Hitto, kuinka se Louhimies KEHTAA olla Jussi Gaalassa mukana :(

• Viestiketjun aloittaja PRKL
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
On. Ylipäänsä haastava tilanne. Aku on hoitanut asian selvittämisen hyvin, joskin takaa paistaa viestinnän ammattilaisten laatimat repliikit, mutta enivei.
Ei hän oikein mitään voi tehdä, kun antaa pölyn laskeutua ja jatkossa hillitä käytöstään.
Paitsi että puheessaan: "Tämä oli minun virheeni, ei teidän" ei kuulosta ammattilaisen laatimalta :LOL:

Lattea itsestäänselvyys, joka aliarvioi näyttelijöitään. No, tuo reppana on reppana. Nyt se on vajonnut jo "Anteeksi, että olen olemassa" -tasolle.

Kiitos sinulle Pirkko, sinulla on ollut erittäin hyviä kommentteja, myös Echolla. Aika moneen mustaan olen pettynyt, kun eivät millään ole tajunneet kokonaisuutta.

Syyttävät ajojahdiksi, kun syyllisen teot on oikeutetusti nostettu esiin.

Lukuisia todistajia on, ja syyllinen itse on jopa myöntänyt. Mutta silti, ei mene jakeluun monilla. Huolestuttavaa tosiasioiden kieltämistä itseltään, outoa sakkia :cautious:

tyrannia jatkukoon?
Tuokin on varmaan totta, mutta silti en ymmärrä noita naisia...koska he sanovat saaneensa ihan hirveitä traumoja joista uskaltavat puhua vasta nyt vuosien jälkeen, päivästä toiseen, lehtien palstoilla ja töllössä...on eri asia olla kakkapää pomon alaisena kuin kerta toisensa jälkeen tyrannin alaisuudessa. Tota asiaa moni ihmisistä ihmettelee.
Minä ihmettelen sinua, tuota tyrannia kokoajan puolustelemassa. Että jatkakoon vaan tyylillään, ja muut hakeutukoon muualle töihin?

Minä ihmettelen sinua, tuota tyrannia kokoajan puolustelemassa. Että jatkakoon vaan tyylillään, ja muut hakeutukoon muualle töihin?
Rauhotu, mä en hänen tekojaan ole puolustellut kertaakaan vaan ihmetellyt tätä ajojahtia mikä nyt on meneillään vuorotellen vähän kaikkia miehiä kohtaan.

Mikä sun mielestä olis hyvä asia tohon? Hänhän on pyytänyt anteeks ja hakenut apua, mikä sun mielestä olis kaikkein parhain teko Louhimieheltä millä hän sais tilanteen kuntoon?

tyrannia jatkukoon?
Rauhotu, mä en hänen tekojaan ole puolustellut kertaakaan vaan ihmetellyt tätä ajojahtia mikä nyt on meneillään vuorotellen vähän kaikkia miehiä kohtaan.

Mikä sun mielestä olis hyvä asia tohon? Hänhän on pyytänyt anteeks ja hakenut apua, mikä sun mielestä olis kaikkein parhain teko Louhimieheltä millä hän sais tilanteen kuntoon?
He-he, aloitit louhimiesmäisellä päähän taputtelullani. Ymmärrän, hyvinkin akunkaltaisena:giggle: ihmettelet asiallista myllytystä.

Ja on sinulla(kin) tuo ymmärrys kateissa!

Ei ole mikään ajojahti, vaan lukuisten miespuolisten alistajien ja lyttääjien asiattomien tekojen nostaminen joukkovoimalla esiin. Miksi tätä ei monet vieläkään tajua?

Nyt on muutosjuna jo lähtenyt asemalta, mutta sinä ja muutama muu musta jäitte asemalle :whistle: :LOL: Aku ainakin pääsi mukaan, saa nähdä maksoiko lippunsa. Aika näyttää, heivataanko kyydistä ratapenkalle....

Anteeksianto on aina yhtä tyhjän kanssa, mikäli ei tee mitään siihen johtaneisiin syihin.

Jos Aku inhimillistyy normaalille terveen ihmisen tasolle, niin sitten asiat on kunnossa! (y)

tyrannia jatkukoon?
Mutt hänhän on tekemässä. Aika kovaa on meininki jos anteekspyyntö ei enää merkitse mitään tai jos se täytyy tehdä jonkun rituaalin mukaisesti ennenkuin kelpaa kenellekkään.
No onhan se jo pyydellyt kyllästymiseen asti. Mietippä vaan miksi!

Ainoastaan siksi, että on ollut tämä "ajojahti", he-he. Siis kun tuon psykopaatin tökeröt teot on nostettu esiin.

Muuten hän olisi edelleen sama Paska-Aku. Kiitokset kuuluvat rohkeille naisuhreilleen, ja muutamille rohkeille miesnäyttelijöille, jotka ovat tukeneet uhreja ja kritisoineet tyrannia. Eivätkä ole Akun perseennuolijoita, kuten niitäkin on, luusereita.

Katseles vähän laajemmin, julkisia anteeksipyyntöjä tunnetuilta henkilöiltä tulee vasta sitten ylipäätään, kun ovat jääneet kiinni jostain.

Kouriminen, väkivaltaisuus, virka-aseman väärinkäyttö, huijaus jne jne

Ei muuten! Ja siksi anteeksipyyntö on kärsinyt inflaation.

Damsel in distress
Minusta saa olla gaalassa mukana kun on kerran ehdokas.
Yhtään en vähättele hänen toimintaansa, enkä näe sen esiin nostamista noitavainona. Uhrit ansaitsevat suurta kunnioitusta kun uskalsivat tulla esiin, vaatii valtavasti rohkeutta!
Ja jotkut pellet Iltalehden sivuilla haukkuivat miehiä jotka puolustavat uhreja. Hienoa että puolustavat.

Minusta saa olla gaalassa mukana kun on kerran ehdokas.
Yhtään en vähättele hänen toimintaansa, enkä näe sen esiin nostamista noitavainona. Uhrit ansaitsevat suurta kunnioitusta kun uskalsivat tulla esiin, vaatii valtavasti rohkeutta!
Ja jotkut pellet Iltalehden sivuilla haukkuivat miehiä jotka puolustavat uhreja. Hienoa että puolustavat.
Juuri näin.
Kuitenkin aikuiset ihmiset kyseessä. Kyllä silloin ikävistäkin asioista pitää pystyä puhumaan, ja asiat/ihmiset kohtaamaan.

vierailija
Sä tunnut hyvin tietävän vaikka et ole ollut paikalla...
Samoin sinä..

Se on muuten jännä, että samat tyypit, jotka ovat muka halunneet puolustaa naisia ulkomaisilta raiskaajilta sun muuta, ovat nyt lynkanneet nämä naiset, jotka ovat kertoneet kokemastaan.

Eli: nämä tyypit ovat yksinkertaisesti naistenvihaajia ja uskomatonta kyllä, heidän joukossaaan on myös naisia, muun muassa eräs palstalainen mustalla nimimerkillään.

vierailija
Samoin sinä..

Se on muuten jännä, että samat tyypit, jotka ovat muka halunneet puolustaa naisia ulkomaisilta raiskaajilta sun muuta, ovat nyt lynkanneet nämä naiset, jotka ovat kertoneet kokemastaan.

Eli: nämä tyypit ovat yksinkertaisesti naistenvihaajia ja uskomatonta kyllä, heidän joukossaaan on myös naisia, muun muassa eräs palstalainen mustalla nimimerkillään.
Täällä on 2 mustaa naisvihaajanaista, yleensä kirjoittelevat ihan fiksuja

Mutta naisviha on sumentanut järjenkäyttönsä, psykologisesti mielenkiintoista

vierailija
Vai onko se naisten hoykytys vain näiden naisten näkemys, koska se palvelee heidän etuaan tällä hetkellä?
Mitä tulee tuohon kuristamiseen, niin näitä kohtauksia näytellään ja voisin kuvitella, että elokuvissa useimmin miehet ovat puolin ja toisin väkivaltaisissa kohtauksissa kuin naiset.
Näyttelijät usein uppoutuvat roolihahmoonsa ja ikävät kohtaukset saattavat jäädä painamaan mieltä ja ne tuntuvat oikeille kokemuksille vaikkeivät olisikaan. Monet roolisuoritukset ovat menneet näyttelijöiden ihon alle...

Edelleen mulla on sellainen fiilis, että tässä nyt pistetään vähän liikaa Louhimiehen vastuulle.
Jos olet yhtään seurannut muiden ohjaajien kannanottoja tähän, niin he kyllä sanovat, ettei tuollainen alistaminen tuota hyvää tulosta ja etteivät sellaiset "metodit" ole tarpeen.

Onneksi Ikitie voitti, onkin parempi elokuva.

Yhteistyössä