikeen vois kattoo miestä vakavalla naamalla jos se menis johonkin hiustensiirtoon.
Englantilainen jalkapalloilija Wayne Rooney alkoi kaljuuntumaan reiluna parikymppisenä.

Wayne Rooney täytti kaksi päivää sitten 26 vuotta. Tässä kuvassa Wayne Rooney on noin 24-vuotias, on joskus 2009 tai 2010 otettu.

Wayne meni viime kesänä hiustensiirtoon ja tässä on uudempia kuvia.

Viimeisin kuva on parin päivää takaa, muut jo aiemmin kesältä. Wayne Rooneyn ulkonäkö on nuorentunut tuon hiustensiirron myötä. Ainakin omasta mielestäni hänen ulkonäkönsä on vain parantunut. En siis ymmärrä miksei mies saisi hankkia hiustensiirtoa jos sitä haluaa.

Yhteistyössä