Ollaanko me 40-50-vuotiaat naiset hävinneet ja "Chachit" on voittajia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Echo

Tunnettu jäsen
01.09.2008
56 774
19 180
113
Viittaan siis Jukka Hildeniin ja siihen Tsatsikiinsa.
https://www.seiska.fi/Uutiset/Eronn...hti-Chachi-22-julkaisivat-toisistaan-kuvia-jo

Pitäisikö mun kans pakata jo matkalaukut kaiken varalta?

Koko ajan mediassa ja somessa tulee juttua joko siitä että joku äijä vaihtaa nuorempaan, ja yhä useammin somessa irstaat sedät laittelee kommentteja 18-25-vuotiaista "tekis mieli laittaa/lipaista/kopaista/nuuhkaista/mitälie".
Ja loput jotka ei uskalla ottaa eroa, taitaa vaan haaveillen katella parikymppisten peppuja.

Eli tavallaan ollaan historiassa ottamassa askel taaksepäin. Jep, Raamatunkin maailmassa oli mies tuntuvasti vanhempi kuin vaimonsa, MUTTA se mies sitoutui olemaan sen eukkonsa kanssa loppuiän, eroaminen oli häpeällistä eikä äijät menny naimisiin pelkästään nuoren p*llun vaan velvoittavan perinteen takia.

Mun mies haluaa olla mun kans loppuun asti. Mut pitäiskö varmuuden vuoksi jo katella kortteeria isolta kirkolta?

Viimeksi muokattu:
Mieheni ihmettelee noita teineihin hurahtaneita. Mitä niiden kanssa keskustellaan? Ei ole mitään yhteistä, musiikkimakukin on aivan erilainen. Hän on 50 ja minä 48. Työkaverinsa on yli 60-vuotias ja kuolaa joidenkin 15-vuotiaiden perään. Ällöä. Hän tosin onkin yksinkertainen:p

• Tykkää
Reactions: Echo
Sehän riippuu miehestä. Jos mies ymmärtää olla kypsä ja aikuinen, niin hän myös käsittää ettei hän eikä hänen kumppaninsa pysy samanlaisena fyysisiltä ominaisuuksiltaan ja - se on ookoo. Koska yhdessäolemisen tahdossa on kyse paljon isommista asioista kuin tiukasta p***usta.

Tiukan ja nuoren värkin perässä juokseva vanhentunut mies tekee itsestään vain naurettavan pellen. Mutta - miehet nyt ovatkin tunnetusti niin kovin ailahtelevaisia.

Mutta sulla on käsittääkseni jopa ajattelevainenkin joten...jos kovaa sisustusvimmaa pukkaa niin hanki vaikka pikku nukkekoti puuhasteltavaksi. Tai hommaa sitten kämppä kirkolta mutta tee siitä sijoitusasunto. Onpahan sitten kaiken varalta.

Echo, jos miehes on julkimo, niin silloin on kovaa kamaa nuorten naisten keskuudessa. Niistä lukemattomat kun haluaa hinnalla millä hyvänsä samanlaiksi siinä siivellä.

Eikä naamavärkillä ole mitään väliä. Vielä jos fyffeä on niin rutkasti, ettei p*skalle taivu, aina vaan paree. Voi vapaasti valita sen sexyimmän typykän kaikista tyrkyistä.

Vrt Aake-Hjallis Jungner :ROFLMAO: esim

Tää on tätä :rolleyes:

Ellei miehesi ole ökyrikas tai tunnettu julkkis, ei huolta.
Harva keski-ikäinen tavismies vaikuttaa houkuttelevalta jonkun parikymppisen neitokaisen silmissä, joten turha edes haaveilla.

Echo, jos miehes on julkimo, niin silloin on kovaa kamaa nuorten naisten keskuudessa. Niistä lukemattomat kun haluaa hinnalla millä hyvänsä samanlaiksi siinä siivellä.

Eikä naamavärkillä ole mitään väliä. Vielä jos fyffeä on niin rutkasti, ettei p*skalle taivu, aina vaan paree. Voi vapaasti valita sen sexyimmän typykän kaikista tyrkyistä.

Vrt Aake-Hjallis Jungner :ROFLMAO: esim

Tää on tätä :rolleyes:
No juuri näin.

Jaa.. Niillä on varmaan joku Keski iän kriisi. Mutta Täytyy yrittää pitää huolta itsestään, niin miehet kuin naiset.
Mä en ymmärrä niitä naisia jotka lapsen saatuaan lopettavat itsensä laittamisen, eivät viitsi tehdä enää mitään, antavat vaan kaiken olla.. Pyörivät pieruverkkareissa vaunujenkanssa kaupungilla. eräskin ystäväni hyvä kun käy edes suihkussakaan enää kuin ei millään kerkeä (mies ei ilmeisesti voi hoitaa lapsia silläaikaa) :rolleyes:

Ja Eipä se tsatsiki ole minusta mitenkään erityisen nätin näköinen..

• Tykkää
Mun mies on 60v ja sanoo, että onhan noita parikymppisiä kiva katsella, mutta eihän niiden kanssa ole mitään juttelemista kun ovat ihan eri maailmasta.
Tätä mä aina ihmettelen.
Muutaman orkun jälkeen kun pitäis sen tipun kans keskustellakin (ai nii no äijät nukahtaa siinä välissä enste).
Parikymppinen likka kun vaan kikattaa "tsihii, mä otan nyt kuvan instaan".

Jonkun 40-50 -vuotiaan miehen pitäis olla kypsempi jo - mut mitäs jos nää petturimiehet ei oo koskaan kypsyneet vaan ovat jääneet parikymppisen tasolle?

Jaa.. Niillä on varmaan joku Keski iän kriisi. Mutta Täytyy yrittää pitää huolta itsestään, niin miehet kuin naiset.
Mä en ymmärrä niitä naisia jotka lapsen saatuaan lopettavat itsensä laittamisen, eivät viitsi tehdä enää mitään, antavat vaan kaiken olla.. Pyörivät pieruverkkareissa vaunujenkanssa kaupungilla. eräskin ystäväni hyvä kun käy edes suihkussakaan enää kuin ei millään kerkeä (mies ei ilmeisesti voi hoitaa lapsia silläaikaa) :rolleyes:

Ja Eipä se tsatsiki ole minusta mitenkään erityisen nätin näköinen..
Niin...mut sen itsestä huolehtimisen pitää koskea molempia sukupuolia.

Ei niin että äijä on kaljamaha ja vaimo yrittää paniikissa pitää yllä jotain epätoivoista lantionpohjalihasjumppa-fitness-ituruokavalio -systeemiä ettei vaan äijä haksahtaisi kaiken maailman Chacheihin.

Me vertailtiin muuten tänä aamuna vatsoja miehen kans, tasoissa ollaan. Miehellä semmonen pieni isä-kumpu ja mulla joku suklaalla hankittu kumpare. :D

Niin...mut sen itsestä huolehtimisen pitää koskea molempia sukupuolia.

Ei niin että äijä on kaljamaha ja vaimo yrittää paniikissa pitää yllä jotain epätoivoista lantionpohjalihasjumppa-fitness-ituruokavalio -systeemiä ettei vaan äijä haksahtaisi kaiken maailman Chacheihin.

Niinhän mä tuohon laitoin, että täytyy huolehtia itsestään niin miehet kuin naiset. Ihan koskee molempia. (y)
Ja ihan jo terveyden takia.

• Tykkää

Yhteistyössä