The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Voi kun säälittää toi meiän pieni koiravanhus...toinen on vieläkin ihan väsy ja ruokahaluton ettei edes herkut kelpaa.:unsure::(
Toinen on niin uskollisesti vahtinut laumaansa ja nyt on niin kipeenä ettei mikään muu tunnu kivalta kuin oma paikka missä nukkua ja hellä silitys:(

Täytyy kyllä myöntää, että sydän hajoaa palasiksi sinä hetkenä kun tuolle pikkuselle ovikellolle joutuu sanomaan viimeisen käskyn: ''Vapaa''
Vaikka kuinka itseä sattuisi niin se tärkeä käsky pitää tehä ajoissa..
Sydän siin aina hajoaa mut kärsimyksessä e ketään pidetä.
Nyt kainaloon nukkumaan yöksi että tuntee turvassa olevansa.

Fantzu
Voi kun säälittää toi meiän pieni koiravanhus...toinen on vieläkin ihan väsy ja ruokahaluton ettei edes herkut kelpaa.:unsure::(
Toinen on niin uskollisesti vahtinut laumaansa ja nyt on niin kipeenä ettei mikään muu tunnu kivalta kuin oma paikka missä nukkua ja hellä silitys:(

Täytyy kyllä myöntää, että sydän hajoaa palasiksi sinä hetkenä kun tuolle pikkuselle ovikellolle joutuu sanomaan viimeisen käskyn: ''Vapaa''
:unsure:

Halaus :love: voi koiruus. :(
Silityksiä ja rapsutuksia koiralle.
Joo, niitä annan joka päivä..aina pötkötellään lattialla vierekkäin ja supatan korvaan päivittäin miten rakas toinen on ja ihana ja hyvä poika..:unsure:
Koetahan jaksaa siellä*halaaruttaa*..te molemmat

Rakkaus on aika vahva voima...silloinkin kun on aika luopua...
Niinhän se on, mutta voi kun lemmikit eläis ees vähän pidemmän ajan...
Vaikka kuinka itseä sattuisi niin se tärkeä käsky pitää tehä ajoissa..
Sydän siin aina hajoaa mut kärsimyksessä e ketään pidetä.
Nyt kainaloon nukkumaan yöksi että tuntee turvassa olevansa.
Tuo on totta, eikä missään tapauksessa liian pitkään saa asioita viiä itsekkäistä syistä......ton kohalla ell ei vielä onneks luovuttanut, mutta kun noi lääkkeet ei vielä ainakaan näytä auttavan...:(

On muuten pakarat kipeinä:D..ja päässäkin patti kun iskin sen könytessäni nelinkontin ruokahuoneen pöydän alta ylös vaan nytpä on pesty lattiat ja kädet haisee tolulle ja imuroiminen ja siivoaminen on kivaa ja riittävää tältä päivältä(y)!

Hullun hommaa oikeesti:D

Milloin muuten tyttölapset jättää hamahelmeilyt ohjelmanumeroistaan puis:unsure:?
Ja miten on mahdollista että joku elämää suurempi hamahelmipaskarteluteos on laitettu jonnekin jemmapaikkaan ja se justnyt tänään onnistuneesti löytyi...just silloin kun erehdyin siirtämään ruokapöytää ja pikkusievä peffani pyyhkäisi samalla vitriinin välitasolta parit liian reunalle sijoitetut lehdet alas:barefoot::D

Ei kuulemma haitannut. Kun sen hamahelmipupusen voi tehdä uudestaan!:rolleyes:

Tirpana:love:

On muuten pakarat kipeinä:D.. iskin sen könytessäni nelinkontin ruokahuoneen pöydän alta ... kivaa ja riittävää tältä päivältä(y)!

Hullun hommaa oikeesti:D

Milloin muuten tyttölapset jättää helmeilyt ohjelmanumeroistaan puis:unsure:?
Ja miten on mahdollista että pikkusievä peffani pyyhkäisi samalla vitriinin välitasolta parit liian reunalle sijoitetut lehdet alas:barefoot::D

Ei kuulemma haitannut. Kun sen voi tehdä uudestaan!:rolleyes:

Mies:love:
Mitä mä just luin?:eek:

Kuinkahan monen lemmikin perään mä olen itkenyt.
Mä joka en koskaan itke.
Ainakaan sillai, et kukaan näkee.
tossa ollaan ihan samiksia, mä en tykkää itkeä toisten aikana yhtään...mutta kun edesmennyt koira piti lopettaa niin hyvänen aika sitä kyynelten määrää eläinlääkärin edessä. Jopa nyt alkaa itkettämään kun muistan sen synkän viikonlopun:cry::cry::cry::cry::cry:

Joo, niitä annan joka päivä..aina pötkötellään lattialla vierekkäin ja supatan korvaan päivittäin miten rakas toinen on ja ihana ja hyvä poika..:unsure:

Niinhän se on, mutta voi kun lemmikit eläis ees vähän pidemmän ajan...

Tuo on totta, eikä missään tapauksessa liian pitkään saa asioita viiä itsekkäistä syistä......ton kohalla ell ei vielä onneks luovuttanut, mutta kun noi lääkkeet ei vielä ainakaan näytä auttavan...:(
Sanoiko ell sitten että miten pian pitäis lääkkeitten tehottaa jotta käänne parempaan tulisi:unsure:....

Tlc-hoitoa sitkeesti vaan kaiken muun ohessa.

Kohti parantumista. Vielä ei muuta, Ellunen, ajatellakaan...

• Tykkää
Reactions: Elena777
Sanoiko ell sitten että miten pian pitäis lääkkeitten tehottaa jotta käänne parempaan tulisi:unsure:....

Tlc-hoitoa sitkeesti vaan kaiken muun ohessa.

Kohti parantumista. Vielä ei muuta, Ellunen, ajatellakaan...
Kuuri loppuun ja lisänä lääke jota myös ihmisillä käytetään...mä vaan olen aivan voimaton nyt ite...tuntuu ahistavalta nähdä toinen tarmonpesä niin voimattomana ja heikkona..tekisin mitä tahansa, että toinen vois paremmin.:notworthy:

Niin ja siis tää kuuri loppuun ja jatkosta en osaa sanoa jos mikään ei auta...mutta en anna pienen kärsiä liikaa, en en vaikka itseni se luopuminen hajottaakin kun ajankohtasta on!

tossa ollaan ihan samiksia, mä en tykkää itkeä toisten aikana yhtään...mutta kun edesmennyt koira piti lopettaa niin hyvänen aika sitä kyynelten määrää eläinlääkärin edessä. Jopa nyt alkaa itkettämään kun muistan sen synkän viikonlopun:cry::cry::cry::cry::cry:
*halaaruttaa*
Know the feeling, sister
Been there and done that

Ja voi sitä hiljaisuuden määrää mihin törmäsi jäähyväisten jälkeen....se sattui jopa korviin...

*halaaruttaa*
Know the feeling, sister
Been there and done that

Ja voi sitä hiljaisuuden määrää mihin törmäsi jäähyväisten jälkeen....se sattui jopa korviin...
Joo, mä muistan sen kun entinen koira piti lopettaa...kun ei kuulunut enää tassujen rapinaa, eikä tuntunut aamuisin pehmeän kuonon nuuhkintaa kasvoilla!!!! Hyvänen aika sitä tuskaa!!:cry::cry:

Joo, mä muistan sen kun entinen koira piti lopettaa...kun ei kuulunut enää tassujen rapinaa, eikä tuntunut aamuisin pehmeän kuonon nuuhkintaa kasvoilla!!!! Hyvänen aika sitä tuskaa!!:cry::cry:
Aivan.
Mä heräsin tositosi monena aamuna siihen kun ihanvarmasti kuulin tassujen rapinat lattiaa vasten ja toisen lutuisen vöyhkänän märän kuononpään tönäisyn käsivarressani...

Kesti hyvän tovin havahtua ja tajuta että...ei semmoista enää ollutkaan...:cry:

Aivan.
Mä heräsin tositosi monena aamuna siihen kun ihanvarmasti kuulin tassujen rapinat lattiaa vasten ja toisen lutuisen vöyhkänän märän kuononpään tönäisyn käsivarressani...

Kesti hyvän tovin havahtua ja tajuta että...ei semmoista enää ollutkaan...:cry:
Niinpä ja mä en ihan oikeesti tiiätkö tiiä miten kestän sen taas:(:cry::cry::cry:

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Mutta ei me nyt tommosia aatella kun nyt keskitytään koiruliinin paranemiseen :)
Nii...edellisen koiran menetyksen jälkeen sitä vaan iskostu sellanen menetyksen pelko, että aina kun toi yks pierasee mä alan miettimään onko sillä mahollisesti kuolemaan johtavia vatsavaivoja:oops:
...ja mulla on ollut ennenkin lemmikkejä..:notworthy:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä