The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Pojan kanssa kinattiin aamutuimaan leivästä ja sen päällisistä, eli hänen mielestään leivälle tulee ensiks suolakurkut ja vasta sitten juusto = näin kurkut pysyy leivällä paremmin, joo fiksua mutta ei maistu yhtä hyvälle.

Mun mielestä taas ehottomasti ensiks juusto ja vasta sitten kurkut = juuston rasvainen maku maistuis muuten suussa ensiks ja vasta sitten raikkaampi kurkku.

Kumpi tapa teistä muista on muka oikein?
Mulle vaan pyöriteltiin päätä ja todettiin yksinkertaisesti että ''Naiset''...mutta kyllhän miehetkin noin leipänsä syö kuin minäkin:unsure::oops:
Jokainen syö leipänsä niin ku lystää :D
Mie laitan ensin margaariiniä,ellei oo tuorejuustoa,sitten juustoviipale ja päälle kurkkua tai paprikaa.:)

• Tykkää
Reactions: Elena777 ja Fantzu
Johan on perkeleen huono muisti. :unsure:
Kävin prismalla ja unohdin tokmannin ostokset Prisman säilytyslokeroon ja lähdin kotiin kävelemään.
Kerkisin jo mennä suojatien yli liikenne valoista ja vähän matkaa viellä. Sitten muistin,että perhaan se muovikassi on luukussa edelleen :unsure: ja eikun täyskäännös ja prismalle.:D

Onko se sittenki hankittava eläin? Mä tykkään koirista ja kissoista. Koiran kanssa on pakko käydä ulkona. Mä en matkusta mihinkään lomilla tai viikonloppuina. Joten ei ole ongelmaa sen suhteen. Eikä tarvitse olla yksin kun poikanen lentää pesästä pois. :unsure: https://www.studio55.fi/hyvinvointi/article/nain-lemmikki-parantaa-terveyttasi/3345228
Jos vaan suinkin on mahdollisuutta niin suosittelen lämpimästi :)
Toki kannattaa kuitenkin ottaa ennen hankintaa selkoa roduista ja niiden haasteista, kustannuksista kaikkinensa ja miettiä mitä on valmis tekemään koska sitoohan se lemmikki kaikkinensa. Mutta on lemmikistä niiiiin paljon kivaakin. Enempi siinä on winwin- puolella:)

• Tykkää
Reactions: Kais ja Fantzu
Fantzu
Jos vaan suinkin on mahdollisuutta niin suosittelen lämpimästi :)
Toki kannattaa kuitenkin ottaa ennen hankintaa selkoa roduista ja niiden haasteista, kustannuksista kaikkinensa ja miettiä mitä on valmis tekemään koska sitoohan se lemmikki kaikkinensa. Mutta on lemmikistä niiiiin paljon kivaakin. Enempi siinä on winwin- puolella:)
Joo mulla on jotakin kokemusta monesta eläimsestä. Tietyt koirarodut ei sovi mulle.

• Tykkää
Reactions: Kais
Se on helpompaa kun varpaat ovat seinää vasten. :rolleyes:
Otetaan tarpeeksi leviä haara-asento. Ollaan tukevasti pallon päällä ja liikutaan varovaisesti. :D Voin tulla opastamaan pallon kanssa. :geek:
Mä teen joskus saunassa silleen, että ylälauteella laitan jalkapohjat seinää vasten ja nostelen lantiota ylös hitaasti niin että selkä on suorana ja pakarat piukkana.(y)

• Tykkää
Onko se sittenki hankittava eläin? Mä tykkään koirista ja kissoista. Koiran kanssa on pakko käydä ulkona. Mä en matkusta mihinkään lomilla tai viikonloppuina. Joten ei ole ongelmaa sen suhteen. Eikä tarvitse olla yksin kun poikanen lentää pesästä pois. :unsure: https://www.studio55.fi/hyvinvointi/article/nain-lemmikki-parantaa-terveyttasi/3345228
Mäkin suosittelen siis koiraa. Tulee ulkoiltua.

Mutta yritä saada jostain kotia etsivä vanhempi hurtta. Pennut ovat toki suloisia mutta ihan hirmu rasittavia.

• Tykkää
Nyt alkaa täällä olla iso huoli tuosta meijjän pikku koirasta ettei oikein enää tiiä mitä tekis...lääkekuuri täytyy viedä loppuun mutta sen antaminen on vähän vaikeeta kun toiselle ei ruoka maistu ja toi on jauhetta.

...onhan sitä levättäväkin, nukuttava. Laadukkaasti. Koska koko kropallahan sitä halujansa herättelee ja ylläpitää.

Jos on esim.huolimurheita niin kyllä ne vain vaikuttavat libidoon. Vaikka alapää oliskin ihan hereillä.:unsure:

Niiiiiiiiiiiiiin totta! Mulla ainakin unen -ja ruoantarve ajavat kaiken edelle. Ilman niitä ei viitsi yhtään mitään.

• Tykkää
Reactions: Fantzu ja FreezeCat
Nyt alkaa täällä olla iso huoli tuosta meijjän pikku koirasta ettei oikein enää tiiä mitä tekis...lääkekuuri täytyy viedä loppuun mutta sen antaminen on vähän vaikeeta kun toiselle ei ruoka maistu ja toi on jauhetta.
Tuota...mitäs jos pyöräytät sen jauheen vaikka pikkusen jauhelihapallon sisään ja nakkaat sen avustettuna suoraan koiran suuhun/nieluun?
Eihän ole kuumetta koiralla? Juo? Jaksaa olla hereillä?

Voimia ja jaksamista oikeesti...toi on niin huolettavaa ja itelle turhauttavaa kun ei omilla toiminnoillaan saa toista heti terveeksi*halaa*

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä