Ai niin tosiaan, ihmekkös se tuntuu aina niin väärältä kirjotettunaMarabou
Nääh, maku on ainakin hyvä, joten mitä sitte!!!
Ai niin tosiaan, ihmekkös se tuntuu aina niin väärältä kirjotettunaMarabou
Tämä on mun mieleen. Riippuu tietty paljonko on valmis maksamaan uudesta. https://www.verkkokauppa.com/fi/product/49093/jfthm/Lenovo-V110-15-6-kannettava-Win-10Päivää!
Mis kaikki ovat? Mä olen tuhlannut puoli päivää pohtien, millaisen läppärin hankin, kun parikin lapsosta saa sit lainata sitä yo-kirjoitusten aikaan enkä tajua mitään noista vaatimuksista.
Ei pidä. Mä voin värjätä sun munat.Lähetään Cubaan rellestään silloin pääsiäis viikolla.
Vai pitääkö sun värjätä jotkut munat?
Mua häiritti virhe. Boy tarkoittaa jotakin muuta.Ai niin tosiaan, ihmekkös se tuntuu aina niin väärältä kirjotettuna
Nääh, maku on ainakin hyvä, joten mitä sitte!!!
Mara-Boy. Entinen tasavallan presidentti!Mua häiritti virhe. Boy tarkoittaa jotakin muuta.
No mutta Fantzu!Ei pidä. Mä voin värjätä sun munat.
Tuossa mikkää häiritte...Mua häiritti virhe. Boy tarkoittaa jotakin muuta.
Sinnäi siellä...hymphMara-Boy. Entinen tasavallan presidentti!
Tuossa mikkää häiritte...
Sinnäi siellä...hymph
En anna kummallekaan suklaata kun ootte tollasia!!
Mä tykkäänkin enemmän salmiakista. Anna kourallinen drakulapillereitä?Sinnäi siellä...hymph
En anna kummallekaan suklaata kun ootte tollasia!!
Nuu nuu, saatte kärvistellä kun mussutan niitä ite..mitäs läksitte kikkelis kokkelis, kannattiko ryppyillä?Mä tykkäänkin enemmän salmiakista. Anna kourallinen drakulapillereitä?
*hiipii Ellun taakse ja nappaa pari namia*Nuu nuu, saatte kärvistellä kun mussutan niitä ite..mitäs läksitte kikkelis kokkelis, kannattiko ryppyillä?
Näinkö raadollisesti sinulla on tapana kohdella poikamiesäijäystävääsi?Nuu nuu, saatte kärvistellä kun mussutan niitä ite..mitäs läksitte kikkelis kokkelis, kannattiko ryppyillä?
*hiipii Ellun taakse ja nappaa tisseistä kiinni*
Minulla on suu auki. Heitä tännepäin ja kokeile osutko.*hiipii Ellun taakse ja nappaa pari namia*
Ai sä haluut.. Mä voin sieltäkin napata.
*heittää namusen*Minulla on suu auki. Heitä tännepäin ja kokeile osutko.
No niih sillä laillaNo nyt roiskahti läppärille. Syön minitomaatteja.
PäivääPäivää / iltaa
Töissä olin ja kävin kaupassa.
Olin näköjään aamulla niin väsynyt,että alkkarit meni nurinpäin
Nukuin päikkärit mutta väsyttää vielläkin,ei kahvi piristänyt
JooNäinkö raadollisesti sinulla on tapana kohdella poikamiesäijäystävääsi?
Minun pitää laittaa sinut uudelleenkoulutusleirille. Eihän tämmöisestä tule mitään.