Salipukeutuminen ja pukeutumissäännöt

  • Viestiketjun aloittaja Robert83
  • Ensimmäinen viesti
Robert83
Liityin juuri uuden kuntosalin jäseneksi ja olen käynyt siellä kolme kertaa. Tällä salilla enemmistönä (2/3) on naiset ja minusta melko vahvasti tuntuu siltä kuin minua tai minun pukeutumisa katsottaisiin paheksuen. Pukeudun suhteellisen tiukkaan teepaitaan, sen en usko herättävän pahennusta, koska tällaisia on muillakin salilla kävijöillä. Jalassa minulla on voimannostokengät, mitkä eivät ehkä herätä kuin maksimissaan kokeneempien miestreenaajien uteliaisuuden, kun on kunnon kengät. Se miksi saan paheksuvia ja pidempiä katseita ovat nämä trikooni BETTER BODIES Mens long tights black - GoFitness mitä käytän treenatessani. Ei jalkani sentään noin suurelta näytä, mitä tuossa kuvassa. Kohtuullisen treenattu olen, mutta joka tapauksessa kai jokainen saa tuollaisia pitää? Kyllä tuollaisista trikoista näkyy selvästi pyllyn muodot ja reisien, mutta pitääkö minun välittää muiden katseista tai kommentista, minkä sain viime viikolla "Ei nuo naiselliset pöksysi sulle sovi tai miehille ylipäätään". Vai minun on varmaan ajateltava muita ja treenattava collareissa tai vastaavissa?
 
fitmiina
rajoilla meet. ei oikein hyvä mutta juoksupoluilla näkyy myös miehiä trikoissa. lyhyet trikooshortsit ja mies on ällöttävimmät mitä sali voi tarjota. oon bongannut sellaiset jo 3-4 kertaa täs kuussa. pitäisivät niiden shortsien alla boksereita eikä naruja.. yöks :p
 
aprikoosi aurinkoinen
Tämä mies on makuuni liian treenattu ja hänen salivaatteensa ovat liian pienet kelle tahansa:
http://team.mmsports.se/leowessman/wp-content/uploads/sites/23/2013/08/20130830-233439.jpg

Trikoot eivät näytä hyvältä mieheltä koska ovat tiukat ja niistä näkyy peppu liian hyvin. Mutta kyllä niitä treenatessa voi käyttää ja urheilessa. Speedotkin ovat miehellä rumat mutta kuuluvat uimahalliin.
 
Salille menen ihan kuntoilemaan. Voin vannoa että vaikka joku pomppisi alasti edessäni ei haittaisi: olen siellä treenaamassa.
Tosin, jos joku istuskelisi laitteissa paljaana...olis SE ällöä ja kuvottavaa.


Mene niin kuin haluat. Sinä päätät miten siellä olet.
 
"katten"
Tässä taas saa miettiä salien ideaa. Pukeutumisprotokolla on kuin pahimman lajin larppaajien keskiaikatapahtumassa ja joukossa möyrii sitten yksinkertaisuuden huipentumia, joiden on pakko avata naamansa lausuessaan sielukkaita ajatuksiaan toisten trikoista. Et kai tosissaan jää miettimään muiden mielipiteitä? Ja jos sellainen tunne tulee, niin salilla on karsea ilmapiiri? Jos maksat vielä siitä kaikesta, niin ottaisin omistajan puhutteleen ja pidettäisiin pieni neuvottelu millaista paikkaa hän oikein kaupittelee?

Näin yrittäjänä mietin heti salin käyttäjiä kohderyhmänä ja jos siellä pyörii kuvailemasi kaltaista tyhmää porukkaa, niin se sali ei pitkään pystyssä pysy. Sinne pitää olla tervetulleita aivan kaikki, koska sillähän sali pystyssä pysyy.
 
salittaja
Kylläpä se on niin, että miehet, jotka pukeutuu salille, ovat yleensä homoja ja miehet, jotka toisia katselevat, ovat samanlaisia. Naisten suhteen tilanne on vähän sama: jos sellainen nainen, joka polkee hiljaa kuntopyörää, samalla kirjaa lukien, alkaa katselemaan pukeutumistasi, jätä omaan arvoonsa.

Itse pukeudun t-paitaan ja shortseihin sen mukaan mitkä sattuu olemaan puhtaana. Katseista en välitä, koska en ole homoseksuaali, eikä minua kiinnosta joidenkin "perstyrkkyjen" mielipiteet.
 
no voi justiina
Urheilijat, voimannostajat, vahvamiehet ja painonnostajat käyttävät trikooita, mikä ongelma niissä on sitten salilla. Ei niissä kukaan itseään tyrkytä, tietysti aina poikkeuksia joukkoon mahtuu. Trikoista valittajat ovat samoja jotka valittavat mitä alusvaatteita käytät vaikka ne alusvaatteet olisivat piilossa niiden trikoiden alla. :D Miehet ja naiset jotka pitävät stringejä pidetään itseään esittelevinä vaikka ne ovat nimenomaan vaatteiden alla huomaamattomina. Älkää välittäko ammattivalittajista!
 
Et varmaan tarkoittanut
http://cdn.shopify.com/s/files/1/0222/4554/products/BB_mens_shorts_2_1024x1024.jpg?v=1393085920

Et varmaan tällaisia meinannut, tämmöiset ovat ehdottomasti nou nou miehellä oli missä kunnossa tahansa. Liian lyhyet.. :X
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30303710:
Salille menen ihan kuntoilemaan. Voin vannoa että vaikka joku pomppisi alasti edessäni ei haittaisi: olen siellä treenaamassa.
Tosin, jos joku istuskelisi laitteissa paljaana...olis SE ällöä ja kuvottavaa.


Mene niin kuin haluat. Sinä päätät miten siellä olet.
Täsmälleen samoin ajattelen. Mutta hyväksyisin (luultavasti pienen alkuhämmennyksen jälkeen) myös nakutreenaajat :D
 
Huomautin
Liki poikani ikäinen 25-vuotias fitnesskundi treenasi todella lyhyissä tiukoissa salishortseissa ja tiukassa t-paidassa. Kävin sanomassa jäikö sulla housut kotiin. Oli hänellä pari pyyhettä mukana ettei hänen ihonsa laitteisiin koskenut mutta inhottavaa nähdä miehen reidet kokonaan ja niin tiukat shortsit että peppu näkyy selvästi.
 
vierailijaMIES
Mitä naiset ovat kertomaan miehille miten heidän tulee pukeutua!?
Trikoot ovat urheiluun tehtyjä joten sopivat salille kuin nenä päähän!
Ällöltä ne trikoot vasta näyttävätkin kun ne on laitettu tukevan mamman päälle, jolla roikkuu kaikki paikat ja ryhti on mitä on!
 

Yhteistyössä