Mää mitään oo tehnyt, just tulin saunasta ja ihan puhtaana ja viattomana....heti ollaan syyttämässä jostain.
Mää mitään oo tehnyt, just tulin saunasta ja ihan puhtaana ja viattomana....heti ollaan syyttämässä jostain.
Hei kuule, soitit väärään numeroon...
Kuka Allan.On kyl allan hyvä, jos tosta vaalivohkauksesta tällä päästiin.
Ja mulla on nyt sit jokunen vuosi lupa valittaa.
Edgar Allan Poe? Willi Weikkaus.Kuka Allan.
Edgar Allan Poe? Willi Weikkaus.
Hei kuule, soitit väärään numeroon...
Kuka rietastelee ?Hyvänen aika, taas rietastellaan ja vielä kun presidenttiä valitaan. Hävetkää jos pystytte.
Ellu haluaa kiillottaa Asiankannattajan nahkafagottia saunapuhtaana.Kuka rietastelee ?
AhaEllu haluaa kiillottaa Asiankannattajan nahkafagottia saunapuhtaana.
Nytkyllä...en kyllä...tai enpä kysykkään mittää...No niin nyt on sitten valkoiset möhnät sormissa teijän syy
tuorejuusto pullan välistä senkin höpsöNytkyllä...en kyllä...tai enpä kysykkään mittää...
Elena miettii vaan nahkamatorodeota.tuorejuusto pullan välistä senkin höpsö
Heti oli sulla likaiset ajatukset
Iha ite teit sen. Me olla mitään tehty.No niin nyt on sitten valkoiset möhnät sormissa teijän syy
Enpäs,mä vaan haukkasin pullaa samalla ku luin teijän juttuja ja niin yhtäkkiä kaikki pursusi sormille niih teijän vikaIha ite teit sen. Me olla mitään tehty.
...mun pitäs vielä iltapala tässä koittaa hei syyä...Elena miettii vaan nahkamatorodeota.
Mä söin äsken näitä viestejä lukiessa....mun pitäs vielä iltapala tässä koittaa hei syyä...
No syö iltapalaa...mun pitäs vielä iltapala tässä koittaa hei syyä...
Ja minä kiltisti kattelen vaalivalvojaisia....mun pitäs vielä iltapala tässä koittaa hei syyä...
Luna käytti sanaa mato ja se on kielletty sana sillon kun syön tai muuten ...en syö enääMä söin äsken näitä viestejä lukiessa.
Mä voin puhua tai lukea syödessä melkein mistä vaan. Ei mene ruokahalut.Luna käytti sanaa mato ja se on kielletty sana sillon kun syön tai muuten ...en syö enää
Mulla menee ruokahalu her-käs-ti.Mä voin puhua tai lukea syödessä melkein mistä vaan. Ei mene ruokahalut.