Elämäni meni hukkaan - naisten syy?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei tullut minusta isää, eikä tule isoisää. Vanhemmistani ei tullut isovanhempia. Ei tullut minusta seurustelukaveria eikä kumppania. Yksin pitää minun tämä elämänpolkuni taivaltaa. Yksinäinen vanhuus tulossa. Kyllä kelpasi naisille kaikenmaailman rentut ja linnakundit, työtä vieroksuvat elämäntapahipit ym. huuhaahaihattelijat.
Minä, viittäkymppiä lähestyvä " ikisinkku" jäin osattomaksi välittämisestä ja kaikesta siitä mitä miehen ja naisen väliseen suhteeseen kuuluu. Ei kelvannut terveet elämäntavat omaava mies naisille ... en ole katkera mutta kuitenkin. Mitä tarkoitusta tällaisella elämällä on, ei mitään.
 
vierailija
Eipä sitä vielä tiedä vaikka löytäisitkin naisen ja tulisit isäksi tai löytäisit vaikka jonkun yksinhuoltajan. Tosin silloin ne lapset ei olisi sinun siittämiä lapsiasi.
 
vierailija
Ajattele positiivisesti.
Ilman naisia ja niiden seurauksena tulleita elatusmaksuja ja omaisuuden puolituksia, olet todennäköisesti melko varakas mies :)
Nauti omaisuudestasi ja tee kaikkea sitä mitä parisuhteessa tai elatusvelvollisena et voisi tehdä.
 
vierailija
Ja jälleen uusi aloitus palstan viiskymppiseltä, jossa kaikki on naisten syytä. :confused: Mies tehtailee samanlaisia aloituksia 24/7.

Entäpä jos se syy parisuhteettomuuteen löytyykin sieltä peilistä?

Jos muutama nainen ei kiinnostu, voi olla ettei vain kemiat natsaa, mutta jos kerran kukaan ei nainen ei osoita kiinnostusta, voi kyllä jo sanoa, ettei vika ole yksin naisissa.
 
vierailija
Itse olen todella pettynyt naisiin joihin olen suhteen luonut. Ensimmäinen oli uskoton. Hänellä oli suhde toiseen mieheen noin vuoden ajan.
Oli todella raastavaa kun se tuli ilmi ja suhde luonnollisestikin päättyi siihen paikkaan. Ainoa hyvä puoli oli ettei meillä ollut lapsia.
Toinen nainen johon suhde on ollut oli taas niin hankala tapaus että oli suorastaan helpottavaa kun hän jätti minut.
Naiset ovat kautta aikain aiheuttaneet runsaasti mielipahaa ja mies joka säästyy esimerkiksi siltä että oma vaimo pelaa peliään toisten miesten kanssa on onnenpekka.
 
vierailija
Äkkiseltään aika kumma, että tällainen palsta vetää näin voimakkaasti puoleensa miespuoleisia "ikisinkkuja". Käytännössä päivittäin joku kirjoittaa siitä, että ei ole koskaan edes halannut muita naisia kuin äitiänsä vaikka on 30 40 50 v.
 
vierailija
Kyllä jokainen ihminen ansaitsisi saada puolison ja perheen, sellainen joka sitä haluaa. Pahoittelut aloittajalle, ettet vielä ole sitä onnea saanut kokea. Toivoa on vielä. Syyllisiä ei kannata etsiä, mutta panostaa kyllä omaan toimintaan.
 
vierailija
Höpö höpö. Onnettomampia ovat ne miehet, joiden tyytymättömät ja kiittämättömät vaimot puukottavat miehiään selkään uusfeministien kansoittamilla nettifoorumeilla ja ottavat eroja toistensa kannustamina.
 
Kyllä niitä vapaita ja uskollisia naisia on vaika kuinka paljon, mutta he eivät aloittajan kaltaisille kelpaa. Nyt toki aloittajallekin parin etsintä realistisilla kriteereillä onkin jo liian myöhäistä. Mutta jos hän aikanaan olisi katsellut ylipainoisia naisia, jotka ovat vähän vanhempia kuin hän itse, olisi hyvinkin voinut tärpätä.

Tässä vaiheessa aloittaja voi ostaa kohdunvuokrauspalveluita vaikkapa Intiasta, se on ehkä varmin tapa miehelle saada lapsia, jos tavalliset naiset eivät ole aikanaan kelvanneet. Itseään nuorempaa kumppania on tässä vaiheessa turha havitella, ja samanikäiset tai vanhemmat eivät enää saa lapsia.
 
vierailija
Elämä nyt vaan on.

Omista valinnoista ja elämänkulusta voi vain itse ottaa vastuuta. Kuin myös siitä että katkeroituuko.

Aikaa on jäljellä. Eri asia ymmärtääkö käyttää sen oikein hyödyksi.
 
vierailija
Voiko ihminen oikeasti rakastua enää +40 veenä? Itse olen 36 ja jotenkin tuntuu ettei rakastuminen olisi enää sitä mitä se oli parikymppisenä. Ehkä voi, mutta jotenkin liitän rakastumisen ja parinmuodostuksen nuoruuteen.
 
vierailija
Voiko ihminen oikeasti rakastua enää +40 veenä? Itse olen 36 ja jotenkin tuntuu ettei rakastuminen olisi enää sitä mitä se oli parikymppisenä. Ehkä voi, mutta jotenkin liitän rakastumisen ja parinmuodostuksen nuoruuteen.
Totta kai voi!
Ei rakastuminen ikää katso. Eikä rakastaminen.

Mikä sen ihanampaa kun löytää rinnalleen ihmisen jota rakastaa. Olipa sitten parikymppinen, nelikymppinen tai kuuskymppinen.
 
vierailija
Totta kai voi!
Ei rakastuminen ikää katso. Eikä rakastaminen.

Mikä sen ihanampaa kun löytää rinnalleen ihmisen jota rakastaa. Olipa sitten parikymppinen, nelikymppinen tai kuuskymppinen.
Jotenkin vaan tuntuu että vaikkapa 50-60 vuotiaat suutelemassa ..yäk Nuoret kyllä ymmärrän mutta että vanhemmalla iällä se kaikki mikä oikeaan rakkauteen kuuluu.
 

Yhteistyössä