Ei oo ihan täysin plussa vielä, sen viivan täytyy olla yhtä tumma tai tummempi kun tuo kontrolliviiva kannattaa testata tänään vielä parikin kertaa koska se voi tulla myöhemmin tänäänOlisiko mielipiteitä tästä ovistestistä, olisiko jo plussa? Eka kuva otettu 10 min testistä, toinen nyt pari tuntia myöhemminkatso liitettä 3019 katso liitettä 3020
Viivaa näkyy, koitas tehdä vaikka digi, niin ei tarvii pähkäilläTässä vielä toinen kuva siitä pc liuskaraskaustestistä. Viiva tuli heti samantien kun tein testin.
https://aijaa.com/ImyoNQ
Ei valitettavasti munkaan silmään osu mitään, ehkä joku harmahtava viivanpaikka näkyy jos oikeen kattelee mut punaista en nää.@stindepinde mikäs sun tilanne?
Mä tein aamulla taas OS:n johon tuli testiajalla heti alussa selkee viiva mut taas kovin kauas kontrollista. Mut sit se katosi.. Mut mul on jotai tommosia ei herkkiä puikkoja johon en oo ennen saanu mitään. Nyt siihe tuli testiajalla jotain mikä jäi siihen. Mut kovin on himmeetä.. Näkeekö kukaa mitään?
katso liitettä 3037 katso liitettä 3038 katso liitettä 3039
Ei oo ihan vielä positiivinen, ovulaatiotestissä se testiviiva täytyy olla yhtä tumma tai tummempi kuin se kontrolliviiva, laitan tähän alle omani tältä päivältä, eli siitä näkee että vasen viiva on tummempi kuin oikea. Jatka vaan testailua, kyllä se sieltä tulee lähipäivinäHei ! Olen ihan uusi täällä ...ekaa kertaa kokeilin koko ovulaatio testiä ja mitähän tää mahtaa nyt olla ? Kp 12 johtofolliikkeli oli tänään 16mm ja toinen oli 14
Mä tein eilen ilallla ja tässä samainen testi. Taitaa olla vaan harmaa vp.@stindepinde mikäs sun tilanne?
Mä tein aamulla taas OS:n johon tuli testiajalla heti alussa selkee viiva mut taas kovin kauas kontrollista. Mut sit se katosi.. Mut mul on jotai tommosia ei herkkiä puikkoja johon en oo ennen saanu mitään. Nyt siihe tuli testiajalla jotain mikä jäi siihen. Mut kovin on himmeetä.. Näkeekö kukaa mitään?
katso liitettä 3037 katso liitettä 3038 katso liitettä 3039
Mitkä näistä testeistä on näyttäny oikein? Eli mihin luotat eniten?Toki joillakin ei ovistestit toimi just niin kuin pitäisi. Itselläni ainakin jotkut testit. Tässä esimerkkejä pari
katso liitettä 3042 katso liitettä 3043
Mä tein eilen ilallla ja tässä samainen testi. Taitaa olla vaan harmaa vp.
Moikka täältäkin pitkästä aikaa! Tää vuosi on alkanut sairastelulla ensin lapset ja ite tammikuun lopulla sain keuhkokuumeen josta toivutaan edelleen.
Menkoista sen verran että tammikuun lopulla mulla oli noin vuorokauden kestävä vuoto ja sit loppu ja helmikuussa ei mitään
Oli se testi tehtävä mut oikee tiiä miten tuonki tulkitsisi..
Ihan mielenkiinnosta, että miltä se mamin puikkotesti näyttää nyt. Minkä olit siis tehnyt aikaisemmin?Onks tää sitä mitä mä luulen
katso liitettä 3047
Mä oon heittänyt sen roskiin jo. Mut kuivuttuaan siihen jäi samanlailla jotain mut ei kovin selkeetä. Tota pc:tä oon säästänyt enkä syyttä. Täytyy testata tota puikkoo viel uudestaan ku niitä mul on. Veikkaan myös että kiinnittyminen oli ehkä dpo8-9 eli sen takia "vasta" nyt jotai kunnolla näkyy. Hitsi ku jännittää silti miten tässä käy.Ihan mielenkiinnosta, että miltä se mamin puikkotesti näyttää nyt. Minkä olit siis tehnyt aikaisemmin?
Niin meinasin, että jos Oisit tehnyt uuden puikon jo, että miten siinä näkyy. Mutta jos sulla on niitä, niin tee ihmeessä. Nimittäin siitä puikosta ei ollut täällä kauheesti juttua. Ois kuva nähdä, että onko miten herkkäMä oon heittänyt sen roskiin jo. Mut kuivuttuaan siihen jäi samanlailla jotain mut ei kovin selkeetä. Tota pc:tä oon säästänyt enkä syyttä. Täytyy testata tota puikkoo viel uudestaan ku niitä mul on. Veikkaan myös että kiinnittyminen oli ehkä dpo8-9 eli sen takia "vasta" nyt jotai kunnolla näkyy. Hitsi ku jännittää silti miten tässä käy.