Mä oon vähän ihastunut mun lapsen päiväkodin hoitajaan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ekkunen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ekkunen

Vieras
Kuten otsikko kertoo. Ja mä olen siis lapsen äiti, nainen. Hoitaja on noin saman ikänen, äiti myös. Jotenkin heti kun kävin tutustumassa päiväkotiin, niin tää lapsen oma hoitaja jäi mieleen ihanalla käytöksellään.

Myönnän, stalkkasin naisen facessa ja olipa kaunis nainen! Tottakai se työssään pukeutuu vähemmän rockisti ja on ilman meikkiä, hiukset kiinni, mutta vapaa-ajallaan ihan upea!

Tästä on nyt tullut vitsi mun miehelle kun se kiusaa mua. Täytyy pitää salassa hoitajalta. Tulee muuten kiusallista. Mua vaan niin naurattaa tämä. Huomaan vaan usein miettiväni, et onkohan se huomenna töissä ym.

Olen hetero, paitsi että on mulla ollut naisihastuksia, ei kuitenkaan mitään kännisekoilua vakavampaa. Kohtalotovereita?

Bibibibibibibibibibibibibibibibibibi ib

:sneaky:
Normmää tuota kiellä :LOL:

Mä oon ollu ihan ihqna Lara Croftiin teinistä asti, tietty myös Angelinaan ja Demi Mooreen ja sillee :ROFLMAO:

Miehiä rakastan ja miehen ja naisen herättämissä tuntemuksissa on ihan vissi ero.

Tää nainen vaan on niin ihana mun pojalle ja poikakin tykkää hulluna. Nainen on hyvin mun tyylinen, vaikka työympäristössä se tietysti on konservatiivisempi.

Uskon että tää on enemmän ihastumista sillee persoonaan, ei niinkään seksuaalista. Tyyliin, tapaat jonku ja tiiät heti että haluisit niin tuntee sen ihmisen kunnolla ja olla bestiksiä. Ilman niitä benefits-juttuja :X3:

Tää on nyt vaan pakkomielteinen "haluun tuon ihmisen mun kaveriksi"

Kunnon kyrpeliini on aina kunnon kyrpeliini. Paksua, jäykkää ja kivikovaa sukunuijaa naiseuteen työnnettynä ja kovaa naituna puolentunnin ajan poistaa naiselta hysterian.

Kuten otsikko kertoo. Ja mä olen siis lapsen äiti, nainen. Hoitaja on noin saman ikänen, äiti myös. Jotenkin heti kun kävin tutustumassa päiväkotiin, niin tää lapsen oma hoitaja jäi mieleen ihanalla käytöksellään.

Myönnän, stalkkasin naisen facessa ja olipa kaunis nainen! Tottakai se työssään pukeutuu vähemmän rockisti ja on ilman meikkiä, hiukset kiinni, mutta vapaa-ajallaan ihan upea!

Tästä on nyt tullut vitsi mun miehelle kun se kiusaa mua. Täytyy pitää salassa hoitajalta. Tulee muuten kiusallista. Mua vaan niin naurattaa tämä. Huomaan vaan usein miettiväni, et onkohan se huomenna töissä ym.

Olen hetero, paitsi että on mulla ollut naisihastuksia, ei kuitenkaan mitään kännisekoilua vakavampaa. Kohtalotovereita?
Siis sä haluat saksihommia harrastaa

Yhteistyössä