@kuus+1 onestepin herkät on ihan kuraa. dpo 13 onestep nega, dpo14 pc näytti jo vahvaa plussaa kun onestepissä haamu.
Heh, oli pakko ihan kaivaa esille kuva, jonka otin viime raskaudessa@kuus+1 onestepin herkät on ihan kuraa. dpo 13 onestep nega, dpo14 pc näytti jo vahvaa plussaa kun onestepissä haamu.
Voi kiitos @Wintersun lohduttavista sanoista . Sinä se aina vaan jaksat tsempata muita Kumpa saatais sulle nyt puhallettua hyviä tuulia.Kannattaa odottaa menkkojen alkua. Nimittäin voihan se vielä muuttua plussaksi kiinnittyminen voi tapahtua myöhemminkin jolloin hcg ei erity vielä! Toivoa on kunnes vuoto alkaa
Hyvin voi muuttua vielä plussaksi! Mulla ainaki plussa tuli puskista vaikka jotain viivanpaikkoja olinkin saanu, eli ihan selvästi se hcg alkoi erittyä yhtäkkiä kun kiinnittyminen oli tapahtunut.Kiitos one step risuista. Kiva kun just tilannu niitä 12kpl
En mä kyllä pc:lläkään saanut tänään mitään näkymään nyt dpo 11.
Osaatteko sanoa onko monikaan saanut enään plussaa jos dpo 11 vielä nega?
Mistähän toi tuli. Tietääkseni en edes lainannut tota sun tekstiä se on just tätä ku tää sivusto loikkii puhelimella miten sattuu  mut sanotaan nyt vaikka että siis hieno homma@Nadine88 siis?
toihan on huippu korkee jo. Tai siis hyvä varmasti. En tiedä mikä on hyvä, tai mikä on liian korkea, mutta alla mun arvoja. Arvot nousi kyllä, mutta aluksi liian hitaasti, ja eihän siinä hyvin käynyt. Eli ilmeisesti jo heti alussa jokin ollut huonosti kun arvot lähtivät niin myöhään nousemaan.Verikokeesta rv 4+5 hcg 2622
Hienosti vahvistuu ! mä sain dpo 17 tai 18 mun muistaakseen tasavahvat voin vielä tarkistaaHei te jotka ootte jo raskautunu. Missä vaiheessa ootte saanu tasavahvat viivat? Mulla tänää dpo17, menkat 4 päivää myöhässä. Vähän odotin että vois olla jo tasavahvat mut ei ihan. Kuitenkin hyvin on vahvistunu vai mitä ootte mieltä? @viipulainen @Jasuuu @ahmis ja ketä teitä ny on ku täällä viel käy.
Tänään tehty yllä ja toissapäiväinen allakatso liitettä 3095 katso liitettä 3096
Ei toi ainakaan kemiallinen oo kun noin hyvin vahvistuu viivat mä tein vaan pregchekkejä ja tosiaan dpo 18 melkein tasavahvat ja dpo 20 oli se toinen viiva jo reippaasti vahvempi. Et loppua kohden alko nousee oikein urakallaHei te jotka ootte jo raskautunu. Missä vaiheessa ootte saanu tasavahvat viivat? Mulla tänää dpo17, menkat 4 päivää myöhässä. Vähän odotin että vois olla jo tasavahvat mut ei ihan. Kuitenkin hyvin on vahvistunu vai mitä ootte mieltä? @viipulainen @Jasuuu @ahmis ja ketä teitä ny on ku täällä viel käy.
Tänään tehty yllä ja toissapäiväinen allakatso liitettä 3095 katso liitettä 3096
Mä luulen kans että pc vois olla jo tasavahva koska tää puikko on koko ajan näyttäny himmeämpää ku pc. Mulla ei ollu ku 2 pc:tä enkä oo ehtiny ostaa lisää. Viel olis pari rfsun liuskaa. Tarvii varmaan sitä koittaa huomennaEi toi ainakaan kemiallinen oo kun noin hyvin vahvistuu viivat mä tein vaan pregchekkejä ja tosiaan dpo 18 melkein tasavahvat ja dpo 20 oli se toinen viiva jo reippaasti vahvempi. Et loppua kohden alko nousee oikein urakalla
Joo PC näyttää varmasti parempaa viivaaM
Mä luulen kans että pc vois olla jo tasavahva koska tää puikko on koko ajan näyttäny himmeämpää ku pc. Mulla ei ollu ku 2 pc:tä enkä oo ehtiny ostaa lisää. Viel olis pari rfsun liuskaa. Tarvii varmaan sitä koittaa huomenna
Selvä plussa! Ei ne haamut ja viivat testiin ilmesty tyhjästä vaikka pöydällä seisoisi tuntejakin. Aina tarvitsee sitä raskaushormonia että näkyy tulosviivassa väriä.Kirjoitin jo tuonne 40 + puolelle, mutta aktivoidunpa tännekin pitkästäaikaa.Heippa vaan kaikki piinailijat ja onnea plussista
Olen siis reippaasti 40+. Kuukautisen hyvin epäsäännölliset, edellisistäkin jo 4 kk:/
Nyt kummia oireita joihin havahduin muutama päivä sitten. Mietin jo vaihdevuosiakin jokin pisti mut testaamaan .toissapäivänä PC haamu. Tänään tämä Clearblue . Kuva hiukan testiajan jälkeen (20 min) onko väriä , onko liian myöhäinen kuva?
En enää haaveile enkä kuumeile, silti jokin kumma minussa taas heräsi
Plussa, selkeä hieno plussaKirjoitin jo tuonne 40 + puolelle, mutta aktivoidunpa tännekin pitkästäaikaa.Heippa vaan kaikki piinailijat ja onnea plussista
Olen siis reippaasti 40+. Kuukautisen hyvin epäsäännölliset, edellisistäkin jo 4 kk:/
Nyt kummia oireita joihin havahduin muutama päivä sitten. Mietin jo vaihdevuosiakin jokin pisti mut testaamaan .toissapäivänä PC haamu. Tänään tämä Clearblue . Kuva hiukan testiajan jälkeen (20 min) onko väriä , onko liian myöhäinen kuva?
En enää haaveile enkä kuumeile, silti jokin kumma minussa taas heräsi
Vau selvä plussaKukkuluuruu.. tässä yk10 meni ovis ohi, tuli mahdollisesti aikasemmin kun ”normaalisti”, joten menkkojen pitäs alkaa ma-ke välillä. Koko ajan menkkolot. Aamulla sit tein pc:n testin ihan vaan kokeeks..
https://aijaa.com/NApqjk
Ihan selvä plussa. Onnea!Kukkuluuruu.. tässä yk10 meni ovis ohi, tuli mahdollisesti aikasemmin kun ”normaalisti”, joten menkkojen pitäs alkaa ma-ke välillä. Koko ajan menkkolot. Aamulla sit tein pc:n testin ihan vaan kokeeks..
https://aijaa.com/NApqjk