V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tai minään muuna.Typerän vastailijan yritys ehkä myydä itsensä muille (ja sen jälkeen itselleen) jonain empaattisena välittäjänä? Mitenkään muuten en voi noita saamiani vastauksia oikein käsittää.
ap
Tämä palsta näyttää toimivan myös mielenterveyden avohoitopotilaiden purkautumiskanavana. Sääli heidän omaisiaan.
Julkisella sektorilla kun ei ainakaa kummoisia psykiatrisia palveluita enää ole, niin eikö ole hyvä, että potilaille löytyy edes internetistä kanavia, jossa purkaa traumojaan? Ongelmat ei vaikenemalla pakene, eikä täällä muiden ole pakko lukea saati jäädä kuuntelevaksi korvaksi, jos ei kiinnosta.Tämä palsta näyttää toimivan myös mielenterveyden avohoitopotilaiden purkautumiskanavana. Sääli heidän omaisiaan.
Niin juuri ja on tervettä purkaa asioita, joissa on syntynyt traumoja väärinkohtelun seurauksena. Nämä vihaansa panttaavat ihmiset eivät irl oikeasti hallitse tunteitaan, he vain esittävät itselleen sitä. Lisäksi he itsekin vihaavat, tämä yksi esimerkiksi siskoaan, mitä hyveellistä hän siinä luulee tekevänsä? Surkea vihan vangiksi jäänyt ressukka. Typerys, joka kuvittelee mahtavansa mulle mitään, sulkevansa suuni, vaikka se, mitä mieltä mä olen mistäkin ei edes kuulu hänen kaltaisilleen milliäkään. Hoidelkoon vain omat asiansa, luuseri.Julkisella sektorilla kun ei ainakaa kummoisia psykiatrisia palveluita enää ole, niin eikö ole hyvä, että potilaille löytyy edes internetistä kanavia, jossa purkaa traumojaan? Ongelmat ei vaikenemalla pakene, eikä täällä muiden ole pakko lukea saati jäädä kuuntelevaksi korvaksi, jos ei kiinnosta.
Säälisit vain ihmisiä, joita on rikottu, mitä he ovat omaisilleen mitään velkaa, että pitää niitä omaisia sääliä? Jos ei omainen osaa itse pitää rajojaan, niin ehkä sillä omaisellakin on ongelma, kun ei ole opetellut kantamaan vastuuta itsestään ja pitämään huolta siitä, ettei kukaan hypi nenälle. Turha se on itkeä ja säälitellä sellaisia eunukkeja.Tämä palsta näyttää toimivan myös mielenterveyden avohoitopotilaiden purkautumiskanavana. Sääli heidän omaisiaan.
Niin juuri ja on tervettä purkaa asioita, joissa on syntynyt traumoja väärinkohtelun seurauksena. Nämä vihaansa panttaavat ihmiset eivät irl oikeasti hallitse tunteitaan, he vain esittävät itselleen sitä. Lisäksi he itsekin vihaavat, tämä yksi esimerkiksi siskoaan, mitä hyveellistä hän siinä luulee tekevänsä? Surkea vihan vangiksi jäänyt ressukka. Typerys, joka kuvittelee mahtavansa mulle mitään, sulkevansa suuni, vaikka se, mitä mieltä mä olen mistäkin ei edes kuulu hänen kaltaisilleen milliäkään. Hoidelkoon vain omat asiansa, luuseri.
ap
Tämä palsta näyttää toimivan myös mielenterveyden avohoitopotilaiden purkautumiskanavana. Sääli heidän omaisiaan.
Nykyisin sen spämmäykset poistetaan Vauvalta, joten on siirtynyt tänne.Ai se on taas tämä..
Nykyisin sen spämmäykset poistetaan Vauvalta, joten on siirtynyt tänne.
No ei tämä mun prosessini ainakaan yhtään ole syyttelyssä piehtaroimista, siskollasi on vain ollut huono tuuri läheisten suhteen, joilta ei ole tullut ansaittua tukea hänen kokemalleen, kuten mulle on tullut mieheltäni, ja tietty terapeutilta. Siksi sisaresi tilanne ei ole johtanut siihen, että hän olisi saanut apua ja päässyt eteenpäin.Huomenta päivänsäde
En vihaa sisartani. Se että katkaisin häneen välini, enkä tule antamaan hänen tekojaan anteeksi, ei kerro vihasta, vaan vihan hallinnasta.
Jos alkaisin kostamaan hänen tekojaan tai samanlaiseksi kuin hän, se olisi tietoista pahan tekemistä, mitä en osaa/pysty enää tekemään saatuani elämääni jotain parempaa tilalle
En anna sairaan sisareni loukata omaa perhettäni skitsoilullaan ja oudoilla syytöksillään.
Vielä uudelleen kerron ajatukseni siitä, ettei mielisairaallakaan ole oikeutta käyttäytyä aivan kuinka tahansa ympäristöään kohtaan.
En pyri tukkimaan suutasi, miksi tekisin niin?
Näin kirjoituksessasi vain niin paljon yhtymäkohtia omaan elämääni, etten voinut olla vastaamatta ja aika huonosti, kuten nyt jälkikäteen huomaan.
Jatka ihmeessä uhriutumistasi, jatka valitsemallasi tiellä syytellen aina jotakuta muuta omasta pahasta olostasi, mutta tiedän kokemuksesta ettet sillä tule koskaan saavuttamaan onnellista elämää.
Sisareni on nyt piehtaroinut syyttelyissä ja pahassa olossaan kymmeniä vuosia ja mihin se on johtanut?
Lisääntyneeseen pahaan oloon ja katkeruuteen, sillä ei häntä jaksa maailmassa enää kuin yksi ihminen kuunnella.
Toinen vanhempi sisarukseni ja hänenkin mittansa alkaa olemaan täynnä ainaista pahan puhumista kuolleesta äidistämme.
Joo, oonki ihan tosi hullu, oletteko koskaan nähneet tasapainottomampaa hullua?Aha, ok. No nyt on jo vauhdissa täällä näemmä.
Ja mulle on aivan sama, mikä mä olen hänen silmissään, eikä se enää edes kiinnosta mua, kun hän lakkaa olemasta asteittain yhä enemmän ja enemmän kukaan tai mikään mun silmissäni. En ole koskaan halunnutkaan olla mitään hänen silmissään, mulle merkitsee paljon enemmän se, kuka mä olen omissa silmissäni. Mutta siihen tämä asshole on juurikin puuttunut. Kasvatuksella, jota en olisi tarvinnut.Hello again
Miksi enää välität äitisi mielipiteistä, jos hän on tuottanut elämääsi niin paljon todellista tai kuviteltua "tuskaa"?
Käsittääkseni sinulla on mies ja lapsi/lapsia ja mikäli oikein ymmärsin olet saanut lapsuutesi jälkeen paljon apua muilta ihmisiltä korjataksesi lapsuutesi aiheuttamia traumoja?
Eikö jo tuo tilanteesi, että olet löytänyt elämääsi tarkoituksen oman perheesi kautta riitä sinulle?
Jos äitisi aiheutti/aiheuttaa sinulle vieläkin pahaa oloa, eikö olisi viisainta unohtaa hänet ainakin hetkeksi ja lopettaa kuvitelmat nousemisesta jotenkin hänen yläpuolelleen.
Eikö suurinta toisen ihmisen yläpuolelle nousemista ole riistää hänen valtansa, sanomalla, minä annan sinulle anteeksi sen pahan mitä olet minulle tehnyt.
Taistelemalla arvostuksesta tai hyväksynnästä äitisuhteessasi, tulet ikuisesti olemaan alisteisessa asemassa, kiukutteleva pikkulapsi hänen silmissään.
Ja siis ei minulla ole mitään "kuvitelmia" äitini yläpuolelle nousemisesta, vaan nouse hänen ylpuolelleen ihan oikeasti. En siis fysiikassa, vaan muulla tavoin. Jos hän ei välitä siitä, mitä mä sanon, kuten ei piittaa, niin ei se antaaksiantaminen merkitse mitään hänelle, siis jotenkin jotain "ärsyyntymistä" tai häviötä. Äitini koittaa olla moraaliltaan ylivoimainen ihminen, ehkä tiedostamattomasti osin, ja häntäkin moraalisemmaksi nouseminen on ainoa, jossa hän voi tuntea hävinneensä minulle. En vielä olisi anteeksi antaessani hänelle häntä moraalisempi, olen ymmärtänyt hänen enteeksiantaneen paskoille vanhemmilleen, joita ei siis saa kutsua paskoiksi, moralisteja kun ollaan ja josta anteeksiannosta en näe olleen äidilleni mitään hyötyä.Hello again
Miksi enää välität äitisi mielipiteistä, jos hän on tuottanut elämääsi niin paljon todellista tai kuviteltua "tuskaa"?
Käsittääkseni sinulla on mies ja lapsi/lapsia ja mikäli oikein ymmärsin olet saanut lapsuutesi jälkeen paljon apua muilta ihmisiltä korjataksesi lapsuutesi aiheuttamia traumoja?
Eikö jo tuo tilanteesi, että olet löytänyt elämääsi tarkoituksen oman perheesi kautta riitä sinulle?
Jos äitisi aiheutti/aiheuttaa sinulle vieläkin pahaa oloa, eikö olisi viisainta unohtaa hänet ainakin hetkeksi ja lopettaa kuvitelmat nousemisesta jotenkin hänen yläpuolelleen.
Eikö suurinta toisen ihmisen yläpuolelle nousemista ole riistää hänen valtansa, sanomalla, minä annan sinulle anteeksi sen pahan mitä olet minulle tehnyt.
Taistelemalla arvostuksesta tai hyväksynnästä äitisuhteessasi, tulet ikuisesti olemaan alisteisessa asemassa, kiukutteleva pikkulapsi hänen silmissään.