Hierontasauvat eivät turruta toosaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sluibailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sluibailija

Aktiivinen jäsen
17.01.2018
967
91
28
Aika murtaa tämäkin myytti: vibraattorit eivät turruta alapäätä pysyvästi
article_clock.svg
Tänään klo 18:00
Toisin kun joskus kuulee väitettävän, tärisevät seksilelut eivät automaattisesti estä seksistä nauttimista ilman niitä.

Koska seksi on edelleen jonkinasteinen tabu, liikkuu siitä monenlaisia virheellisiä myyttejä.

Yksi sellaisista on uskomus niin sanotusta kuolleen vaginan syndroomasta. Hui, kuulostaapa hurjalta!

Ilmiöllä siis viitataan uskomukseen siitä, kuinka värähtelevien seksilelujen käyttäminen voisi vahingoittaa alapään hermoja niin, että muunlaisesta seksistä nauttimisesta tulee mahdotonta.

Onneksi tällaisissa puheissa ei juuri ole perää, Women's Health huomauttaa.

Vibraattorin tärinä voi pidemmän hemmottelutuokion aikana toki puuduttaa paikkoja, joissa sitä on käytetty, julkaisun haastattelema lääkäri huomauttaa. Aivan kuten raajaankin, jonka päällä olet yöllä nukkunut, alapäähän palautuu tunto ajan saatossa, kun se on saanut hieman levähtää.

Vibraattorit ovat osa aivan normaalia seksuaalista käyttäytymistä, ja varsinkin vaihdevuotensa ylittäneet naiset voivat hyötyä niiden käytöstä, Women's Healthin haastattelema lääkäri muistuttaa. Siksi voitaisiinkin väittää, että (olemattoman)"kuolleen vaginan syndrooman" aiheuttamisen sijaan seksilelut pitävät alapäätä eloisana ja aktiivisena.

Mitä mieltä te olette? Onko toosanne turtuneet värisyttimistä vai ei?

Missä kohtaa tuota linkkiä todettiin, että "hierontasauvat eivät turruta toosaa"?

Tuossa kohtaa se lukee:

"Ilmiöllä siis viitataan uskomukseen siitä, kuinka värähtelevien seksilelujen käyttäminen voisi vahingoittaa alapään hermoja niin, että muunlaisesta seksistä nauttimisesta tulee mahdotonta.

Vibraattorin tärinä voi pidemmän hemmottelutuokion aikana toki puuduttaa paikkoja, joissa sitä on käytetty, julkaisun haastattelema lääkäri huomauttaa. Aivan kuten raajaankin, jonka päällä olet yöllä nukkunut, alapäähän palautuu tunto ajan saatossa, kun se on saanut hieman levähtää."

Tuossa kohtaa se lukee:

"Ilmiöllä siis viitataan uskomukseen siitä, kuinka värähtelevien seksilelujen käyttäminen voisi vahingoittaa alapään hermoja niin, että muunlaisesta seksistä nauttimisesta tulee mahdotonta.

Vibraattorin tärinä voi pidemmän hemmottelutuokion aikana toki puuduttaa paikkoja, joissa sitä on käytetty, julkaisun haastattelema lääkäri huomauttaa. Aivan kuten raajaankin, jonka päällä olet yöllä nukkunut, alapäähän palautuu tunto ajan saatossa, kun se on saanut hieman levähtää."
Eli kyse oli vain yksittäisen lääkärin mielipiteestä eikä tutkimustuloksesta tai lääketieteellisestä faktasta. En sanoisi myyttiä vielä murretuksi.

En ole kuullut edes moisesta myytistä
En minäkään.
Niin juu ja runkkaus aiheuttaa sokeutta.
Ilmankos näköni on huono ja toinen silmäni käytännössä sokea.
Ei ole tähän ikään mennessä. On yhtä herkkä paikka niin kuin nuorenakin oli.
Olen kuullut, että harjoitus tekee mestarin.
Lentäjätkin koulutetaan simulaattoreilla.
Isoppojat on kertoneet, että huippu-urheilijat käyttävät kuivaharjoittelua tai mielikuvaharjoittelua ihan oikeina treeneinä.
Niinku et formulakuski ajaa mielessään Monacon radan sata kertaa eikä siinä harjoituksessa tartte kuluttaa moottoria tai kumeja mutta silti siitä on hyötyä.

Jos ny mulle paljastuu semmoinen kauhea salaisuus, että naisella on leikkikalu yöpöydän laatikossa niin mulle ensimmäiseksi tulee mieleen se, että nainen tykkää seksistä.
Ei se, että mä olisin jotenkin riittämätön vaikka olisinkin.

• Tykkää
Reactions: Fantzu
:eek:
Sää kurkit naisten yöpöytien laatikoihin!! Häppeeeeeee:alien:
Miehet ja heijjän uteliaisuus!:cautious:
Omaa röökiaskiani mä sieltä ettin! En mä sitä lattiallekaan viitti heittää!
Mun puolestani naiset saa pitää mukasalaisuutensa ominaan.
Pienessä päässäni on lukematon määrä salaisuuksia joten yks dildo ei asioita heilauta mihinkään vaikka semmoisen vahingossa näkisinkin.
Kun me kerran palstastyylataan niin mä teeskentelen, että mä en näe semmoista ja sä teeskentelet, että et tarvitse semmoista.
Teeskentelyn määrä maailmassa lisääntyy mut kaikki on tyytyväisiä.

Yhteistyössä