https://images.cdn.yle.fi/image/upload//w_1198,h_674,f_auto,fl_lossy,q_auto/13-3-8963320.jpgHän ei paljasta täällä että käy täällä harmaana.
Onhan monellakin, kun ei HALUA tai NÄE. Aisuri on kertonut vaivastaan, Kaisin mies on sokeutumassa jne. Mut sehän olikin vain teatteria kaikki.
Vai niin.Onhan monellakin, kun ei HALUA tai NÄE. Aisuri on kertonut vaivastaan, Kaisin mies on sokeutumassa jne. Mut sehän olikin vain teatteria kaikki.
Kumpaa äänestit, Väykkyä vai Lauraa?Noni. Tuli käytettyä valtaa. Eli kävin valitsemassa tasavaltaan uuden presidentin.
Nyt keittelen vaalikahvia. Ruoaksi on tänään vaalirokkaa ja vaalimakkaraa.
Mutta ihan ensiksi sihautan yhden vaalioluen.
Toivottavasti ei Lauraa.Kumpaa äänestit, Väykkyä vai Lauraa?
Toivottavasti ei Lauraa.
Tuskin Niinistöä koskapa kirjoitti käyneensä äänestämässä UUTTA presidenttiäEikä Niinistöä.
Olen kokenut sitä monia vuosia. Taitaa olla samoja kylmiä ihmisiä täällä palstalla. Siis heitä on täällä. Netissä on helppo suoltaa paskaa niskaan. Eivät ajattele että jossakin istuu tunteva ajatteleva ihminen ruudun ääressä. Kaikki ne ihmiset omaavat erilaisen menneisyyden. Monella on huolia elämässä jota vastaan kamppailevat jopa vuosia. Tai jopa 20v.Oletteko huomanneet että ihmisistä on tullut tunnekylmiä? Jokapaikassa suhtaudutaan toisen ihmisen asioihin hyvin arvostelevasti ja vähättelevästi. Kiusaamiset työpaikalla ja vapaa-ajalla aikuisten kesken ovat lisääntyneet. Lyödään lyötyä ja hekumoidaan toisen epäonnistumisella ja ahdingolla. Tai vastaavasti lytätään toisen menestys ja onni.
Mikä ihmisiä vaivaa? Vähässä on empaattisuus, välittäminen ja tukeminen. Se on huolestuttavaa ja surullistakin. Millaisen mallin lapset saavat?
En lukenut niin tarkkaan.Tuskin Niinistöä koskapa kirjoitti käyneensä äänestämässä UUTTA presidenttiä
Olen pahoillani.Olen kokenut sitä monia vuosia. Taitaa olla samoja kylmiä ihmisiä täällä palstalla.
Vetoan vaalisalaisuuteen.Kumpaa äänestit, Väykkyä vai Lauraa?
Mun mies ei oo sokeutumassa,ainakaan viellä.Hänellä näkövamma joka aiheuttaa kapean näkökentän & putkinäön ja kaihi on leikattu,kaihileikkaus on aiheuttanut näkökoplikaatioita,jotka vaikeuttaa näkemistä mutta ei sokeutta.Koplikaatioita hoidetaan / leikataan. Näköä ei voi parantaa täysin mutta noita koplikaation aiheuttamia ongelmia voi hoitaa,niin että näkö kirkastuu.Onhan monellakin, kun ei HALUA tai NÄE. Aisuri on kertonut vaivastaan, Kaisin mies on sokeutumassa jne. Mut sehän olikin vain teatteria kaikki.
Jotkut eivät ymmärrä miten kiusaaminen nakertaa mieltä. Se voi muuttaa ihmistä huonoon suuntaan.Tai eivät välitä.Olen pahoillani.
Miten keskustelupalstatkaan siltä säästyisivät kun "tauti" kukoistaa paikassa kuin paikassa. Ja pahinta on se, että kiusaaminen ja dissaaminen hiljaisesti hyväksytään. Sitä on vaikea ymmärtää.
Tai jopa toivovat että niin kävis, sitten on oma lukunsa ne jotka kiusaavat ja selittävät itselleen jälkikäteen vaan pelleilleensä, vaikka toiseen sattuis kuin pahasti. Jonkin sortin narsismiahan se on.Jotkut eivät ymmärrä miten kiusaaminen nakertaa mieltä. Se voi muuttaa ihmistä huonoon suuntaan.Tai eivät välitä.
JepTai jopa toivovat että niin kävis, sitten on oma lukunsa ne jotka kiusaavat ja selittävät itselleen jälkikäteen vaan pelleilleensä, vaikka toiseen sattuis kuin pahasti. Jonkin sortin narsismiahan se on.
"Tiettyjen lääkeaineiden pitkäaikainen käyttö voi aiheuttaa kaihin tai nopeuttaa ikään liittyvien kaihimuutosten kehittymistä. Tavallisimmin on tällöin kyseessä kortikosteroidihoito, joka tyypillisesti aiheuttaa takakotelonalaisen kaihin kehittymisen.Mun mies ei oo sokeutumassa,ainakaan viellä.Hänellä näkövamma joka aiheuttaa kapean näkökentän & putkinäön ja kaihi on leikattu,kaihileikkaus on aiheuttanut näkökoplikaatioita,jotka vaikeuttaa näkemistä mutta ei sokeutta.Koplikaatioita hoidetaan / leikataan. Näköä ei voi parantaa täysin mutta noita koplikaation aiheuttamia ongelmia voi hoitaa,niin että näkö kirkastuu.
Kuin sä osaatkin olla niin helevetin julma ihminen, hyi olkoon. Häpeäisit jos ees siihen kykenisit.Ehkä sun mies ei saa koskaan tietää, ei auta häntä ainakaan.
Mieheni ei oo käyttänyt lääkkeitä,ei syö soijaa. Viljaa ei syö nykyään kun on vilja-allergia."Tiettyjen lääkeaineiden pitkäaikainen käyttö voi aiheuttaa kaihin tai nopeuttaa ikään liittyvien kaihimuutosten kehittymistä. Tavallisimmin on tällöin kyseessä kortikosteroidihoito, joka tyypillisesti aiheuttaa takakotelonalaisen kaihin kehittymisen.
Steroidikaihi voi syntyä yhtä hyvin silmätippojen, tablettien kuin runsaan voiteiden käytön seurauksena." - silmätautien klinikalta
Uskaltaisin väittää, että glyfosaatti ja korrenvahvistajat yhdessä saavat aikaan sen. Mun näkö on usein ihan hyvä vielä, mutta kun syö viljaa, huononee hetkeksi. Selvästi huomaa sen, mut soijaa en käytä missään muodossa, kun sitä ei elimistö siedä - glyfosaattia siinä on enemmän kuin muussa ja niin on e-vitamiinissakin, joka ON soijaöljyä.
Mut antaa olla. Pieniä valintoja kaikki. Ehkä sun mies ei saa koskaan tietää, ei auta häntä ainakaan.