No historiallinen romaaniMillasia kirjoja siellä oikein taas lueskellaan, kysyn vaan?? *kysyy vaan*
No historiallinen romaaniMillasia kirjoja siellä oikein taas lueskellaan, kysyn vaan?? *kysyy vaan*
JooJoo, historiallinempa hyvinnii..kuitenkin joku 70-luvun playboy
Kasviöljyissä voi olla soijaöljyä ja siitä se höyrystyy. Mut antaa olla:Ei oo noissa mitä mä käytän.
Mies ei käytä öljyä ja margariinissä mitä käyttää ei oo soijaa mukana.Kasviöljyissä voi olla soijaöljyä ja siitä se höyrystyy. Mut antaa olla:
Laita volumet isolle niin mieskin k u u l e e.
MUTTA kun ne h ö y r y s t y y aina ja sitä kautta pääsevät kaikista tehokkaimmin elimistöön! Sekö on mahdoton ymmärtää???????Mies ei käytä öljyä ja margariinissä mitä käyttää ei oo soijaa mukana.
Onko sun mahdotonta ymmärtää,ettei mies käytä mitään öljyä tai margariiniä missä on soijaa ? Mistä vitusta elimistöön pääsee soijaa kun ei käytä mitään missä on ?MUTTA kun ne h ö y r y s t y y aina ja sitä kautta pääsevät kaikista tehokkaimmin elimistöön! Sekö on mahdoton ymmärtää???????
Nih, alkoi mietityttämään. "Historiallinen" romaani.
No niin taas ja tulihan se kirjan nimikin sieltä
Ei ku Kristiina Vuoren Filippa piknikillä nti Marplen kanssa heinälatosessa.
Sinä nyt Kais et ymmärrä, että paha soija ja cee-vitamiini hyökkää kimppuusi heijastuen kuunvalosta aiheuttaen nälänhätää, lihavuutta, sokeutumista, masturbointia ja koirien vanhenemista.Onko sun mahdotonta ymmärtää,ettei mies käytä mitään öljyä tai margariiniä missä on soijaa ? Mistä vitusta elimistöön pääsee soijaa kun ei käytä mitään missä on ?
No niin taas ja tulihan se kirjan nimikin sieltä
Vaalikal... kahveja tässä nautiskelen.Kaffeaika Ootteko muistaneet käydä äänestämässä? Hyvin ehtii vielä.
Soijan suhteen olen samaa mieltä. Sitä ei kannata syödä. Tai juoda.Sinä nyt Kais et ymmärrä, että paha soija ja cee-vitamiini hyökkää kimppuusi heijastuen kuunvalosta aiheuttaen nälänhätää, lihavuutta, sokeutumista, masturbointia ja koirien vanhenemista.
Olet turvassa vain foliohatun alla mutta folion alumiinilla pitää olla luomusertifikaatti.
En ole puhunut mitään, ainoastaan kirjoittanut. Sinä satut kuulemaan muiden puheen, minä enPaula, paula.. Puhutko koskaan mistään muusta palstalla?
PilkunnussijaEn ole puhunut mitään, ainoastaan kirjoittanut. Sinä satut kuulemaan muiden puheen, minä en
EnSinä nyt Kais et ymmärrä, että paha soija ja cee-vitamiini hyökkää kimppuusi heijastuen kuunvalosta aiheuttaen nälänhätää, lihavuutta, sokeutumista, masturbointia ja koirien vanhenemista.
Olet turvassa vain foliohatun alla mutta folion alumiinilla pitää olla luomusertifikaatti.
Ootko varma ?
Miss Marple ei ole sellainen nainen.
Kortisonin haittavaikutus voi olla, en tiedä. Muiden kokemuksista vois päätellä.En
En tienny ainakaan c-vitamiinin ja soijan aiheuttavan masturbaatiota
Niin minäkin ennen luulin
Miss Marple ei ole sellainen nainen.
OlenOotko varma ?
Sulje hyvä ihminen se töllö!!Miss Marple ykkösellä...nakuna.
Ai masturbaatio ?Kortisonin haittavaikutus voi olla, en tiedä. Muiden kokemuksista vois päätellä.