Niin..? Mutta me emme myöskään tiedä etteikö tekis...Sanoi tekevänsä, mikä ei tarkoita, että tekee. Me emme sitä tiedä, kuten sanoit itsekin.
Niin..? Mutta me emme myöskään tiedä etteikö tekis...Sanoi tekevänsä, mikä ei tarkoita, että tekee. Me emme sitä tiedä, kuten sanoit itsekin.
Mutta minä tiedän ettei pysty!Niin..? Mutta me emme myöskään tiedä etteikö tekis...
Emme tiedä, mut mä epäilen.Niin..? Mutta me emme myöskään tiedä etteikö tekis...
Mistä sä ton psyko diagnoosin repäsit noin nopeeta? Olit nopeempi jopa kuin mediaväki diagnoosissasi..taitavaa.Mutta minä tiedän ettei pysty!
Kerran psyko, aina psyko.
Hän on julkisuuden henkilö, joten siksi ja onhan näitä muitakin tapauksia tuotu esiin, esim. Timo Räty, joka kiusasi Hilkka Ahdetta.Aku on siis kiusannu ihmisiä. Entäs sitten? Suomi on täynnä kiusaajia. Kymmeniä tai satoja tuhansia. Miksi juuri akua pitää uutisoida? Lähes kaikki ihmiset tekevät ikäviä asioita. Jotkut enämmän jotkut vähemmän. Eihän muitakaan ihmisiä grillata julkisuudessa.
Olisit sanonut suoraan, olen nopeampi ja taitavampi, kuin psykiatrit. Mulla nyt sattuu olemaan sellainen lahja. Nuo tekee pari vuotta psykoanalyysiä, jonka minä teen jopa sekunneissa.Mistä sä ton psyko diagnoosin repäsit noin nopeeta? Olit nopeempi jopa kuin mediaväki diagnoosissasi..taitavaa.
Oletpa sinä törppö!Aku on siis kiusannu ihmisiä. Entäs sitten? Suomi on täynnä kiusaajia. Kymmeniä tai satoja tuhansia. Miksi juuri akua pitää uutisoida? Lähes kaikki ihmiset tekevät ikäviä asioita. Jotkut enämmän jotkut vähemmän. Eihän muitakaan ihmisiä grillata julkisuudessa.
Tästä jo aiemmin mainitsin Ellulle, pyydetään anteeksi, kun on yllätetty paskat housuissa ja housut kintuissa.Aina anteeksipyyntö ei riitä – Kriisiviestinnän asiantuntija arvioi Aku Louhimiehen, Brother Christmasin, Lauri Törhösen ja Teemu Laajasalon anteeksipyynnöt
Case Aku Louhimies: Ei myönnä kaikkea, koska ei usko rikkoneensa lakia
“Anteeksipyynnössään hän vaikuttaa jättävän takaporttia siihen, jos työturvallisuusrikoksen tutkiminen tulee eteen. Hän ei usko rikkoneensa lakia.”
https://yle.fi/uutiset/3-10130716
Näitä tuodaan esiin koska saadaan lukijoita ja lehdet myytyä herkullisilla kiusaamis aiheillaHän on julkisuuden henkilö, joten siksi ja onhan näitä muitakin tapauksia tuotu esiin, esim. Timo Räty, joka kiusasi Hilkka Ahdetta.
Näitä tapauksia on hyvä tuoda esiin ja alkaa osoittaa, että sellaista käytöstä ei
hyväksytä, jotta toimintatavat muuttuisivat.
nope, näitä tehdään että mielenvikaiset saavat kaipaamaansa hoitoa ja ansaitsemansa rangaistuksenNäitä tuodaan esiin koska saadaan lukijoita ja lehdet myytyä herkullisilla kiusaamis aiheilla
nope, näitä tehdään että mielenvikaiset saavat kaipaamaansa hoitoa ja ansaitsemansa rangaistuksen
Justiinsa tämä hysterisointi ja lyttääminen vie pohjan koko jutusta. En epäile sitä, etteikö metodit olisi olleet kyseenalaisia, mutta kyllähän samat tyypit ovat siitäkin huolimatta hakeutuneet hänen ohjauksiinsa. Turha sitä on perustella leivän tuomisella pöytään. Eiköhän se olisi onnistunut monessa muussakin hommassa.En edelleenkään usko, että liikaa laitetaan hänen vastuulleen. Ja samaa mieltä ovat olleet monet kuvauksissa mukana olleet.
Siitä olen samaa mieltä, että se vastuun kaataminen olisi ollut parempi hoitaa toisella tapaa.
Nyt koko homma on mennyt vain älyttömäksi hysteeriset ämmät ruikuttaa - sovinistisiat lyttää naisia -asetelmaksi.
Kuules nyt Aku, niin makaat kuin petaat Ole jatkossa ihmisiksi, niin kyl se siit sitLopettakaa jo tämä joukkokiusaaminen.
Kiitos P@ula Ves@l@Nuo näyttelijättäret kyllä joutais kortistoon. Ei näin asioita hoideta, ämmämäiseen tyyliin.
Mielestäni Akulla on oikeus vaatia oikaisua YLEn juttuun, jos asiattomuuksia ilmenee. Siinä ei tarvita lisälynkkauslistoja. Jos asioita ei ole osattu aikanaan hoitaa, kun sen aika oli, niin voivoi.
Vesalan osalta vielä: jos asiat on puitu ja sovittu, MIKSI enää vetää juttua framille?
Sinne samaan seuraan sinun nillittäjän kanssaNuo näyttelijättäret kyllä joutais kortistoon. ?
Sorkke vaan tyhjännauraja, olen pitkän työuran tehneenä päässyt eläkkeelle (nainen). En vaan arvosta selkäänpuukottajaämmiä pätkääkään, niitä on nähty. Jos ei ole munaa sanoa HETI, kun on asiaa, niin parempi olla hiljaa.Sinne samaan seuraan sinun nillittäjän kanssa
Et oikein tajua tilannetta, sano diktaattoriohjaajalle HETI, niin olet ulkona kuvaushommeleista HETI, ja pysyt. Urakin siinä voi olla katkolla. Tämä miespuolisten sikaohjaajien yleismaailmallinen ongelma on vihdoin tullut lähes tiensä päähän.Sorkke vaan tyhjännauraja, olen pitkän työuran tehneenä päässyt eläkkeelle (nainen). En vaan arvosta selkäänpuukottajaämmiä pätkääkään, niitä on nähty. Jos ei ole munaa sanoa HETI, kun on asiaa, niin parempi olla hiljaa.