Gallup pitkästä aikaa

Pari kirjaa kesken. Sheri Tepperin Grass on kestosuosikki. Siivotessa löytyi sängyn alta Dorothy Hearstin Promise of the Wolves ynnä Aila Meriluodon Ateljee Katariina, joka myös luettu jo useaan kertaan.
Päällä yöpaita ja olohousut, ja söin just aamupalaksi jugurttia, muroja ja tuoremehua.

• Tykkää
Reactions: Kais
vierailija
Pari kirjaa kesken. Sheri Tepperin Grass on kestosuosikki. Siivotessa löytyi sängyn alta Dorothy Hearstin Promise of the Wolves ynnä Aila Meriluodon Ateljee Katariina, joka myös luettu jo useaan kertaan.
Päällä yöpaita ja olohousut, ja söin just aamupalaksi jugurttia, muroja ja tuoremehua.
Onko maailma mallillaan siellä toisella puolella maailmaa?

Mitäs sinne kuuluu ? :)

Oi :) mäkin haluaisin sinne.
Asutko siellä vai oletko lomalla?
Sä olet jo sunnuntai päivän touhuissa kun mä menen vasta nukkumaan :oops:
Mukavaa ja auronkoista päivää sulle sinne :)
Asun taalla, reilu kaksi vuotta sitten muutin. Paiva oli aurinkoinen muttei kovin kuuma. Nyt taalla on ilta ja siella melkein koko sunnuntai jaljella :confused:Sain tanaan uuden tietokoneen ja havis skandiaakkoset :D

Kesken on Alan Bradleyn Piiraan maku makea. Kaippa mä luen tuon jälkeen seuraavan kirjan tuos sarjas. Siinä on englantilainen 11v. tyttö joka ratkoo murhia.
Nyt on menos sarjan toinen osa nimeltään Kuolema ei ole lasten leikkiä. Hyvältä vaikuttaa seki. :) Hyllys odottaa vielä kolme osaa ja pitää varmaan tilata kaks muutaki ilmestynyttä kirjaa.

• Tykkää
Reactions: Kais
vierailija
Oletteko lukeneet kirjan Anne Bonnysta naispuoleisesta merirosvosta.?

Minä luin kerran hänestä kertovan merten villikissan
Merten villikissa kertoo todellisesta historian henkilöstä. Hän oli Anne Bonny, pahamaineinen merirosvokuningatar, joka seikkaili Karibianmerellä 1700-luvun alussa. Anne on oman aikansa poikkeusnainen: häikäisevän kaunis, mutta myös älykäs, sivistynyt ja kapinallinen. Pikkuporvarillista kaupunkilaiselämää paetakseen hän lyöttäytyy hämäräperäisen James Bonnyn matkaan, rakastuu sitten merirosvo Kalikoo-Jackiin ja lähtee tämän kanssa merille. 20-vuotiaana hän komentaa jo omaa laivaa ja 22-vuotiaana hänet tuomitaan hirteen.
Pamela Jekelin romaani vie meidät Annen myötä keskelle merirosvojen kiihkeää ja vaarallista elämää: jännittäviä ryöstöretkiä, säälimättömiä kaksintaisteluja ja tulisia lemmenkohtauksia palmujen katveessa.
(takakansiteksti)

Muutkin kirjat kyseisestä naisesta kiinnostavat.

Minä halusin pienenä olla merirosvo :oops:

Oletteko lukeneet kirjan Anne Bonnysta naispuoleisesta merirosvosta.?

Minä luin kerran hänestä kertovan merten villikissan
Merten villikissa kertoo todellisesta historian henkilöstä. Hän oli Anne Bonny, pahamaineinen merirosvokuningatar, joka seikkaili Karibianmerellä 1700-luvun alussa. Anne on oman aikansa poikkeusnainen: häikäisevän kaunis, mutta myös älykäs, sivistynyt ja kapinallinen. Pikkuporvarillista kaupunkilaiselämää paetakseen hän lyöttäytyy hämäräperäisen James Bonnyn matkaan, rakastuu sitten merirosvo Kalikoo-Jackiin ja lähtee tämän kanssa merille. 20-vuotiaana hän komentaa jo omaa laivaa ja 22-vuotiaana hänet tuomitaan hirteen.
Pamela Jekelin romaani vie meidät Annen myötä keskelle merirosvojen kiihkeää ja vaarallista elämää: jännittäviä ryöstöretkiä, säälimättömiä kaksintaisteluja ja tulisia lemmenkohtauksia palmujen katveessa.
(takakansiteksti)

Muutkin kirjat kyseisestä naisesta kiinnostavat.

Minä halusin pienenä olla merirosvo :oops:
Oon lukenut. Kirja taitaa olla viellä kirjahyllyssä ellen ole vienyt kierrätykseen.

Yhteistyössä