Pitääkö mun nyt alkaa lähettelemään kikkelikuvia vai muuttaa äitini luokse?Niin tai pimpan puutteessa elävä takametsien hidalgo joka edelleen asuu äitinsä helmoissa.
Pitääkö mun nyt alkaa lähettelemään kikkelikuvia vai muuttaa äitini luokse?Niin tai pimpan puutteessa elävä takametsien hidalgo joka edelleen asuu äitinsä helmoissa.
Ei kyllä ole kumihuuletJaha, tätä perussettiä, kumihuulet töröllä ja tissit tiskiin. Aika puuduttavaa, täytyy sanoa. Ja niin nähty.
Kauniit huulet on, kutsuvat suuteloon . Kateellisten on helppo haukkua harmaina ilman omia kuviaEi kyllä ole kumihuulet
Oi kiitos!Kauniit huulet on, kutsuvat suuteloon . Kateellisten on helppo haukkua harmaina ilman omia kuvia
Rättis ja tyttisHyppii ja pomppii tämä palsta puhelimella, sama kirjottaa terskalla, ei varttia pitempää kerrallaan kuitenkaan, spruits spruits
Millo saadaan lisää kuviaOma on profiilissa
Ei tänne uskalla enempää laittaa, ku revitään kappaleiksiMillo saadaan lisää kuvia
Millo saadaan lisää kuvia
Ei me sinua kappaleiksi revitä.Ei tänne uskalla enempää laittaa, ku revitään kappaleiksi
Joo palstalaiset ei oo valitettavasti kovin kiltiä porukkaaEi tänne uskalla enempää laittaa, ku revitään kappaleiksi
eikä somalitJoo palstalaiset ei oo valitettavasti kovin kiltiä porukkaa
Mä pysyn niistä nykään kaukanaeikä somalit
Täällä vissii meno vähän muuttunu, vaiks kyl niit huutelijoita oli aikaisemminkinJoo palstalaiset ei oo valitettavasti kovin kiltiä porukkaa
Ai miten nii :OAp on huijari
Kuva jossa näkyy tissit ja leuka ei ole naamakuva. Sitä paitsi henkilöllisyytesi on eri kuin mitä väität. Olet L*******.Ai miten nii :O
Eikä toi profiilikuva edes ole omasi. Eli olet varaskin vielä.Kuva jossa näkyy tissit ja leuka ei ole naamakuva. Sitä paitsi henkilöllisyytesi on eri kuin mitä väität. Olet L*******.
Älä helvetissä. Näkisimme ensi yönä painajaisia.Pitääkö mun nyt alkaa lähettelemään kikkelikuvia vai muuttaa äitini luokse?
Ei jumankekkaKuva jossa näkyy tissit ja leuka ei ole naamakuva. Sitä paitsi henkilöllisyytesi on eri kuin mitä väität. Olet L*******.
Sä olet hauska 100% omakuvaEikä toi profiilikuva edes ole omasi. Eli olet varaskin vielä.
Kyllä se koko naama siellä profiilissa näkyy. Kyllä ap on söpö kuin sika pienenäKuva jossa näkyy tissit ja leuka ei ole naamakuva. Sitä paitsi henkilöllisyytesi on eri kuin mitä väität. Olet L*******.